مایکروسافت دستگاه های جدید خود را در مهر ماه جاری معرفی می کند

مایکروسافت دستگاه های جدید خود را در مهر ماه جاری معرفی می کند
  • 1394/5/30
  • مبين
  • 0

باتوجه به شایعات گذشته مایکروسافت گوشی هوشمند لومیا جدید خود را در رویداد IFA 2015 معرفی می کند اما اکنون شواهد نشان می دهد که مایکروسافت در ماه اکتبر سال جاری که برابر با اول پاییز یعنی مهر ماه خواهد شد دستگاه لومیا جدید خود را به نمایش می گذارد.

حال به نظر می رسد که در پاییز سال جاری مایکروسافت به دنبال برگزاری رویداد بزرگی است نه تنها که گوشی های هوشمند جدید لومیا را ارائه می دهد بلکه سرفیس پرو ۴ را همراه با دستبند Band 2 مایکروسافت در طی برگزاری یک رویداد معرفی می کند. مایکروسافت سرفیس جدید خود را در سال جاری با پردازنده بسیار قدرتمند تر ارائه خواهد داد. دستبند تناسب اندارم مایکروسافت در اکتبر سال ۲۰۱۴ معرفی شد پس حدس مطبوعات برای معرفی نسخه های جدید دستگاه در همان تاریخ است.

LUMIA-950-XL

خبرهای قبلی نشان می دهد که گوشی های هوشمند آینده مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ XL هستند که دستگاه بزرگتر موسوم به Cityman می تواند دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، رم ۳ گیگابایتی، یک پورت USB-C و سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. همچنین نسخه کوچکتر دستگاه که Talkman دارای مشخصات مشابه است با این تفاوت که اندازه صفحه نمایش آن ۵٫۲ اینچ است.

برای سرفیس پرو ۴ هم به نظر می رسد که تغییرات زیادی را به همراه دارد، صفحه نمایش دستگاه واضح تره شده، طراحی دستگاه باریک تر شده و انتظار می رود که مایکروسافت ویژگی Windows Hello را برای آن پشتیبانی کند در جلوی دستگاه یک دوربین برای ویژگی تشخیص چهره وجود خواهد داشت و هرچند که احتمال وجود سنسور اثر انگشت بسیار زیاد تر است.

lumia950-nokia

متاسفانه ما هنوز اطلاعات زیادی درباره دستبند Band 2 نداریم اما امیدواریم که این شرکت یک طراحی شیک و راخت تر را ارائه دهد و همچنین این احتمال وجود دارد که آپدیت سیستم عامل آن با ویندوز ۱۰ ادغام شود یا ویژگی هایی را برای ویندوز ۱۰ ارائه دهد.

در نهایت مایکروسافت می تواند دستگاه های جدید تری را در این رویداد نیز ارائه دهد که ممکن است یکی از آن ها ایکس باکس وان مینی باشد. در روزهای آینده با گویا آی تی همراه باشید تا از ناگفته ها مطلع شوید.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *