۶۶ درصد از محصولات اپل IOS 9 را دریافت کرده اند

۶۶ درصد از محصولات اپل IOS 9 را دریافت کرده اند
  • 1394/8/13
  • مجید جعفری
  • 0

۹حدود دو هفته از انتشار نسخه IOS 9.1 با پشتیبانی از Live Photos و شکلک های جدید می گذرد. به نظر می رسد این نسخه آپدیت، بسیاری از کاربران IOS را متقاعد کرد تا سیستم عامل خود را به IOS 9 ارتقا دهند. در اوایل ماه گذشته و پیش از انتشار نسخه ۹٫۱، تنها ۵۷ درصد از کاربران از IOS 9 استفاده می کردند که پس از انتشار آن این عدد به ۶۶ درصد افزایش یافت.

در ماه سپتامبر، که IOS 9 حدود ۵۰ درصد از دستگاه ها را درنوردیده بود، اپل اعلام کرد این نسخه سریع ترین گسترش را در بین نسخه های دیگر تا به امروز داشته است. بر اساس آمار تنها یک چهارم کاربران دستگاه هایی که از IOS 9 پشتیبانی می کنند، هنوز از نسخه ۸ استفاده می کنند و این میزان برای IOS 7 تنها ۹ درصد است.

علاوه بر ۱۵۰ شکلک یا همان emoji که در کنار IOS 9 منتشر شد، این سیستم عامل قابلیت تشخیص بالا رفتن یا پایین آمدن را به iPhone 6s و iPhone 6s Plus میدهد. این بدان معناست که در هنگام بالا یا پایین آمدن گوشی، دوربین این حرکت را تشخیص می دهد و تصویری ضبط نمی کند. دیگر قابلیتی که به دو مدل جدید iPhone اضافه شده Live Photos نام دارد. این قابلیت می تواند ۱٫۵ ثانیه قبل و بعد از شروع یا اتمام تصویر برداری را تشخیص دهد و به کاربر کمک می کند صحنه هایی که در زمان فشردن دکمه رکورد از دست می رفتند را ذخیره کند. این بدان معنی است که فیلم هایی که ضبط می کنید ۳ ثانیه از آن چه مد نظر شماست طولانی تر هستند.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *