اطلاعات دیگری از Xiaomi Mi 4c منتشر شد

اطلاعات دیگری از Xiaomi Mi 4c منتشر شد
  • 1394/6/30
  • مجید جعفری
  • 0

Xiaomixiaomi-mi-4c-tablethub در حال کار بر روی تلفن هوشمند جدیدی با نام Mi 4c است. Li Lan بنیان گذار و رئیس این شرکت به همراه Lei Jun اطلاعاتی از این پرچمدار را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که در این جا گرد آوری شده است. بدون شک اطلاعاتی که رئیس و همکار او در شرکت شیائومی منتشر کرده اند، تا حد زیادی صحت دارند و نمی توان آن ها را شایعه نامید. در حال حاضر نیز این اطلاعات مهم ترین اطلاعات موجود از Mi 4c به حساب می آیند.

اولین تغییر در رنگ سفید و نارنجی جعبه Xiaomi Mi 4c دیده میشود و دیگر شاهد جعبه های بی شکل و شمایل قدیمی نخواهیم بود. این تلفن مجهز به دو سیم کارت ۴G است. همچنین مدل دیگری از این تلفن با عنوان Mi 4i در چین عرضه خواهد شد که دارای دو سیم کارت، یکی با پشتیبانی ۲G و یکی با پشتیبانی ۴G است.

There-will-be-dual-4G-dual-standby-SIM-slots-on-the-XiaomibrMi-4c.jpg

Old-boring-packaging-on-the-left-new-and-brighter-packaging-on-the-right.jpg

مانند بسیاری از تلفن های اندرویدی، قفل صفحه Xiaomi Mi 4c نیز با دو بار ضربه بر روی صفحه نمایش باز خواهد شد. این عمل در شرایط عکس، تلفن را به حالت Sleep بر میگرداند. علاوه بر این استفاده از چیپ Snapdrgon 808 تایید شده است. بنابراین پردازنده این تلفن یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی، Adreno 418 خواهد بود. این سخت افزار باعث بهبود عملکردهای ارتباطی و افزایش ۲۰ درصدی سرعت دانلود شده است.

Double-tap-to-wake-will-be-a-feature-on-the-phone.jpg

Chairman-Lei-Jun-confirms-that-the-phone-is-powered-by-the-Snapdragon-808-SoC.jpg

Xiaomi Mi 4c دارای صفحه نمایش ۵ اینچ با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است که منجربه تولید تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi گردیده است. سه مدل از این تلفن با حافظه های متفاوت تولید خواهد شد که عبارت اند از رم ۲ گیگ در کنار حافظه ۱۶ گیگ، رم ۳ گیگ و حافظه ۳۲ گیگ و رم ۳ گیگ به همراه حافظه ۶۴ گیگ. زوج عکسبرداری شامل دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و ۵ مگاپیکسلی در جلو میشود. قدرت باتری Mi 4c به نسبت مناسب و ۳۰۸۰ میلی آمپر بر ساعت توانایی شارژ دهی دارد. سیستم عامل پیش فرض این تلفن اندروید ۵٫۱ به همراه رابط کاربری MIUI 7 است.

شایعه دیگری در مورد استفاده از پورت Infrared یا مادون قرمز بر روی Xiaomi Mi 4c وجود دارد. باید تا ۲۲ سپتامبر منتظر ماند تا حقایق در مورد این تلفن مشخص شود.  انتظار میرود این تلفن در ۳ اکتبر روانه بازارهای جهانی شود و مدل ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه ای آن در حدود ۲۳۵ دلار در آمریکا به فروش برود. متاسفانه تنها ۱۰۰٫۰۰۰ نسخه از Mi 4c تولید و عرضه خواهد شد.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *