نسخه جدید فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ با قیمت ۶۲۰ دلار در اوایل تابستان عرضه می‌شود

نسخه جدید فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ با قیمت ۶۲۰ دلار در اوایل تابستان عرضه می‌شود
  • 1396/2/6
  • مقدم
  • 0

مدتی پیش، نسخه‌ای از مدل بازسازی‌شده فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه وای‌فای شد و به همین جهت، گمان می‌رفت که زمان عرضه مدل جدید فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ سامسونگ بسیار نزدیک باشد. به‌تازگی، یک خبرگزاری در کره‌جنوبی به زمان عرضه و قیمت مدل بازسازی شده فبلت گلکسی نوت ۷ با نام Galaxy Note 7R اشاره کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشر شده، نسخه جدید فبلت گلکسی نوت ۷ در اواخر ماه ژوئن (دهه اول تیر) در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد و قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل، تنها ۶۲۰ دلار است. لازم به ذکر است که گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8 تنها ۱۰۰ دلار بیشتر از این مدل قیمت دارد و فبلت گلکسی نوت ۷ پیش از فراخوانی آن، ۲۵۵ دلار بیشتر قیمت داشت. به عبارت دیگر، شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا به جای فروش نسخه جدید فبلت گلکسی نوت ۷ با قیمت ۸۷۰ دلار همانند مدل اصلی آن، مدل بازسازی‌شده نوت ۷ را با یک باتری کاملاً جدید و ایمن با ۳۰ درصد قیمت کم‎تر ارائه دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا شرکت سامسونگ، فبلت گلکسی نوت ۷ را با قیمتی نزدیک به ۶۲۰ دلار در سایر بازارهای آسیایی عرضه خواهد کرد یا این مدل با قیمت بیشتری بسته به بازار عرضه آن، به فروش می‌رسد. هرچند، امیدواریم که در تمامی بازارها، فبلت گلکسی نوت ۷ جدید با قیمتی نزدیک به یک سوم کم‌تر از مدل اولیه این محصول، به فروش برسد. البته، باید قیمت مالیات و … را نیز در هنگام عرضه این مدل در نظر بگیریم؛ به همین جهت، پیش‌بینی حدودی قیمت فبلت گلکسی نوت ۷ در صورت عرضه در سایر بازارها دشوار است.

از تمامی سه الی چهار میلیون واحد فبلت جمع‌آوری شده گلکسی نوت ۷، شرکت سامسونگ در نظر دارد تا در حدود ۱۰ درصد از آن را در بازار کره جنوبی عرضه نماید. باقی مدل‌ها نیز در کشورهای دیگر از جمله ویتنام و احتمالاً هند عرضه می‌شود. البته مشخص نیست که آیا سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه فبلت پرچم‌دار جدید خود در سایر بازارهای آسیایی و حتی اروپایی دارد یا ترجیح می‌دهد تا مدل جدیدتر فبلت گلکسی نوت ۷ را علاوه‌بر کره جنوبی، به کشورهای در حال توسعه محدود نگه دارد.

شرکت سامسونگ به دلیل حفظ ایمنی نسخه بازسازی‌شده فبلت گلکسی نوت ۷، روش نظارت بسیاری دشواری را برای تولید این مدل در پیش گرفته است تا اطمینان حاصل نماید که مشکلات مدل پیشین در این نسخه تکرار نخواهد شد. علاوه‌براین، احتمالاً مدل بازسازی‌شده فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت سامسونگ به جای یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، به یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود. با این‌حال، برخی منابع مدعی هستند که شرکت سامسونگ برای اطمینان از ایمنی این نسخه، تصمیم دارد تا گلکسی نوت ۷ جدید را با یک باتری با ظرفیت کم‌تر ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه دهد.

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، مدل جدید فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت ۷R عرضه خواهد شد و سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. هم‎چنین، شرکت سازنده تصمیمی برای عرضه این مدل در بازارهای ایالات متحده و کانادا ندارد. البته باید توجه داشته باشید که مشخصات مدل بازسازی شده فبلت گلکسی نوت ۷ با مدل اصلی آن، مشابه است و تنها ظرفیت باتری کاهش یافته.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *