آموزش روش بازگرداندن مخاطبان حذف شده در تلگرام بدون نیاز به برنامه های جانبی

آموزش روش بازگرداندن مخاطبان حذف شده در تلگرام بدون نیاز به برنامه های جانبی
  • 1396/6/21
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ممکن است پس از حذف مخاطبان تلگرام خود پشیمان شده و یا نیاز داشته باشید که آن ها را مجدداً در دست داشته باشید. در موارد بسیاری نیز حذف مخاطبان تلگرام به صورت ناخواسته و اتفاقی صورت می گیرد. در صورتی که شما تعداد زیادی مخاطب در تلگرام داشته باشید، اضافه کردن تک تک آن ها از حافظه ی تلفن همراه به تلگرام بسیار وقت گیر خواهد بود. در نوشته ی پیش رو قصد داریم تا به شما نحوه ی بازیابی مخاطبان پاک شده از تلگرام را، بدون نصب برنامه های جانبی که چنین امکانی را فراهم می سازند، آموزش دهیم.

گویا آی تی – ممکن است پس از حذف مخاطبان تلگرام خود پشیمان شده و یا نیاز داشته باشید که آن ها را مجدداً در دست داشته باشید. در موارد بسیاری نیز حذف مخاطبان تلگرام به صورت ناخواسته و اتفاقی صورت می گیرد. در صورتی که شما تعداد زیادی مخاطب در تلگرام داشته باشید، اضافه کردن تک تک آن ها از حافظه ی تلفن همراه به تلگرام بسیار وقت گیر خواهد بود. در نوشته ی پیش رو قصد داریم تا به شما نحوه ی بازیابی مخاطبان پاک شده از تلگرام را، بدون نصب برنامه های جانبی که چنین امکانی را فراهم می سازند، آموزش دهیم.

چگونه بدون نصب نرم افزارهای جانبی، مخاطبان پاک شده ی تلگرام را بازیابی کنیم؟

۱- برای بازیابی مخاطبان پاک شده ی تلگرام باید ابتدا به قسمت تنظیمات یا setting تلگرام بروید.
۲- در این قسمت به پایین صفحه بروید تا جایی که عبارت Telegram for … را مشاهده نمایید.
۳- انگشت خود را روی این عبارت نگه داشته تا یک شکلک را مشاهده کنید.
۴- بعد از ظاهر شدن شکلک انگشت خود را بردارید.
۵- سپس یک بار دیگر عبارت Telegram for … را فشار دهید.
۶- در این مرحله منویی برای شما باز خواهد شد که شما باید برای بازیابی مخاطبان خود گزینه ی Import Contacts را در آن انتخاب کنید.
پس از انتخاب این گزینه تمام مخاطبانی که شماره ی آن ها در تلفن شماره ذخیره است، اما شما آن ها را از تلگرام خود حذف کرده اید به لیست مخاطبان تلگرام شما افزوده می شوند.
این روش در صورتی که شما شماره ی مخاطبان را از گوشی همراه خود نیز حذف کرده باشید کارایی ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *