چگونه اپلیکیشن Apple SEED مخصوص کارکنان داخلی اپل را نصب کنیم؟

چگونه اپلیکیشن Apple SEED مخصوص کارکنان داخلی اپل را نصب کنیم؟
  • 1396/10/30
  • رقیه کُرد
  • 0

اگر جز کارمندان فروشگاه های فیزیکی اپل استور نیستید یا هیچ گونه سمت شغلی دیگری در این شرکت ندارید به احتمال زیاد هیچ اطلاعی از وجود اپلیکیشنی تحت عنوان Apple Sales Enablement, Education and Development ندارید. اگر واژه های این نام را مخفف کنیم تبدیل به واژه SEED (به معنی دانه) خواهند شد. کارمندان فروشگاه های اپل استور یا سایر کارکنان این شرکت از این اپلیکیشن به منظور دریافت اطلاعات مورد نیاز خود برای انجام کارهایشان استفاده می کنند.

گویا آی تی – اگر چه اپل قطعا از این موضوع راضی نیست اما در حال حاضر کلیه کاربران آیفون که از iOS 11.2.5 استفاده می کنند قادر به دانلود و نصب این اپلیکیشن هستند. دیروز مطلبی در اینترنت منتشر شد که نحوه انجام این کار را آموزش می داد. البته برای این منظور نیازمند داشتن یک اپل ID هستید و شاید بهتر باشد یک حساب موقتی باشید زیرا هنوز معلوم نیست اپل چه مجازات احتمالی برای کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب کنند، در نظر خواهد گرفت.

یکی از کاربران وب سایت Reddit نحوه انجام کار را به این صورت شرح داده است:

۱-ابتدا با مراجعه به آدرس زیر اقدام به ساخت یک حساب کاربری Seed کرده و یک فروشگاه کامپیوتری نزدیک محل زندگی خود را مشخص کنید؛ بعد از این یک مربی انتخاب کرده و دستورالعمل های بعدی را دنبال کنید:

https://seedsales.apple.com/app/registration/

۲- در گام دوم با مراجعه به آدرس زیر اقدام به نصب اپلیکیشن کنید:

https://seedsales.apple.com/app/installPortal/#/install-app

۳- در آیفون مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings > General > Profiles & Device Management > Apple Inc. > Trust > Trust

۴- بعد از باز کردن اپلیکیشن Apple SEED با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در گام اول ایجاد کرده اید، وارد محیط برنامه شوید.

تنها با چهار گام ساده شما هم یکی از متخصصین اپل خواهید شد. حال می توانید این خبر را با افتخار به دوستان و خانواده اطلاع دهید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *