چگونه عکس‌های دیگران را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

چگونه عکس‌های دیگران را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟
  • 1396/11/14
  • بابک شالکونژاد
  • 0

در این مطلب آموزشی قصد داریم شما را با دو روش اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام در پروفایل خود آشنا کنیم.

گویا آی تی – اگر بخواهیم یکی از اصلی ترین ویژگی های شبکه های اجتماعی را نام ببریم می توان به ویژگی “اشتراک گذاری” (Sharing) اشاره کرد. زمانی که کاربران چیزی در اینستاگرام پست می کنند در واقع آن ها می خواهند که دوستان، نزدیکشان، خانواده یا تمام مردم دنیا پست آن ها را مشاهده کنند. تصاویر و ویدیوها به حد وفور در اینستاگرام وجود دارند که همین امر سبب می شود که شما به آسانی و به سرعت نتوانید محتوایاتی که در فید خود مشاهده می کنید، به اشتراک بگذارید. اگر شما واقعا قصد دارید بدانید که چطور می توانید یک پست را در اینستاگرام بازنشر کنید، باید گفت راه های زیادی برای این منظور وجود دارد.

فروشگاه های اپلیکیشن از فقدان یک برنامه خاص متنفرند. به همین منظور اگر جای خالی اپلیکیشنی در این فروشگاه ها احساس شود، برنامه نویسان و توسعه دهندگان بلافاصله تلاش می کنند تا این خلاء را پر کنند. بنابراین جای تعجب ندارد که چندین اپلیکیشن متفاوت به منظور پست مجدد محتویات اینستاگرام در دسترس قرار دارد. از جمله این اپلیکیشن ها می توان به Repost for Instagram و Insta Repost اشاره کرد. این اپلیکیشن ها رایگان هستند، اگرچه تبلیغات محیطی در درون آن ها به چشم می خورد اما کار کردن با آن ها بسیار ساده است. به عنوان مثال ما قصد داریم در این مطلب آموزشی از اپلیکیشن Insta Repost استفاده کنیم.

گام اول: پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن، وارد محیط اینستاگرام شوید. سپس پست مورد نظر خود پیدا کرده و بر روی آیکن سه نقطه که در گوشه بالا و سمت راست آن پست قرار دارد کلیک کنید.

 

گام دوم: سپس گزینه Copy Share URL را انتخاب کنید.

گام سوم (الف): پس از این کار اپلیکیشن Insta Repost به طور خودکار اجرا خواهد شد و پنجره ای ظاهر می شود که دو گزینه Repost now و Save to repost later را در اختیار شما قرار می دهد.اگر می خواهید بلافاصله پست را انجام دهید گزینه اول را انتخاب کنید.

گام سوم (ب): اگر شما گزینه Save to repost later را انتخاب کرده باشید، آن پست مورد نظر در بخش Saved ذخیره خواهد شد و سپس شما می توانید با زدن بر روی تب ستاره که در بالا قرار دارد، به آن دسترسی پیدا کنید. هم چنین زمانی که تصمیم گرفتید تا پست ذخیره شده را بازنشر کنید، کافی است تا بر روی آن کلیک کنید.

گام چهارم: چه قصد داشته باشید هم اکنون پست را موردنظر را بازنشر کنید و چه بخواهید بعدا این کار را انجام دهید، در نهایت به صفحه ایی که در عکس زیر نشان داده شده است، مواجه خواهید شد. در این صفحه بر روی گزینه Repost کلیک کنید تا تصویر یا ویدیوی موردنظر شما در حساب کاربریتان منتشر شود.

گرفتن اسکرین شات و ارسال پست

دلایل متفاوتی می تواند برای نصب نکردن یک اپلیکیشن بازنشر (reposting app) وجود داشته باشد. ممکن است شما نخواهید که حافظه گوشی خود را با اپلیکیشن های اضافی پر کنید یا تمایل نداشته باشید که چنین اپلیکیشن هایی به تصاویر و فایل های شما دسترسی داشته باشند. در هر صورت اگر قصد ندارید که از یک اپلیکیشن برای بازنشر کردن یک پست استفاده کنید، کافی است یک اسکرین شات از پست موردعلاقه خود تهیه کرده و آن را به اشتراک بگذارید. فرایند گرفتن اسکرین شات از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر متفاوت است. در هر صورت پس از تهیه آن کافی است وارد اینستاگرام شده و از بخش گالری تصاویر خود آن را آپلود نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *