چگونه در WhatsApp پیام های چدید را به صورت مخفی بخوانیم؟

چگونه در WhatsApp پیام های چدید را به صورت مخفی بخوانیم؟
  • 1395/9/25
  • زهرا معبودی
  • 0

پیام رسان های بسیاری این روز ها تولید شده و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد اما در این میان قطعا محبوب ترین و کامل ترین پیام رسان موجود فعلی، واتس اپ است. پیام رسانی محبوب و  بی نظیر که امکانات بیشمار آن به جذب هرچه بیشتر کاربران کمک می کند.

این پیام رسان در سال جاری و سال گذشته بروز رسانی های بسیاری را دریافت نموده که هرچند اغلب آن ها در جهت بهبود عملکرد این پیام رسان هستند اما برخی ممکن است چندان دلچسب نباشند. یکی از قابلیت های افزوده شده که چندان هم دلچسب به نظر نمی آید قابلیت گزارش‌ های Seen می باشد. اگر شما هم  چندان از طرز کار این ویژگی خوشتان نمی آید می توانید این قابلیت را از بخش تنظیمات غیر فعال نمایید و یا آن را روشن نگه داشته و از یک روش میانبر حرفه ای استفاده نمایید.

chat-helper-for-whatsapp

Chat Helper یک ویجت اندرویدی بسیار پرکاربردی است که به شما در این زمینه کمک می کند.  Chat Helper یک دکمه شناور زیبا به صفحه شما می افزاید که با کلیک بر روی آن قادر خواهید بود به پیام های خوانده نشده و جدید خود دسترسی یابید. نکته جذاب این ویجت این جاست که با کلیک بر روی پیام مورد نظر از  Chat Helper شما می توانید متن پیام را به طور کامل بخوانید اما پیام دهنده متوجه خوانده شدن پیام از سوی شما نخواهد شد و آن پیام همچنان در حالت Unread  باقی خواهد ماند.

هرچند نصب این ویجت بسیار ساده و آسان است اما در زمان فعال سازی آن برای واتس اپ ممکن است کمی به دردسر بیفتید.  واتس اپ را باز کرده و Accessibility Service را فعال کنید. در تنظیمات این بخش گزینه Chat Helper را یافته و آن را فعال نمایید. پس از انجام این کار یک نوتفیکیشن با مضمون اجازه دائمی برای فعالیت این ویجت بر روی اکانت واتس اپ دریافت خواهید نمود. این پاپ آپ ممکن است پندین بار باز و بسته شود و وقت زیادی از شما برای انتخاب گزینه Create  بگیرد. با فعالسازی این برنامه،  ویجت برروی صفحه گوشی شما نمایان خواهد شد.

chat-helper-for-whatsapp

ویجت مورد نظر شما می تواند در هر بخش از تصویر قرار بگیرد و انتخاب مکان آن با شماست. شما می توانید پیام های جدید مورد نظر خود را به کمک این ویچت پین نموده و بعدا مطالعه نمایید. توجه نمایید که این ویجت در همه برنامه ها و بخش ها شناور خواهد بود و شما از همه جا به آن دسترسی دارید. البته این نکته هم قابل ذکر است که شما می توانید از بخش تنظیمات این شناور بودن داومی را غیر فعال نمایید. برای بردن ویجت به پشت تصویر، هنگامی که اپ دیگری در حال اجراست، به تب Visibility بروید و انتخاب کنید ویجت در کدام اپ ‌ها فعال و کدام غیرفعال باشد.

chat-helper-for-whatsapp-pin

Chat Helper تعدادی تبلیغات هم دارد که ممکن است کمی آزار دهنده به نظر برسند. اما این تبلیات تنها در زمان مراجعه به واتس اپ نمایان خواهند شد.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این ترفند جالب با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *