چگونه تبلیغات آنلاین و آفلاین در کنار هم باعث تاثیرگذاری بیشتر می‌شوند؟ + ویدیو

چگونه تبلیغات آنلاین و آفلاین در کنار هم باعث تاثیرگذاری بیشتر می‌شوند؟ + ویدیو
  • 1395/8/2
  • عطا عبدالغفاری
  • 0

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دیدن یک بیلبورد تبلیغاتی، سریعا نام برند تبلیغ شده را در گوشی هوشمند خود جستجو کرده‌ باشید یا اینکه حین تماشای یک برنامه تلویزیونی، در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌های پشت صحنه بگردید و بخواهید که هیچ موردی را از دست ندهید. در چنین مواردی است که روابط میان تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین و راهکارهای تبلیغاتی آفلاین محسوس است و متوجه می‌شوید که به چه میزان روی یکدیگر تاثیر مثبت می‌گذارند.

اگر در مورد روابط بسیار قوی این دو قانع نشده‌اید، لازم است که کمی در مورد اعداد و ارقام مستند مربوط به این موضوع مهم، مطلع شوید:

 

  • وقتی که فردی هم از فضای آنلاین و هم بواسطه تبلیغ تلویزیونی هدفگیری می‌شود، ۱۶٪ درصد نرخ تبدیل بیشتری (نرخ فروش) پدید می‌آورد.
  • ۵۱% افراد، قبل از خرید فیزیکی، در فضای آنلاین تحقیق می‌کنند.
  • ۵۰٪ فروش‌های حضوری به خاطر تاثیر بازاریابی آنلاین روی افراد صورت میگیرد.

البته آمار و ارقام مربوط به میزان تاثیرگذاری بازاریابی آنلاین و راهکارهای آفلاین بر هم به اینجا ختم نمی‌شود. بیشتر بدانید »

anetwork

 

اجرای راهکارهای تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری به مخاطب خود ارائه دهند و فرد کاملا از امکانات محصولات و خدمات مطلع گردند. به همین دلیل، خیلی از کسب و کارها سراغ پیشبرد موازی کمپین‌های آفلاین با آنلاین می‌روند. چنین رویکردی، میزان اثرگذاری کمپین‌های تبلیغاتی را چندین برابر می‌کند. زیرا کسب‌وکارها به کمک راهکارهایی چون تبلیغات چاپی، محیطی و تلویزیونی، عموم مردم را هدفگیری کرده و به برندسازی می‌پردازند و در کنار این راهکارها، برای اثرگذاری و افزایش میزان فروش، از تبلیغات آنلاین استفاده می‌کنند.

برای آنکه اطلاعات کامل‌تری در مورد این رویکرد در تبلیغات بدست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم این صفحه را ببینید و ویدیو قرار گرفته در آن را تماشا کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *