تبلت هیبریدی جدید لنوو Miix 720 با یک قلم مخصوص معرفی شد

تبلت هیبریدی جدید لنوو Miix 720 با یک قلم مخصوص معرفی شد
  • 1395/10/14
  • مقدم
  • 0

شرکت لنوو به‌‌تازگی از تبلت هیبریدی Miix 720 رونمایی کرده است که می‌توانید از آن به عنوان یک تبلت یا لپ‌تاپ با استفاده از پایه نگه‌دارنده داخلی‌اش و هم‌چنین اتصال صفحه‌کلید به این تبلت، استفاده نمایید. برای جزئیات بیشتر درباره مشخصات‌فنی تبلت هیبریدی جدید شرکت لنوو در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

تبلت هیبریدی Miix 720 شرکت لنوو به نوعی، یک نمونه از تبلت سرفیس مایکروسافت است اما از مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی استفاده می‌کند که آن‌را به یک گزینه بسیار مناسب تبدیل خواهد کرد. براساس اطلاعات رسمی، این تبلت هیبریدی به یک نمایشگر ۱۲ اینچی QHD+ مجهز شده است و رزولوشن صفحه‌نمایش آن، ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است.

لنوو Miix 720

قدرت‌مندترین نسخه این تبلت هیبریدی به یک پردازنده Core i7 شرکت اینتل مجهز شده است و حداکثر شانزده گیگابایت حافظه رم به همراه یک ترابایت حافظه SSD برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظر کاربران، در آن استفاده شده. تبلت هیبریدی لنوو Miix 720 می‌تواند نسخه “Home” یا نسخه “Pro” سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را اجرا نماید و هم‌چنین با یک تراشه گرافیکی مجتمع اینتل HD Graphics 620 همراه شده است.

قلم مخصوص و ماندگاری مناسب باتری

لنوو Miix 720

تبلت هیبریدی لنوو Miix 720 با قابلیت‌های ارتباطی از جمله وایرلس، بلوتوث ۴٫۱، یواس‌بی ۳٫۱، یواس‌بی ۳٫۰ و یواس‌بی ۲٫۰ همراه شده است و درگاه میکرو اس‌دی و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از دیگر مشخصاتی است که در این محصول جلب‌توجه می‌کند.

براساس اعلام رسمی شرکت لنوو، ماندگاری باتری این تبلت هیبریدی حداکثر به هشت ساعت می‌رسد اما انتظار می‌رود که در عمل و با اجرای برنامه‌های مختلف، ماندگاری باتری کم‌تر از ۸ ساعت باشد. با توجه به وزن ۷۸۰ گرمی آن، تبلت هیبریدی لنوو Miix 720 بسیار سبک است و هنگامی‌که صفحه‌کلید را به آن متصل می‌کنید، این دستگاه تنها ۱٫۱٫ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

لنوو Miix 720

صفحه‌کلید همراه با این تبلت، از نور پس‌زمین استفاده می‌کند و در نسخه‌های عادی لنوو Miix 720 با آن همراه شده است؛ بنابراین، نیازی به خرید جداگانه آن نخواهید داشت. علاوه‌براین، برای تبلت هیبریدی جدید شرکت لنوو، یک قلم با نام Lenovo Active Pen 2 عرضه شده است و برای خرید آن در صورت تمایل، باید نزدیک به ۶۰ دلار پرداخت نمایید.

براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت سازنده، این تبلت در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد و در دو رنگ طلایی و خاکستری در دسترس قرار می‌گیرد. مدل پایه این تبلت نزدیک به ۹۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *