معرفی درگاه پرداخت اینترنتی پردانو

معرفی درگاه پرداخت اینترنتی پردانو
  • 1395/10/15
  • گویا آی تی
  • 4

امروزه تجارت الکترونیک به عنوان یکی از بخشهای لاینفک تجارت محسوب میشود.استفاده از اینترنت برای تجارت الکترونیک و وب سایت به عنوان یک زیر ساخت، مزایای ملموس و ناملموس مختلفی دارد که استفاده از آن بدون بررسی های موشکافانه علاوه بر اینکه باعث سود دهی نخواهد شد، بلکه موجب ضرر نیز خواهد شد. لذا ما به متخصصان و مدیرانی نیاز داریم تا با دانش خود بتوانند بررسی های لازمه در تجارت الکترونیک را بعمل آورده و با توجه به چالش های موجود، بهترین امکانات را در اختیار کسانی که نیاز به استفاده از چنین خدماتی دارند اما دانش کافی دراین زمینه را ندارند، بگذارند. بنابراین موفقیت شما در گرو تخصص خودتان یا اتصال به شرکتهای متخصص خواهد بود.

%d8%af%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c

شرکت تجارت الکترونیک میهن ویژن به شماره ی ثبت ۱۳۸۳ این افتخار را دارد تا تخصص و خدمات خود را در زمینه های تجارت اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. یکی از خدمات شرکت میهن ویژن، ارائه ی درگاه پرداخت برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی میباشد. متخصصان ما در میهن ویژن درگاه پرداخت پردانو را برای کسانی که نیازمند درگاه پرداخت هستند طراحی و ارائه کرده است. از آنجایی که هر شخصی برای انتخاب های خود از جمله انتخاب درگاه واسط برای تراکنش های مالی خود، بدنبال خدمات خاص میباشد، در ادامه ی مطلب به خدمات و طرح های اجرایی پردانو به عنوان یکی از خدمات شرکت میهن ویژن برای شما عزیزان میپردازیم.

برای بهره مندی از خدمات پردانو ابتدا نیاز است که شما در سایت www.pardano.com عضو شوید. برای عضویت از بخش ثبت نام اقدام کرده و پس از طی مراحل ثبت نام مدارک شما طی حداقل زمان ممکن توسط پشتیبانان پردانو تایید شده و در نهایت این امر شما عضوی از ما خواهید بود.

%d8%af%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86

ما در پردانو برای شما مطابق با نیاز هایتان درگاه های متفاوتی طراحی و ارائه داده ایم.

جامع ترین و جدید ترین درگاه طراحی شده ی متخصصان ما برای شما که در غالب یک طرح نو میتوانیم در اختیارتان قرار دهیم، درگاه شخصی است. امتیاز طراحی این درگاه برای اولین بار در ایران متعلق به پردانو میباشد. هر شخصی بدون نیاز به داشتن وبسایت و دانش خاصی میتواند برای کسب و کار خود یک درگاه شخصی داشته باشد.

شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام به دلیل در دسترس بودن و جامعه ی آماری بالا، از جمله بهترین محیط ها برای کسب و کارهای اینترنتی میباشد. اگر شما دارای این نوع کسب و کار هستید ما دراین زمینه نیز شما را تنها نگذاشته ایم و درگاه آسان را برای این نوع از از کسب و کارها ارائه داده ایم. به گونه ای که با استفاده از درگاه آسان، برای شما یک لینک کوتاه و متصل به درگاه پرداخت آنلاین ایجاد شده و با گذاشتن این لینک در صفحه ی خود مشتریان شما میتوانند پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام دهند و شما در جریان تمام تراکنش های خود خواهید بود.

%d8%af%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c

پردانو در کنار صاحبان کسب و کارهای برنامه نویسی، نرم افزاری و اپلیکیشن های موبایل نیز حضور فعال دارد، درگاه پرداخت درون برنامه ای پردانو، درگاهیست ک صاحبان این نوع کسب و کارها میتوانند بدون هیچ نوع وابستگی به فروشگاه اپلیکیشن خاصی و با کارمزد بسیار پایین با خیالی آسوده به درآمد زایی بپردازند.

همچنین درگاه پرداخت اینترنتی پردانو برای صاحبان وبسایت های کوچک و بزرگ به منظور توسعه ی فروشگاه هایشان موجود است. در این قسمت دکمه ی پرداخت و فاکتور پرداخت برای صاحبان وبلاگ ها نیز فراهم شده است.آسودگی خاطر شما در این بخش نیز توسط پردانو به طور کامل تضمین شده است.

۴%d8%aa%d8%a7%db%8c%db%8c

اما پلاگین های مورد نیاز شما:

با توجه به نیاز های عمومی و تخصصی بیش از ۳۰ افزونه برای ۲۰ نسخه از سیستم های مدیریت محتوا، برنامه نویسی و به صورت رایگان در بخش آزمایشگاه پردانو در اختیار شما قرار گرفته است. اما با توجه به  تفاوت نیازهای پذیرندگان، ما در پردانو برنامه نویسانی داریم که پلاگین مورد نیاز شما را در صورت عدم وجود در مجموعه ی آماده افزونه های پردانو، در کمترین زمان ممکن برای شما برنامه نویسی کرده و به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهند.

درخواست تسویه حساب های شما در روز میتواند نامحدود باشد و رسیدگی به آنها از جانب ما بصورت ۲۴ ساعته در تمامی روز ها خواهد بود. بمنظور رفاه حال شما درخواست تسویه اتوماتیک نیز در پردانو تعبیه شده تا سیستم به صورت خودکار در ساعات دلخواه شما درخواست تسویه از جانب شما صادر کند.

و در نهایت در صورت وجود هر گونه سوال یا درخواست ما از طریق تیکت، تلفن و ایمیل در خدمت شما خواهیم بود.

شماره تماس پردانو : ۰۲۱۴۷۶۲۶۵۴۱

آدرس سایت: www.pardano.com

هدف ما همیشه بودن در کنار شما بمنظور جلب رضایت شماست.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. درگاه پردانو واقعا امکانات جذابی داره، درگاه شخصی و درگاه آسان به شدت مورد استفاده ی من قرار گرفت. از همه مهمتر تسویه ها هر روز انجام میشه

  2. سلام
    من سه ماهه با پردانو کار میکنم،خوشبختانه درگاهیه که کاملا از همکاری باهاش رضایت دارم.

  3. سلام. برای ثبت نام در این سایت لازمه که عکس مدارکمون رو براشون بفرستیم! چه ضمانتی هست که از اطلاعاتمون سوء استفاده نشه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *