گوشی جدید هوآوی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر ۵ اینچی فاش شد

گوشی جدید هوآوی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر ۵ اینچی فاش شد
  • 1395/12/15
  • مقدم
  • 0

به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی در حال توسعه یک گوشی میان‌رده جدید است و این گوشی با شماره مدل NCE-TL10 به تازگی در TENNA رویت شده است. به همین جهت، بخشی از مشخصات‌فنی گوشی میان‌رده جدید هوآوی به دست آمده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

گوشی هوآوی NCE-TL10 از تراشه هشت هسته‌ای نامشخصی با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی استفاده می‌کند و به سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از یک کارت‌حافظه میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. اطلاعات به‌دست‌آمده، هم‌چنین نشان می‌دهد که این گوشی با یک نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل همراه شده است.

در رابطه با دوربین‌‌های به کار گرفته شده در این مدل، باید به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی شاتر اصلی با فلاش LED و شاتر ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری اشاره کرد. این مدل، هم‌چنین با سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو فاش شده است اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در هنگام عرضه، این سیستم‌عامل را به صورت پیش‌فرض به همراه داشته باشد. ممکن است در هنگام رونمایی رسمی، گوشی هوآوی NCE-TL10 با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ ارائه شود.

گوشی جدید هوآوی

در صورت عرضه گوشی میان‌رده جدید هوآوی با سیستم‌عامل اندروید نوقا، باید منتظر ارائه رابط‌کاربری EMUI 5.0 به همراه آن باشید و در صورتی‌که شرکت هوآوی، آن‌را با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ارائه دهد؛ رابط‌کاربری EMUI 4.1 برای آن در نظر گرفته می‌شود. البته بعید می‌دانیم که در صورت ارائه این گوشی با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو، به‌روزرسانی برای آپدیت سیستم‌عامل به اندروید نوقا منتشر شود زیرا شرکت هوآوی در زمینه به‌روزرسانی گوشی‌های میان‌رده و رده‌پایین خود، چندان مصمم نیست.

گوشی میان‌رده جدید هوآوی با یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت همراه شده است و از قابلیت‌های ارتباطی از جمله ۴G LTE، وای‌فای و بلوتوث ۴٫۰ پشتیبانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد که این مدل در چندین رنگ مختلف از جمله طلایی و سفید عرضه خواهد شد. با توجه به فاش‌شدن این گوشی در TENNA، انتظار داریم که گوشی جدید هوآوی به‌زودی در بازار چین معرفی و عرضه شود. البته در رابطه با عرضه این مدل در سایر بازارها، باید مدتی منتظر ماند زیرا باید تاییدیه‌های لازم برای عرضه گوشی جدید هوآوی NCE-TL10 دریافت شود.

در رابطه با طراحی گوشی جدید هوآوی، باید گفت که این محصول با سایر مدل‌های عرضه شده توسط شرکت سازنده تا حدودی متفاوت است و طراحی جذاب سایر محصولات شرکت سازنده را به همراه ندارد. به هرحال، این مدل از دکمه‌های لمسی استفاده نمی‌کند و به دکمه‌های نرم‌افزاری مجهز خواهد بود. هم‌چنین، حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی در زیر فلاش دوربین و شاتر اصلی، جای گرفته است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *