ترفندی برای اطلاع از زمان انقضای جیلبرک Yalu در آی‌او‌اس ۱۰

ترفندی برای اطلاع از زمان انقضای جیلبرک Yalu در آی‌او‌اس ۱۰
  • 1396/3/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

جیلبریک Yalu که ب ه صورت Semi-Untethered منتشر شده در کنار مزایای بسیار زیادی که برای آی‌او‌اس ۱۰ دارد از چند ضعف عمده رنج می‌‌برد. برای مثال هر بار که دستگاه را از نو راه‌اندازی (Restart) می‌کنید مجبور به جیلبریک مجدد آن هستید. هر چند عیب اصلی آن منقضی شدن تنها پس از ۷ روز است. با استفاده از ترفندی که در ادامه شرح خواهیم داد از زمان انقضای دقیق جیلبریک Yalu مطلع خواهید شد.

گویا آی تی – جیلبریک‌هایی که به صورت Semi-Untethered منتشر می‌شوند در زمان خاموش شدن یا راه‌اندازی مجدد دستگاه غیرفعال شده و تغییرات ناقص احتمالی انجام شده را حذف می‌کنند که قطعا امری مطلوب برای سیستم‌ عامل دستگاه است. اگر Yalu را نصب کرده‌اید امکان اجرای مجدد پروسه جیلبریک روی آیفون به راحتی مهیاست. هر چند بعد از منقضی شدن Yalu، مجبورید ابزار آی‌اوی‌اسی خودتان را به کامپیوتر متصل کرده تا هر بار بعد از پایان دوره‌ی فعالیت، آن را دوباره نصب نمایید.
به این معنی که هر بار بعد از پایان دوره‌ی فعالیت Yalu، این جیلبریک غیرفعال شده و هیچ راه دیگری برای جیلبریک مجدد نیست مگر این که اپلیکیشن مذکور را با استفاده از کامپیوتر دوباره تعریف کنید. اپلیکیشن CertRemainTime اپلیکیشنی است که مقدار زمان دقیق باقی مانده از دوره‌ی فعالیت جیلبریک Yalu (تا زمان انقضا ) را در قالب روز و ساعت به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید تاریخ نصب و انقضا را هم مشاهده کنید.
با نصب این اپ یک آیکن در صفحه Home نمایش داده شده که بعد از باز شدن زمان دقیق تا انقضای جیلبریک را نشان می‌دهد. این اپ در قالب یک بسته‌ی رایگان در مخزن Cydia BigBoss عرضه شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *