شرکت اپل با ال‌جی دیسپلی برای تامین پنل‌های اولد قابل‌انعطاف همکاری خواهد کرد

شرکت اپل با ال‌جی دیسپلی برای تامین پنل‌های اولد قابل‌انعطاف همکاری خواهد کرد
  • 1395/9/27
  • مقدم
  • 0

شرکت اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی گوشی‌های آیفون، تصمیم دارد تا آیفون ۸ را با پنل اولد به بازار عرضه نماید. اگرچه در حال‌حاضر، مشخص نیست که آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت به یک صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی مجهز شده است یا خیر، اما در صورت عرضه یک گوشی با نمایشگر لبه منحنی، سازندگان بیشتری به عرضه محصولات جدید خود با صفحه‌نمایش‌های لبه منحنی دوگانه متقاعد خواهند شد. یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که شرکت اپل، گوگل و مایکروسافت برای همکاری با ال‌جی دیسپلی برای تولید نمایشگرهایی آماده می‌شوند که نه تنها خمیده است، بلکه قابل‌انعطاف خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، سامسونگ دیسپلی، تامین پنل اولد لازم برای آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت اپل را برعهده خواهد داشت اما شرکت ال‌جی دیسپلی، به دنبال آن است تا در سال ۲۰۱۸، بخشی از پنل اولد لازم در آیفون‌های شرکت اپل را تامین نماید. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۱۸، تولید انبوه پنل‌های اولد قابل‌انعطاف توسط ال‌جی دیسپلی آغاز خواهد شد و این پنل‌ها در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش لبه‌ منحنی و یا محصولات قابل‌انعطاف به کار گرفته می‌شود.

برطبق اطلاعات منتشرشده توسط وب‌سایت ETNews، شرکت ال‌جی دیسپلی، پنل‌های اولد قابل‌انعطاف لازم برای محصولات شرکت اپل را تولید خواهد کرد و هم‌چنین، این سازنده با مایکروسافت و گوگل نیز همکاری می‌کند. در حال‌حاضر، هیچ شایعه‌ای مبنی بر عرضه یک گوشی با صفحه‌نمایش لبه منحنی توسط شرکت گوگل و یا یک محصول مجهز به نمایشگر با لبه‌های منحنی دوگانه از سری سرفیس توسط شرکت مایکروسافت وجود ندارد و انتشار این شایعه جدید، جالب‌توجه است.

پنل اولد ال‌جی دیسپلی

به همین جهت، این شایعات، ممکن است از عرضه یک گوشی پیکسل با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه مانند گوشی گلکسی اس ۷ اج و هم‌چنین، گوشی شایعه‌شده گلکسی اس ۸ سامسونگ حکایت داشته باشد. از آنجایی‌که شرکت گوگل در سال ۲۰۱۶ با عرضه گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال وارد بازار شده است، انتظار داریم که تا پیش از سال ۲۰۱۹، یک گوشی از سری پیکسل با صفحه‌نمایش لبه منحنی ارائه دهد.

از سوی دیگر، به‌نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت به دنبال حداکثر استفاده از قابلیت‌های سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است و عرضه یک محصول قابل‌انعطاف و یا تاشو از سری سرفیس، می‌تواند رویای مایکروسافت را به واقعیت مبدل نماید.

در همین حال، باید در نظر داشته باشید که تولید انبوه محصولات مجهز به پنل اولد قابل‌انعطاف در حال‌حاضر، برای تامین‌کنندگان امکان‌پذیر نیست و انتظار می‌رود که اولین گوشی‌های هوشمند آیفون با صفحه‌نمایش لبه منحنی تا سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود. به همین جهت، آیفون ۸ شرکت اپل، تنها آیفون ۲۰۱۷ این سازنده خواهد بود که به پنل اولد مجهز شده است و دو آیفون دیگر یعنی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، هم‌چنان از پنل ال‌سی‌دی استفاده می‌کند.

پیش‌تر در گویا آی‌تی خواندید که شرکت اپل، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را برای متمایزساختن با آیفون‌های ۲۰۱۶، در یک رنگ جدید ارائه می‌دهد و این دو مدل در بخش عکاسی با پیشرفت‌هایی همراه بوده‌اند. با این‌حال، چندان نباید به تغییر طراحی آیفون‌ ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در مقایسه با نسل گذشته آن‌ها، امیدوار باشید.

منبع: BGR

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *