ال‌جی واچ Sport و ال‌جی واچ Style اولین ساعت‌های مچی مجهز به اندروید ور ۲٫۰ خواهند بود

ال‌جی واچ Sport و ال‌جی واچ Style اولین ساعت‌های مچی مجهز به اندروید ور ۲٫۰ خواهند بود
  • 1395/10/29
  • مقدم
  • 0

شرکت گوگل در سال گذشته اعلام کرد که تقریباً به طور هم‌زمان، پلت‌فرم اندروید ور ۲٫۰ را با دو ساعت‌مچی هوشمند جدید ارائه می‌دهد. با این‌حال، ساعت‌های مچی هوشمند مجهز به پلت‌فرم اندروید ور ۲٫۰ توسط سازنده دیگری ساخته شده‌اند و هنوز نباید برای عرضه ساعت‌های مچی گوگل با برند “پیکسل” منتظر باشید. به‌تازگی، اعلام شده است که دو ساعت‌مچی هوشمند جدید که از پلت‌فرم اندروید ور ۲٫۰ استفاده می‌کنند، ال‌جی واچ Sport و ال‌جی واچ Style هستند که به‌زودی معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

با اینکه غول جست‌وجو هنوز اعلام نکرده است که پلت‎فرم اندروید ور ۲٫۰ را در چه زمانی برای ساعت‌های مچی هوشمند ارائه می‌دهد، مدتی پیش اعلام شد که اندروید ور ۲٫۰ برای عرضه در ۹ فوریه در نظر گرفته شده است. به همراه این به‌روزرسانی عمده، شرکت گوگل از دو ساعت‌مچی هوشمند مجهز به این پلت‌فرم رونمایی خواهد کرد که براساس شایعات، ال‌جی واچ Sport و ال‌جی واچ Style است.

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت گوگل با ال‌جی برای عرضه اولین محصولات مجهز به پلت‌فرم اندروید ور ۲٫۰ همکاری کرده است و دو ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی در ۹ فوریه در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

در این گزارش، هم‌چنین آمده است که ال‌جی واچ Sport و ال‌جی واچ Style در ماه فوریه و مارس در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد و شرکت ال‌جی، تمایلی به عرضه انحصاری آن‌ها در بازار آمریکا ندارد. البته شرکت ال‌جی، دو ساعت‌مچی هوشمند جدید خود را در کنگره جهانی موبایل نیز به صورت عمومی نشان می‌دهد و جزئیات بیشتری را در رابطه با آن‌ها ارائه خواهد داد.

در حال‌حاضر، هیچ اشاره‌ای به قیمت این دو محصول نشده است اما بخشی از مشخصات‌فنی ال‌جی واچ Sport و ال‌جی واچ Style فاش شده که از قدرت‌مندی آن‌ها حکایت دارد. براساس گمانه‌زنی‌ها، ال‌جی واچ Sport به یک نمایشگر اولد پلاستیکی ۱٫۳۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود و برای ال‌جی واچ Style، یک نمایشگر ۱٫۲ اینچی اولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل در نظر گرفته شده است.

اندازه ال‌جی واچ Sport 14.2 میلی‌متر است و با بندهای قابل‌تعویض همراه خواهد بود. هم‌چنین، ال‌جی واچ Style نسبتاً کوچک‌تر بوده و اندازه آن، ۱۰٫۸ میلی‌متر است. مدل اول در رنگ‌های تیتانیومی و آبی تیره عرضه خواهد شد و ال‌جی واچ Style در رنگ‌های تیتانیومی، نقره‌ای و رزگلد در دسترس قرار می‌گیرد.

گوگل Assistant در دو ساعت‌مچی جدید ال‌جی به کار گرفته شده است

ال‌جی واچ Sport

هر دو مدل به قابلیت‌های مختلف ارتباطی از جمله وای‌فای و بلوتوث مجهز خواهد بود و البته ال‌جی واچ Sport از نسل سوم و چهارم ارتباطات، جی‌پی‌اس و NFC پشتیبانی می‌کند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری، ال‌جی واچ Sport به ۷۶۸ مگابایت حافظه رم، چهار گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۳۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است و از سوی دیگر، ال‌جی واچ Style تنها با ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، چهار گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری کوچک‌تر ۲۴۰ میلی‌آمپری همراهی می‌شود.

دستیار صوتی گوگل Assistant با نرم‌افزارهای مختلف ال‌جی واچ Sport و ال‌جی واچ Style ادغام شده است و هر دو مدل در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. البته، باید در نظر داشته باشید که مقاومت ال‌جی واچ Sport در برابر آب و گرد و غبار به دلیل دریافت تاییدیه IP68 بیشتر است.

هم‌چنین، اعلام شده است که ال‌جی واچ Sport به یک سنسور برای تشخیص تعداد ضربان قلب مجهز خواهد بود و هم‌چنین از سیستم‌ پرداخت اندروید Pay پشتیبانی می‌کند. هر دو ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی با سیستم‌عامل آی‌او‌اس سازگاری دارد و برای استفاده راحت‌تر، یک دکمه چرخان در آن‌ها در نظر گرفته شده است.

ال‌جی واچ Sport

در همین رابطه، مدتی پیش مشخص شد که دو ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی، تاییدیه FCC دریافت کرده است. آنچه که در آن زمان به عنوان مشخصات ساعت‌های مچی جدید ال‌جی اعلام شد، شاید به کاملی مشخصات تازه فاش‌شده نباشد اما یک شایعه پرداز اعلام کرده بود که ساعت‌مچی ال‌جی واچ Sport (با شماره مدل W280) و ال‌جی واچ Style (با شماره مدل W270) از یک طراحی گرد استفاده می‌کند و در هر دو مدل، تراشه اسنپدراگون کوالکام به کار گرفته شده است.

علاوه‌براین، می‌دانیم که طراحی نسل جدید ساعت‌های مچی هوشمند جدید ال‌جی به ال‌جی واچ Urbane 2 نزدیک خواهد بود و هم‌چنین، شرکت ال‌جی از یک بدنه فولادی ضد زنگ در ال‌جی واچ Sport و ال‌جی واچ Style استفاده کرده است. با توجه به عدم تایید رسمی شایعات توسط گوگل یا ال‌جی، بهتر است مدتی منتظر بمانیم.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *