تصویر تازه منتشر شده، مشخصات‌فنی گوشی موتو جی ۵ پلاس موتورولا را نشان می‌دهد

تصویر تازه منتشر شده، مشخصات‌فنی گوشی موتو جی ۵ پلاس موتورولا را نشان می‌دهد
  • 1395/11/20
  • مقدم
  • 0

در اوایل ماه ژانویه، تصویری از گوشی میان‌رده موتو جی ۵ پلاس فاش شد و به همراه این تصاویر، بخشی از مشخصات‌فنی گوشی میان‌رده جدید موتورولا به نمایش گذاشته شد. به‌تازگی، تصویر جدیدی از موتو جی ۵ پلاس منتشر شده است و با توجه به برچسب مشخصات‌ روی نمایشگر، به‌نظر می‌رسد که مشخصات‌فنی گوشی میان‌رده جدید موتورولا با آنچه که در برخی از گمانه‌زنی‌های پیشین برای آن اشاره شده بود، فاصله دارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

تا به‌حال، گمان می‌رفت که گوشی موتو جی ۵ پلاس به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود اما اطلاعات منتسب به این گوشی که در برچسب روی نمایشگر قابل مشاهده است، نشان می‌دهد که گوشی میان‌رده جدید موتورولا از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی استفاده می‌کند.

با توجه به شایعه جدید، به‌نظر می‌رسد که موتو جی ۵ پلاس در مقایسه با مدل ۵ اینچی (موتو جی ۵) تفاوت چندانی از نظر اندازه صفحه‌نمایش نداشته باشد و البته هر دو مدل، همان‌طور که به آن اشاره شده است؛ به نمایشگر فول اچ‌دی مجهز خواهد بود.

علاوه‌براین، موتو جی ۵ پلاس از یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲٫۰ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی استفاده می‌کند؛ با مطابقت این تصویر با شایعات گذشته، احتمال می‌دهیم که موتو جی ۵ پلاس به تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام مجهز خواهد بود.

موتو جی 5 پلاس

هم‌چنین،  از دیگر مشخصات‌فنی گوشی میان‌رده جدید موتورولا می‌توان به NFC، حسگر اثرانگشت و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با “rapid focus” اشاره کرد. در تصویر تازه فاش‌شده، به یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت برای گوشی موتو جی ۵ پلاس اشاره شده است که از قابلیت شارژ سریع TurboPower استفاده می‌کند.

با اینکه در تصویر جدید به این موضوع اشاره نشده است، گمان می‌رود که موتو جی ۵ پلاس با چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود و سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به صورت پیش‌فرض برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس در نمایشگاه MWC 2017 در اواخر ماه فوریه به صورت رسمی معرفی خواهد شد و انتظار داریم که این دو مدل در ماه مارس به بازار عرضه شود. قیمت موتو جی ۵ تاکنون فاش نشده است اما پیش‌تر، موتو جی ۵ پلاس به عنوان مدل بزرگ‌تر از گوشی‌های میان‌رده جدید موتورولا با قیمت ۳۶۷ دلار فاش شده بود.

موتو جی 5 پلاس

گوشی موتو جی ۵ برخلاف موتو جی ۵ پلاس، از مشخصات‌فنی ضعیف‌تری استفاده می‌کند که با توجه به قیمت کم‌تر آن منطقی است. قدرت موتو جی ۵ موتورولا با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام تامین می‌شود که البته در مقایسه با تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ مورد استفاده در موتو جی ۴ در پردازش محتوای گرافیکی به لطف تراشه آدرنو ۵۰۵ عملکرد بهتری خواهد داشت؛ با این‌حال، قدرت پردازشی هسته‌های آن کم‌تر است.

هم‌چنین، این گوشی به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و از یک شاتر ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس تصویری استفاده می‌کند. باتری این گوشی برخلاف موتو جی ۵ پلاس، ۲۸۰۰ میلی‌آمپری است.

در نهایت، گمان می‌رود که موتو جی ۵ همانند موتو جی ۵ پلاس از NFC یا به عبارت بهتر، سیستم‌ پرداخت اندروید Pay پشتیبانی نماید. با اینکه تصویر مشخصی از موتو جی ۵ به دست نیامده است اما گمان می‌رود که این محصول ازنظر طراحی همانند موتو جی ۵ پلاس خواهد بود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *