معرفی و دانلود بازی One More Dash

معرفی و دانلود بازی One More Dash
  • 1394/6/1
  • مبين
  • 0

این روزها بازی های گوشی های هوشمند در اهمیت بالایی قرار گرفته اند و از آنجا که هرکس می تواند یک دستگاه اندرویدی یا iOS داشته باشد سرعت عرضه بازی های جدید بسیار روی به افزایش است و این بازی ها در موضوعات مختلفی نیز توسط استودیو های توسعه دهنده بزرگ طراحی و ساخته می شوند. بازی One More Dash توسط شرکت استودیو بازی سازی SMG ساخته شده است و در گوگلی پلی رتبه ۴٫۲ را نیز دارد.

بازی One More Dash یا یک خط بیش تر از سری بازی های سرگرم کننده محسوب می شود و شما کنترل یک دایره را در یک فضا خاص به دست دارید و باید آن را با لمس کردن صفحه نمایش به پله های بالاتر برسانید که در طول بازی شما با موانعی برخورد خواهید کرد و باید از آن ها گذر کنید.

one more dash

 

لازم به ذکر است که اگر در یکی از خانه های خالی بیش تر از چند ثانیه بمانید بازی را از دست داده اید و باید آن را از نو آغاز کنید. در برخی از خانه های بعدی که در انتظار شما هستند تیغ هایی وجود دارند و در برخورد با آن ها بالافاصله بازی تمام خواهد شد و همچنین با برخرود لبه های در حال حرکت در این خانه ها به مکان قلبی خود باز می گردید و هیچ گونه امتیازی از شما سلب نمی گردد.

اگر به سری بازی های سرگرم کننده هیجان انگیز علاقه مند هستید گویا آی تی به شما پیشنهاد می کند که بازی One More Dash را دانلود کنید و از آن لذت کافی را ببرید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از آی تونز

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *