ویندوز ۱۰ ممکن است روی USB درایو در دسترس قرار گیرد

ویندوز ۱۰ ممکن است روی USB درایو در دسترس قرار گیرد
  • 1394/4/5
  • مبين
  • 2

تا قبل از معرفی رسمی ویندوز ۱۰ شایعات متعددی درباره سیستم عامل آینده ماکروسافت منتشر شده بود و پس از معرفی رسمی آن هم شایعات پایانی نداشتند و پس از مدتی نسخه پیش نمایش آن به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت و اکنون چیزی به انتشار رسمی و آغاز فروش نسخه های اورجینال نمانده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرد که کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ می توانند به صورت رایگان و به سادگی به روزرسانی ویندوز ۱۰ را به مدت یکسال دریافت کنند. تقریبا اویل این هفته بود که مایکروسافت خبر داد که کل تست کنندگان ویندوز ۱۰ می توانند آپدیت نسخه اصلی را به صورت رایگان دریافت کنند.

با وجود این که چیزی به آغاز عرضه رسمی ویندوز ۱۰ نمانده است ما جزئیات بیش تری درباره سیستم عامل نسل بعدی مایکروسافت داریم. ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ ژوئیه برابر با ۵ مرداد ماه به صورت رسمی برای پی سی و لپ تاپ در دسترس قرار می گیرد. اکنون با توجه به گزاشات اخیر نسخه های Home و Professional ویندوز ۱۰ علاوه بر DVD روی USB درایوها نیز عرضه می گردند

windows-102

ویندوز ۱۰ روی فلش درایوها در نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی در دسترس خواهد بود که در زمان نصب اجازه می دهد تا شما نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین قیمت گذاری ویندوز ۱۰ نیز مشخص شده است که کاربران برای نسخه اصلی باید مبلغ ۱۱۹٫۹۹ دلار را بپردازند و همچنین برای نسخه professional نیز باید ۱۹۹ دلار به مایکروسافت بپردازند. البته دارندگان نسخه های اصلی ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ نیز می توانند به صورت رایگان آپدیت آن را دریافت نمایند.

با این حال برنامه آینده مایکروسافت درباره ویندوز ۱۰ مشخص نیست اما آنگونه که پیدا است و شایعه شده است برای حداقل چند سال خبر از سیستم عامل جدید نخواهد بود و همانند OSX اپل آپدیت های کوچک سالانه نیز منتشر خواهد شد. البته کسی از شایعه یا حقیقی بودن این خبر چیزی نمی داند پس باید تا تاریخ عرضه این سیستم عامل و رخدادهای بعد از آن منتظر بمانیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky-gadgets]

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. بله دوست عزیز البته باید نسخه ۷ و ۸٫۱ اصلی باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *