چطور آخرین زمان آنلاین بودن خود را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

چطور آخرین زمان آنلاین بودن خود را در اینستاگرام مخفی کنیم؟
  • 1396/10/30
  • بابک شالکونژاد
  • 0

اینستاگرام اخیرا ویژگی جدیدی به اپ خود افزوده است که به کاربران دیگر اجازه می دهد تا آخرین زمان حضور شما را در اینستاگرام از طریق بخش direct messages مشاهده کنند. اگر شما به هر دلیلی تمایل ندارید که کسی از آخرین زمان آنلاین بودن شما مطلع شود، می توانید به آسانی این ویژگی را غیرفعال نمایید.

گویا آی تی – با انجام این کار وضعیت شما همانند پیام رسان تلگرام بر روی وضعیت Last Seen Recently قرار می گیرد. برای این منظور اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید، سپس با کلیک بر روی آیکونی که در گوشه پایین و سمت راست صفحه قرار دارد وارد بخش پروفایل خود شوید.

حال باید به بخش Settings بروید. در گوشی های iOS بر روی آیکنی که شبیه به چرخ دنده هست کلیک نمایید. هم چنین در گوشی های اندوریدی آیکن سه نقطه ای که در گوشه بالا و سمت راست صفحه قرار دارد را لمس کنید.

حال به پایین صفحه بیایید. تا جایی که گزینه Show Activity Status را در انتهای صفحه Settings مشاهده کنید.

البته باید بدانید که چنانچه شما آخرین وضعیت خود را پنهان کنید در نتیجه نخواهید توانست وضعیت کاربران دیگر را نیز مشاهده کنید. در هر صورت اینستاگرام می خواهد که این یک جاده دوطرفه باشد. یعنی این که تنها کاربر زمانی بتواند وضعیت کاربران دیگر را مشاهده کند که خود نیز وضعیتش را به دیگران نمایش دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *