آموزش پیدا کردن نرم افزارهایی که در iOS 11 قابل استفاده نیستند

آموزش پیدا کردن نرم افزارهایی که در iOS 11 قابل استفاده نیستند
  • 1396/7/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

همزمان با رونمایی از آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس، اپل از IOS11 نیز پرده برداشت. ویژگی جدیدی که در این نسخه از سیستم عامل اپل وجود دارد، ۶۴ بیتی بودن آن است. یعنی تنها نرم افزارهای ۶۴ بیتی را می توان در این نسخه استفاده کرد. لذا از نرم افزارهای ۳۲ بیتی ای که برای IOS11 آپدیت نشده اند نمی توان در IOS11 استفاده نمود.

گویا آی تی – همزمان با رونمایی از آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس، اپل از IOS11 نیز پرده برداشت. ویژگی جدیدی که در این نسخه از سیستم عامل اپل وجود دارد، ۶۴ بیتی بودن آن است. یعنی تنها نرم افزارهای ۶۴ بیتی را می توان در این نسخه استفاده کرد. لذا از نرم افزارهای ۳۲ بیتی ای که برای IOS11 آپدیت نشده اند نمی توان در IOS11 استفاده نمود.
اما با این حال، اپل برای IOS11 ابزاری به کار برده که کاربر با استفاده از آن می تواند دریابد که کدامین نرم افزارهای نصب شده را نمی تواند در IOS11 استفاده کند. برای استفاده از این ابزار، مسیر زیر را طی کنید:
Setting> General> About> Application
در این قسمت می توانید فهرستی از نرم افزارهایی که نمی توانید آن ها را در IOS11 استفاده کنید را مشاهده نمایید.
البته که بسیاری از توسعه دهندگان اپ های IOS، به روزرسانی های لازم را برای استفاده از IOS11 ارائه کرده اند. اما با این حال، اگر تاکنون سیستم عامل آیفون خود را به IOS11 ارتقا نداده اید، بهتر است ابتدا از آپدیت نرم افزارهایی که استفاده می کنید مطمئن شوید و سپس برای ارتقای سیستم عامل خود به IOS11 اقدام کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *