معرفی یک وبسایت جهت خرید و فروش بازی های دست دوم و کارکرده

معرفی یک وبسایت جهت خرید و فروش بازی های دست دوم و کارکرده
  • 1397/8/9
  • گویا آی تی
  • 0

با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز در کشور و افزایش قیمت کنسول و بازی های PS4 و Xbox1 و Nintedno Switch در ماه های اخیر، وظیفه خود دانستیم یک وبسایت مناسب را که دارای کلیه ویژگی های یک فروشگاه (جهت خرید کنسول و بازی PS4 و Xbox1 و Nintedno Switch) است، به شما معرفی کنیم.

در حال حاضر فروشگاه های زیادی با کیفیت های گوناگون در حوزه بازی های ویدیویی مشغول به فعالیت هستند. یکی از معتبرترین این فروشگاه ها که دارای e-namad (نماد اعتماد الکترونیک) دو ستاره است، وبسایت کروکوگیم نام دارد. وبسایت Crocogame به عنوان یک فروشگاه و رسانه قدرتمند، برای اولین بار پا به عرصه خرید و فروش بازی های دست دوم و کارکرده PS4 و Xbox1 و Nintedno Switch در سراسر ایران نهاده است.

کروکوگیم توانسته در مدت بسیار کوتاهی خود را به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی مطرح کند. حضور این وبسایت در بین ۳۰۰۰ سایت برتر ایران، خود گویای این مطلب است.

در این مقاله قصد داریم ویژگی های یک فروشگاه استاندارد در حوزه بازی های ویدیویی را بررسی کنیم.

واردات مستقیم کالا

همان گونه که اشاره شد نوسانات شدید نرخ ارز موجی از تلاطم را در بازار کنسول و بازی Playstation و Xbox و Nintendo به وجود آورده است. در شرایط کنونی، تنها فروشگاه هایی توانایی عرضه محصولات با قیمت مناسب را دارند که خود واردکننده مستقیم کالا باشند. به طور مشخص، فروشگاه های واسط نمی توانند از لحاظ قیمت و تامین محصولات با واردکنندگان کالا رقابت کنند. کروکوگیم یکی از وبسایت هایی است که به طور مستقیم کلیه محصولات خود را از جمله کنسول، لوازم جانبی و بازی های PS4 و Xbox1 و Nintedno Switch به کشور وارد می کند. از این رو کروکوگیم مطمئن ترین مکان برای خرید کنسول PS4 و Xbox1 و Nintedno Switch به شمار می رود.

خرید و فروش بازی های کارکرده و دست دوم

برای اولین بار در کشور ایران سایت کروکوگیم بازی های دست دوم و کارکرده شما را خریداری می کند. شما می توانید با فروش بازی دست دوم و کارکرده PS4 خود به کروکوگیم و مبلغی که به کیف پول مجازی تان اضافه می شود، هر کالایی را در crocogame.com خریداری کنید. کلیه کنسول ها و لوازم جانبی و بازی های PS4 و Xbox1 و Nintedno Switch با این پول قابل خریداری است. برای این کار کافیست در وبسیات کروکوگیم ثبت نام و بازی های خود را برای آن پست کنید.

شما همچنین می توانید نسبت به خرید بازی دست دوم و کارکرده PS4 نیز اقدام نمایید. کلیه بازی های دست دوم و کارکرده پلی استیشن ۴، توسط کارشناسان این مجموعه تست گردیده و به آنها برچسب تضمین سلامت کالا تعلق می گیرد.

اعتبار وبسایت کروکوگیم

وبسایت کروکوگیم به عنوان اولین دارنده نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره در حوزه بازی های ویدیویی مطرح است. عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای و بنیاد ملی بازی های رایانه ای از جمله اقدامات کروکوگیم در جلب اعتماد مشتریان به حساب می آید.

با توجه به افزایش کلاهبرداران اینترنتی، پیشنهاد می کنیم، در هنگام خرید از وبسایت هایی استفاده کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره می باشند.

بسته بندی صحیح و ارسال به موقع

یکی از مهم ترین معضلاتی که در خرید های اینترنتی به چشم می خورد، بسته بندی غیر اصولی و ارسال با تاخیر کالا می باشد. قطعا برای شما اتفاق افتاده که کالایی را به صورت اینترنتی خریداری کرده اید و آن کالا با تاخیر یا به صورت آسیب دیده به دست شما رسیده است. در کروکوگیم کلیه محصولات از جمله کنسول، لوازم جانی و بازی PS4 و Xbox1 و Nintedno Switch با بسته بندی اختصاصی و از طریق پست پیشتاز جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد. لذا شما می توانید از سلامت فیزیکی کالای خریداری شده از سایت کروکوگیم اطمینان کامل داشته باشید.

قیمت گذاری روزانه

کلیه محصولات در مجموعه کروکوگیم به صورت روزانه و توسط کارشناسان قیمت گذاری می شود. وبسایت های بی شماری وجود دارند که در نوسانات ارزی، کالای خود را ناموجود کرده یا پس از پرداخت وجه از شما هزینه بیش تری طلب می کنند. در crocogame کلیه قیمت ها به صورت روزانه آپدیت می شود و شما می توانید همواره از قیمت کالا مطمئن باشید.

مجموعه ویژگی های فوق crocogame.com را به بهترین وبسایت برای خرید Playstation تبدیل کرده است.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *