۵ تلفن هوشمند جالب که تا به حال آن ها را ندیده اید!

۵ تلفن هوشمند جالب که تا به حال آن ها را ندیده اید!
  • 1394/4/30
  • پرهام
  • 0

گوگل، سامسونگ، اپل، سونی، ال جی… اکثر اخبار و محصولات منتشر شده در دنیای فناوری مربوط به شرکت های بزرگی است که دیگر همه با آن ها آشنایی داریم. اما آیا هیچ شرکت دیگری در این صنعت حرفی برای گفتن ندارد؟ مطمئنا نه!

ممکن است بسیاری از کاربران به این پاسخ قانع نشوند و تمامی قدرت صنعت فناوری را مرتبط با این غول های تولیدکننده بدانند. به همین امروز تصمیم گرفتیم شما را با ۵ تلفن هوشمند ساخت شده توسط شرکت های مختلف آشنا کنیم؛ محصولاتی که برخی جدید و برخی قدیمی هستند و امکان دارد دیگر در بازار دیده نشوند.

این محصولات کمتر در رسانه های مختلف تبلیغ شده اند و اکثر کاربران با آن ها آشنا نیستند اما داستان ساخت آن ها و قابلیت های جالب و گاها عجیبشان برای بسیاری از کاربران جالب است. در ادامه با این ۵ محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

۱- Tonino Lamborghini 88 Tauri (قیمت: ۶ هزار دلار!)

Tonino-Lamborghini-88-Tauri

بگذارید با یک محصول به شدت گران قیمت و به شدت زیبا مقاله را آغاز کنیم. این تلفن ۶ هزار دلاری برخلاف دیگر رقیبان گران قیمتش، دارای امکانات خوبی نیز می باشد. این محصول با صفحه نمایش ۵ اینچی (۱۰۸۰p)، چرم با کیفیت و فلز ضد زنگ طراحی شده است.

پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون ۸۰۱ به همراه ۳ گیگابایت رم و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و فلاش دوگانه، دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری، دو درگاه سیم کارت همزمان فعال و در نهایت اندروید ۴٫۴٫۴ کیت کت از جمله امکانات این تلفن هوشمند تک است.

۲- Geeksphone Revolution (قیمت ۱۲۳ یورو)

Geeksphone-Revolution

مطمئنا تا به حال با محصولات شرکت Geeksphone مواجه نشده اید (مگر اینکه در اسپانیا زندگی کرده باشید). با این حال حتی همه‌ی مردمان اسپانیا نیز با این شرکت آشنا نیستند.

این محصول ارزان قیمت و متفاوت شرکت گیکسفون دارای یک قابلیت ویژه است.امکان بوت شدن به دو سیستم عامل موبایل – اندروید و موزیلا فایرفاکس OS.

با قیمت ۱۲۳ یوریی نباید امکانات و ویژگی های بی نظیری را از این تلفن انتظار داشت. این تلفن از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی qHD 540 x 960 بهره می برد. همچنین در قلب آن پردازنده دو هسته ای اینتل (۱٫۶ گیگاهرتز) گنجانده شده است. رم یک گیگابایتی، حافظه چهار گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۲ هزار آمپری از جمله دیگر امکانات این محصول به حساب می آیند. دستگاه به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید همراه شده است و می توان از منوی تنظیمات فایرفاکس را نیز به آن افزود.

۳- Fairphone 

Fairphone

از جمله امکانات این تلفن تقریبا گمنام می توان به صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی qHD 540 x 960، پردازنده چهار هسته ای مدیا تک MT6589، یک گیگابایت رم، حافظه ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسل و سیستم عامل ۴٫۲٫۲ جلی بین اشاره کرد. لازم به ذکر است با روت کردن این تلفن گارانتی از بین نخواهد رفت و می توان به راحتی سیستم عامل را ارتقاء دهید. همچنین قطعات این تلفن به صورت جداگانه تولید شده اند و قابل خریداری هستند.

۴- Lumigon T2 HD (قیمت: ۵۷۸ دلار)

Lumigon-T2-HD

اگر به تلفن هایی که طراحی گران قیمت و لاگژری دارند علاقه دارید اما قادر به پرداخت هزاران دلار هزینه نیستید، Lumigon T2 HD می تواند یک انتخاب خوب باشد. این محصول با قیمت حدودا ۶۰۰ دلاری خود دارای امکاناتی نظیر بدنه فلزی، ضد آب ، ضد گرد و خاک، صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ و پردازنده دو هسته ای اسنپ ذراگون است.

دو گیگابایت رم، ارتقاء حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت، قابلیت استفاده از دستکش هنگام لمس، دوربین ۱۳ مگاپیکلسی را نیز می توان به عنوان امکانات اصلی لومیگان معرفی کرد.

۵-  LG Fx0 (قیمت حدودا ۴۲۰ دلاری)

The-LG-made-Fx0

این محصول که مدتی پیش توسط دو شرکت ال جی و KDDI معرفی شد، دارای طراحی تک و خاصی بوده و از سیستم عامل فایرفاکس OS پشتیبانی می کند.

در بخش سخت افزار با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل (۳۱۲ppi)، پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون ۴۰۰ و قدرت ۱٫۲ گیگاهرتزی و چیپست گرافیکی آدرنو ۳۰۶ رو به رو هستیم. دوربین جلو و سلفی این محصول به ترتیب ۸ و ۱٫۲ مگاپیکسل هستند. حافظه داخلی این محصول ۱۶ گیگابایت بوده و قایب ارتقاء تا ۶۴ گیگابایت می باشد. همچنین باتری ۲۳۷۰ میلی آمپری منبع تغذیه این محصول محسوب می شود.

منبع: فون آرنا

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *