اطلاعات جدید C9 سامسونگ در پایگاه تست GFXBench منتشر شد

اطلاعات جدید  C9 سامسونگ در پایگاه تست GFXBench  منتشر شد
  • 1395/7/6
  • زهرا معبودی
  • 0

در حدود دو روز پیش یکی از محصولات کمپانی سامسونگ با نام C9 در تست بنچمارک گیک بنچ رویت شد و به لطف این اتفاق اطلاعاتی جزئی از این اسمارت فون در اینترنت انتشار یافت. از جمله مشخصات منتشر شده برای این گوشی می توان به ۶ گیگابایت رم و بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ اشاره نمود.

به نظر می رسد امروز این اسمارت فون در پایگاه GFXBench نیز تست شده است و به همین دلیل می توان به اطلاعات بسیار دقیقتری از این محصول دست یافت در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا این اطلاعات منتشر شده جدید را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

بر اساس تست انجام گرفته در پایگاه GFXBench اسمارت فون C9 سامسونگ از مشخصات ذیل برخوردار خواهد بود.

  • نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ با هشت هسته
  • کلاک هسته ۲ گیگاهرتز
  • پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۰
  • رم شش گیگابایتی

به نظر می رسد کمپانی سامسونگ به تبعیت از محصولات چینی، شش گیگابایت رم را برای این گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است. همچنین این اسمارت فون از دوربین اصلی و سلفی ۱۶ مگا پیکسل بهره مند خواهد بود.

samsung-c9

بر اساس اطلاعات دیگری که از این تست در دسترس است. این سری از محصولات کمپانی سامسونگ با شماره مدل SM-C9000  تولید می شوند و سیستم عامل موجود بر روی این دستگاه ها اندروید ۶٫۰٫۱ خواهد بود (بر اساس ارزیابیGFXBench)

از آنجا که قرار است اسمارت فون C9 تنها در بازار های کشور چین عرضه گردد این محصول بایستی تاییدیه سازمان رگلاتوری چین را نیز دریافت نماید این تاییدیه که با نام TENAA شناخته می شود تقریبا آخرین مرحله بوده و پس از دریافت آن کمپانی سامسونگ خواهد توانست به سرعت این محصول را رونمایی و روانه بازار نماید.

به نظر شما با توجه به اتفاقات رخ داده برای محصولات سامسونگ مصرف کنندگان چینی به این محصول جدید روی خوش نشان خواهند داد؟

آیا امکانات و سخت افزار بالاتر در این گوشی هوشمند خواهد توانست فروش بیشتری را برای این محصول به ارمغان آورد؟ به نظر شما افزایش رم و مگاپیکسل دوربین  تا چه حد در میزان فروش اسمارت فون ها موثر خواهد بود؟

نظرات و دیدگاه های خود را با دیگر کاربران در گویا آی تی به اشتراک بگذارید و با انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار داغ دنیای تکنولوژی باخبر نمایید.

 

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *