گوشی میان‌رده هوآوی Enjoy 7 Plus با نمایشگر ۵٫۵ اینچی و باتری غول‌آسا معرفی شد

گوشی میان‌رده هوآوی Enjoy 7 Plus با نمایشگر ۵٫۵ اینچی و باتری غول‌آسا معرفی شد
  • 1396/2/2
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی به عنوان یکی پرفروش‌ترین سازنده چینی در بازار موبایل، محصولات مختلفی را با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌کند و علت موفقیت این شرکت در طی چند سال اخیر، عرضه گوشی‌های هوشمند جدیدش با قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با سایر سازندگان بوده است.

به همین جهت، این شرکت به‌تازگی از گوشی میان‎رده Enjoy 7 Plus رونمایی کرده است که به عنوان یک عضو جدید از سری Enjoy ارائه می‌شود و علی‌رغم مشخصات‌فنی مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده، طراحی Enjoy 7 Plus در مقایسه با Enjoy 6S چندان متفاوت نیست. برای جزئیات بیشتر پیرامون مشخصات‌فنی و قیمت گوشی میان‌رده جدید هوآوی Enjoy 7 Plus در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

گوشی جدید هوآوی از یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی IPS با لایه‌ای از جنس شیشه دارای انحنای ۲٫۵ بعدی استفاده می‌کند که از نمایشگر در برابر خط و خش احتمالی محافظت خواهد نمود. صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای هوآوی Enjoy 7 Plus از رزولوشن HD (یا ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل) برخوردار است و هم‌چنین، با قابلیتی برای محافظت از چشم‌ها در محیط‌های کم‌نور و در شب با فیلتر نور آبی نمایشگر و کاهش آن، همراه شده است.

هوآوی Enjoy 7 Plus

قدرت گوشی میان‌رده هوآوی Enjoy 7 Plus توسط تراشه چیپ‌ست MSM8940 کوالکام (یا اسنپدراگون ۴۳۵) تامین می‌شود؛ لازم به‌ذکر است که این تراشه از یک پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند و فرکانس هسته‌های پردازشی آن در مقایسه با چیپ‌ست اسنپدراگون ۴۳۰ که در Enjoy 6S به کار گرفته شده بود، افزایش یافته است. فرکانس هسته‌های پردازشی بر روی ۱٫۱ گیگاهرتز تنظیم شده است و شرکت هوآوی، Enjoy 7 Plus را در دو مدل با حافظه داخلی و رم متفاوت عرضه می‌کند.

نسخه رده‌بالای این گوشی ۵٫۵ اینچی از چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و نسخه رده‌پایین آن با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. کاربر در صورت تمایل برای ذخیره‌سازی محتوای بیشتر، می‌تواند فضای داخلی در هر دو نسخه را با استفاده از یک کارت حافظه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهد. شرکت هوآوی، گوشی میان‌رده Enjoy 7 Plus را در هفت رنگ مختلف طلایی، Champagne Gold، آبی، مشکی، نقره‎ای، خاکستری و صورتی عرضه خواهد کرد.

هوآوی Enjoy 7 Plus

برای کاربرانی که به دنبال عکاسی با گوشی‌هوشمند خود هستند، Enjoy 7 Plus گزینه مناسبی خواهد بود زیرا یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با آن با فلاش LED در نظر گرفته شده است و از فوکوس خودکار PDAF استفاده می‌کند که سرعت فوکوس دوربین را به ۰٫۳ ثانیه افزایش می‌دهد. اندازه پیکسل‌های دوربین، ۱٫۲۵ میکرومتر عنوان شده است. ثبت تصاویر سلفی نیز به کمک شاتر ۸ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر صورت می‌گیرد.

آنچه که Enjoy 7 Plus را در مقایسه با سایر گوشی‌های میان‎رده متمایز می‌کند، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت آن است و شرکت هوآوی ادعا می‌کند که با مشاهده ویدیو به صورت مداوم، باتری تا ۲۰ ساعت و با استفاده مداوم از اینترنت ۴G، باتری تا ۱۵ ساعت ماندگاری خواهد داشت. با اینکه گوشی هوآوی Enjoy 7 Plus از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند، ضخامت آن بسیار کم است و شرکت هوآوی، موفق شده تامحصولی نازک و جذاب رو توسعه دهد.

سنسور تشخیص اثرانگشت برخلاف رویه جدید شرکت هوآوی، هم‌چنان در بدنه پشتی دستگاه و در پایین دوربین قرار دارد و Enjoy 7 Plus به جای استفاده از دکمه‌های لمسی، از کلیدهای نرم‌افزاری بر روی نمایشگر استفاده می‌کند. به همین جهت، حاشیه پایین نمایشگر به جای‌گیری لوگوی شرکت Huawei اختصاص یافته است.

هوآوی Enjoy 7 Plus

در رابطه با سیستم‌عامل این گوشی، باید گفت که Enjoy 7 Plus از اندروید نوقا ۷٫۰ استفاده می‌کند و رابط‌کاربری با پوسته جدید EMUI 5.1 شخصی‌سازی شده است. توجه داشته باشید که شرکت هوآوی از این رابط‌کاربری، پیش‌تر در گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی هوآوی پی ۱۰ استفاده کرده بود و ممکن است Honor 9 به عنوان رقیب گوشی شیائومی می ۶ به آن مجهز شده باشد. هرچند، برخی از قابلیت‌هایی که در رابط‌کاربری هوآوی پی ۱۰ وجود دارد، در Enjoy 7 Plus در دسترس نخواهد بود.

شرکت هوآوی برای نسخه پایه Enjoy 7 با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، برچسب قیمتی ۱۴۹۹ یوآن را در نظر گرفته و نسخه رده‌بالای آن با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه، ۱۶۹۹ یوآن قیمت‌گذاری شده است؛ قیمت این دو مدل با تبدیل قیمت آن‌ها به دلار، به ترتیب ۲۱۷ و ۲۴۶ دلار است. هر دو مدل در ۲۸ آوریل برای عرضه در دسترس قرار خواهد گرفت اما پیش‌ ثبت‌نام برای فروش اولیه آن‌ها از امروز آغاز شده است.

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *