کدام گوشی هوشمند سریع تر شارژ می شود؟

کدام گوشی هوشمند سریع تر شارژ می شود؟
  • 1394/6/5
  • مبين
  • 0

این روزها شارژ گوشی های هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و با وجود قدرت مند شدن سخت افزار های آن ها ممکن است که شارژ این دستگاه ها زود تر خالی شود. حال تقریبا همه گوشی های هوشمند اندرویدی جدید دارای ویژگی quick charging یا شارژ سریع هستند. به تازگی یک مطلاعه روی دستگاه هایی انجام شده که دارای ویژگی شارژ سریع هستند و نتایج آن قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد پس در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

Tom مقایسه ای روی دستگاه های ایسوس  زنفون ۲، نکسوس۶، وان پلاس ۲، گلکسی اس ۶، ال جی جی ۴، DROID Turbo و آیفون ۶ انجام داده است که در ابتدا به نظر می رسد که زنفون ۲ برنده این مسابقه است. گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۲ در بین ۵ تا ۱۵ دقیقه بالاترین سرعت شارژ را دارد و در ۱۵ دقیقه اول میان دستگاه های نام برده شده رتبه اول را به خود کسب کرد.

۱۵-minutes-new

 

در حالی که گلکسی اس ۶ از زنفون ۲ فاصله داشت اما در ۳۰ دقیقه اول توانست خود را به زنفون ۲ برساند و این بدان معنی است که زنفون ۲ پس از ۱۵ دقیقه سرعت شارژ آن کاهش یافته است.

۳۰-minutes-new

 

فینال این آزمون جالب این بود که تا چه مدت زمانی شارژ این دستگاه ها به ۸۰ درصد می رسد و پس از آن شارژ ۱۰۰ درصد آن ها یا فول شارژ آن ها چه مدت زمان خواهد برد. که در آن گلکسی اس ۶ برگه برنده را به دست داشت و در دو آزمون نهایی پرچم را در بالاترین نقطه تکان داد. گلکسی اس ۶ نشان داد که می تواند سریع تری از گوشی های هوشمند موجود در بازار باتری خود را شارژ کند ودر ابتدا که ایسوس زنفون ۲ آغاز گرمی را داشت در رتبه چهارم قرار گرفت و همچنین نکسوس ۶ در بالای آن قرار گرفته بود.

۸۰-percent-new

 

۱۰۰-percent-web

 

متاسفانه در این آزمایش ارزشمند گلکسی نوت ۵ یا گلکسی اس ۶ اج پلاس وجود نداشت. البته باتوجه به این آزمایش که تازه برگزار شده است نشان می دهد که این پرچم دارهای جدید سامسونگ می توانند بسیار سریع شارژ شوند. با این حال انتظار می رود که در آینده آزمایش های مختلف باتری روی این دو دستگاه هم انجام شود.  حال نظر کلی شما درباره این آزمایش چیست؟ ایا پرچم دارهای جدید سامسونگ هم به در شارژ شدن به اندازه گلکسی اس ۶ قدرتمند هستند یا خیر؟

 

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *