تصاویر جدید، عرضه مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده موتو X موتورولا را تایید می‌کند

تصاویر جدید، عرضه مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده موتو X موتورولا را تایید می‌کند
  • 1396/1/14
  • مقدم
  • 0

در نمایشگاه MWC 2017 شرکت موتورولا از دو گوشی میان‌رده موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس رونمایی کرد اما مسلماً برنامه این سازنده برای سال جاری میلادی به پایان نرسیده است. در شایعات پیشین به عرضه مدل جدید موتو X توسط شرکت موتورولا اشاره شده است و همان‌طور که احتمالا می‌دانید، مدل ۲۰۱۷ این گوشی در حال توسعه است. به‌تازگی اطلاعات بیشتری منتشر شده است که عرضه نسخه جدید موتو X را تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس شایعات و گمانه‌زنی‌های منتشر شده، موتو X (مدل ۲۰۱۷) با شماره مدل XT-180x و اسم‌رمز “Sanders” به بازار عرضه می‌شود. این گوشی به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام مجهز خواهد بود و واحد پردازش‌گر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ برای آن در نظر گرفته شده است.

نسخه جدید گوشی موتو  ایکس موتورولا از سه یا چهار گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و حافظه داخلی آن، ممکن است ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت باشد. به احتمال زیاد، شرکت موتورولا این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در صورت تمایل با استفاده از یک حافظه میکرو اس‌دی، فضای ذخیره‌سازی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند. دوربین دوگانه که به عنوان مهم‌ترین ویژگی این محصول در فروش آن تاثیر خواهد گذاشت، به احتمال زیاد ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود؛ حداقل یکی از سنسورها، ۱۳ مگاپیکسلی است.

موتو X

هم‌چنین، اطلاعات بیشتر ارائه شده پیرامون مدل ۲۰۱۷ گوشی موتو X موتورولا نشان می‌دهد که شرکت سازنده، در حال توسعه مدل ارزان‎قیمت‌تری از آن با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است؛ هرچند، سایر مشخصات سخت‌افزاری آن همانند موتو X موتورولا خواهد بود.

هر دو گوشی جدیدی که شرکت موتورولا آن‌را توسعه می‌دهد، گوشی موتو زد پلی این سازنده را که در سال گذشته معرفی شده است؛ تداعی خواهد نمود. با این‌حال، احتمال دارد که شرکت سازنده به دلیل افزایش علاقه شرکت‌های دیگر برای عرضه محصولات میان‌رده با چهار گیگابایت رم، گوشی جدید خود را با چنین حافظه‌ای به جای سه گیگابایت حافظه رم به کار گرفته شده در موتو زد پلی، ارائه دهد.

در کنار این موضوع، ممکن است شرکت موتورولا گوشی میان‌رده جدید خود یعنی موتو X (مدل ۲۰۱۷) را با شاسی با ضخامت ۸٫۴ میلی‌متر و نمایشگر ۵٫۲ اینچی ارائه دهد که در مقایسه با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی گوشی موتو زد پلی کوچک‌تر است. یکی‌دیگر از تفاوت‌های عمده گوشی موتو X جدید با موتو زد پلی، در عدم پشتیبانی آن از ماژول‌ها برای بهبود قابلیت‌های این گوشی میان‌رده است.

موتو X

همان‌طور که می‌دانید، شرکت موتورولا در هنگام رونمایی از گوشی‌های سری “موتو زد” به طراحی ماژولار آن‌ها به عنوان یک نقطه قوت برای محصولات جدید خود اشاره کرده است و آن‌را یک نقطه عطف در کارنامه خود می‌داند. به همین جهت، موتورولا تصمیم گرفته است تا ماژول‌ها را تنها به مدل‌های رده‌بالا نگه ندارد و گوشی ارزان‌قیمت‌تر موتو زد پلی نیز از طراحی ماژولار استفاده می‌کند.

با این‌حال، عرضه نسخه جدید گوشی موتو X با طراحی ماژولار تنها باعث می‌شود تا قیمت آن به‌طور فزاینده‌ای افزایش پیدا نماید و از طرفی، بر روی فروش گوشی‌های موتورولا از سری “موتو زد” و هم‌چنین فروش مدل جدید موتو X تاثیر منفی خواهد گذاشت. به همین جهت، موتو X جدید از طراحی ماژولار استفاده نمی‌کند و نقطه قوت این محصول برای فروش آن، دوربین دوگانه مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده موتو X است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *