رندرهای جدیدی از تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی شرکت اپل منتشر شد

رندرهای جدیدی از تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی شرکت اپل منتشر شد
  • 1396/3/11
  • مقدم
  • 0

شرکت اپل، به‌زودی از تبلت‌های آیپد پرو جدید رونمایی خواهد کرد و یک مدل با نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی عرضه می‎شود. مدل دیگر نیز نسخه به‌روز شده تبلت آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی خواهد بود. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی منتشر شده است و قابلیت‌های این تبلت را به نمایش می‎گذارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

 آیپد پرو 10.5 اینچی

تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی با آیپد پرو ۹٫۷ اینچی جایگزین خواهد شد؛ علی‌رغم افزایش اندازه نمایشگر، ابعاد تبلت آیپد پرو ۹٫۷ اینچی در این تبلت حفظ شده و ۰٫۸ اینچ افزایش اندازه صفحه‎نمایش، تاثیر چندانی در ابعاد این تبلت نداشته است.

 آیپد پرو 10.5 اینچی

براساس اطلاعات منتشر شده، آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی از حاشیه‌‌ای ۷ میلی‌متری در لبه سمت راست و چپ نمایشگر وجود دارد و اندازه حاشیه‌ها در بالا و پایین صفحه‎نمایش ۱۹ میلی‎متر است. ابعاد تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی نیز ۲۵۷ در ۱۷۹ در ۶٫۴ میلی‎متر است.

تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی برخلاف شایعات پیشین، به دکمه فیزیکی Home مجهز شده است و شرکت اپل در حال‌حاضر آمادگی ندارد تا این دکمه را حذف نکند. پیش‌تر گمان می‌رفت که دکمه فیزیکی Home از تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی حذف خواهد شد و شرکت اپل از این دکمه هم‌چنین برای شناسایی احراز هویت کاربران استفاده خواهد کرد.

 آیپد پرو 10.5 اینچی

آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی هم‎چنین به چهار بلندگو مجهز خواهد بود؛ دو بلندگو در بالای تبلت و دو بلندگو در پایین تبلت قرار دارد. هم‌چنین دو میکروفون نیز برای تبلت آیپد پرو جدید شرکت اپل در نظر گرفته شده است؛ یک میکروفون در جلوی دستگاه و یک میکرون در پشت دستگاه قرار دارد.

در رابطه با قیمت و زمان عرضه احتمالی تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی، شایعات متفاوتی وجود دارد و بیشتر شایعه‌پردازان به معرفی این تبلت در کنفرانس WWDC در ماه آینده اشاره دارند. این تبلت، هم‌چنین با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ قیمت اعلام شده برای مدل پایه تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی اپل در نظر گرفته شده است.

 آیپد پرو 10.5 اینچی

هم‎چنین که در ابتدا گفته شد، تبلت آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدیدی نیز در ماه آینده معرفی می‌شود و از مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی در مقایسه با مدل‌های جدید بهره می‌برد. شرکت اپل، به احتمال زیاد هم‌چنین از توقف تبلت آیپد مینی در رویداد WWDC سخن خواهد گرفت. پیش‌تر، اعلام شده بود که شرکت اپل به جای معرفی نسل جدیدی از تبلت آیپد مینی، بر روی تبلت آیپد ۹٫۷ اینچی متمرکز خواهد شد.

گمان می‌رود که با توجه به معرفی تبلت آیپد ۹٫۷ اینچی و هم‌چنین افزایش اندازه نمایشگر آیفون‌های شرکت اپل، کاربران دیگر از آیپد‌های مینی کوپرتینویی‎ها استقبال نخواهند کرد و شرکت اپل مجاب شده است تا به فکر توقف تولید و عرضه آیپد مینی باشد.

 آیپد پرو 10.5 اینچی

معرفی نسخه‌های جدید سیستم‌عامل آی‌او‌اس، watchOS و macOS از جمله دیگر اتفاق‌های مهمی است که انتظار داریم در ماه آینده صورت بگیرد. در سیستم‌عامل iOS 11، پشتیبانی از برنامه‌های ۳۲ برای همیشه به پایان خواهد رسید. البته شرکت اپل این موضوع را به صورت رسمی تایید نکرده است اما در نسخه‌های آزمایشی جدید سیستم‎عامل آی‌او‌اس به کاربران هشداری مبنی بر توقف پشتیبانی از برنامه‎های ۳۲ بیتی در نسخه‎های بعدی این پلت‎فرم، نمایش داده می‎شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *