بلک‌پاد؛ نام جدید ایرپادهای مشکی شرکت اپل!

بلک‌پاد؛ نام جدید ایرپادهای مشکی شرکت اپل!
  • 1395/11/10
  • مقدم
  • 0

خرید ایرپادهای شرکت اپل، نسبتاً دشوار است زیرا این سازنده پس از نزدیک به یک ماه و نیم سفارش مشتریان را عرضه می‌کند. با این‌حال، یک شرکت شخص ثالث، ایرپادهای شرکت اپل را در یک رنگ جدید با نام “بلک‌پاد” عرضه می‌کند. برای جزئیات بیشتر همراه گویا آی‌تی باشید.

زمانی‌که شرکت اپل از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد، بسیاری از کاربران به دلیل عدم پشتیبانی آیفون‌های جدید شرکت اپل از هدفون‌های سازگار با جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا متعجب شده بودند.

علاوه‌براین، عرضه ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل که در هنگام رونمایی آیفون به آن‌ها نیز پرداخته شده بود، به دلایل فنی تا ماه دسامبر به طول انجامید. خبر خوب آن است که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، هر دو با یک آداپتور به همراه بسته‌بندی آن‌ها همراه شده‌اند و شما می‌توانید به منظور استفاده از هدفون‌های قدیمی خود، از این آداپتور که به درگاه لایتنینگ متصل می‌شود؛ استفاده نمایید.

شرکت اپل، ایرپادهای بی‌سیم را تنها در رنگ سفید عرضه کرده است ولی آیا به دنبال خرید این محصول با رنگ دیگری هستید؟ خب، به‌نظر می‌رسد که یک شرکت واقع در ایالات متحده به کاربران اجازه می‌دهد تا ایرپادها را در رنگ مشکی خریداری نمایند یا در صورتی‌که در حال‌حاضر یک جفت ایرپاد بی‌سیم خریداری نموده‌اند، این امکان برای کاربران فراهم شده است تا با تحویل ایرپادهای بی‌سیم سفید رنگ خود به این شرکت، ایرپادهای جدیدی با رنگ مشکی دریافت نمایند.

بلک‌پاد

بلک‌پادها که توسط یک شرکت شخص ثالث توسعه یافته است، با قیمت ۲۴۹ دلار قابل‌خریداری خواهد بود که در مقایسه با قیمت پایه شرکت اپل، نزدیک به ۹۰ دلار گران‌تر است. البته از نظر فنی، بلک‌پادها هیچ تفاوتی با ایرپادهای عرضه شده توسط اپل ندارند و تنها با رنگ مشکی، بدنه آن‌ها رنگ شده است.

برای کاربرانی که قبلاً ایرپادهای سفید رنگ خریداری کرده‌اند، امکان تغییر رنگ آن به مشکی نیز در نظر گرفته شده است. بدین منظور، تنها باید ایرپادهای بی‌سیم‌ خود را برای شرکت مذکور بفرستید و با پرداخت ۹۹ دلار، ایرپادهای شما به رنگ مشکی در می‌آید. البته پروسه رنگ‌نمودن ایرپادهای شما نزدیک به سه روز طول می‌کشد.

در حال‌حاضر، هنوز مشخص نیست که بلک‌پادها قانونی هستند یا خیر؛ به همین جهت پیش از خرید آن‌ها با سوال از شرکت سازنده، از این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *