جست‌وجوی خانه در تهران هوشمند شد

جست‌وجوی خانه در تهران هوشمند شد
  • 1397/10/1
  • گویا آی تی
  • 0

فناوری‌های جدید امروزه کلید بسیاری از مشکلات هستند. این فناوری‌ها دسترسی به به بسیاری از خدمات را که در گذشته زمان بر و دشوار بودند را هم ساده‌تر کرده‌اند. فناوری توانسته خدماتی نظیر تاکسی‌های آنلاین، خرید غذا و انواع کالا گرفته تا رزرو هتل و صدها خدمات دیگر را متحول کرده است.

این فناوری‌ها حتی شیوه خرید خانه  در تهران را هم کاملا تغییر داده و این روزها دیگر خرید خانه در تهران مانند گذشته نیست.  شاید شما هم معتقدید در شرایط کنونی خانه‌دار شدن در تهران دیگر امکان‌پذیر نیست یا در خوشبینانه‌ترین حالت بسیار سخت و دشوار شده اما بد نیست از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کنید.

فراموش نکنید در هر شرایطی برای خرید آپارتمان در تهران اگر هوشمندانه تصمیم بگیرید و انتخاب کنید، می‌توانید حتی ساده‌تر از همیشه و با بهترین قیمت خانه و آپارتمان دلخواه خود را بخرید یا اجاره کنید. تنها تفاوتی که پیدا کردن خانه این روزها با گذشته پیدا کرده این است که فرآیند جست‌وجو برای خرید خانه و آپارتمان هوشمند شده و تنها کافی است نسبت به این راه و روش های جدید آگاهی داشته باشید و شما هم بتوانید به خوبی از این راه‌ها استفاده کنید تا با کمترین بودجه در تهران، با صرف کمترین زمان ممکن و سرعت بخشیدن به کارها و همچنین در منطقه‌ای که می‌خواهید صاحب خانه شوید.

انتخاب هوشمند محله برای خرید خانه

معمولا اولین گزینه‌ای که پیش از خرید خانه یا خرید آپارتمان در تهران مد نظر قرار می‌دهیم، انتخاب محله است. پیش از هر انتخابی باید مشخص کنیم که کدام محله تهران را برای سکونت و خرید اپارتمان انتخاب می‌کنیم. بنابراین، در انتخاب منطقه به موارد مهم و کلیدی مثل دسترسی‌های وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو، اتوبوس، تاکسی و… خوب دقت می‌کنید تا رفت و آمدتان با مشکل مواجه نشود. توجه به دسترسی به خدمات عمومی همچون مراکز خرید، بازارهای میوه و تره بار، لوازم منزل، دفاتر پست و بسیاری موارد دیگر نیز در انتخاب محله برای خرید خانه در تهران اهمیت خاصی دارد. شاید همه این موارد در محله انتخابی شما نباشد اما نزدیک بودن به تعداد قابل توجهی از ارائه دهندگان خدمات عمومی و فاصله کم و رفت و آمد آسان عامل تاثیرگذاری در انتخاب محله است. این موارد به راحتی در سامانه «کیلید» و روی نقشه قابل مشاهده است و می‌توان نزدیک‌ترین مراکز خدماتی، خرید و سامانه‌های حمل و نقل عمومی را در اطراف ملک مورد نظر مشاهده کرد.

انتخاب هوشمند خانه متناسب با بودجه

پس از برداشتن گام نخست، یعنی انتخاب محله مناسب برای در خرید آپارتمان در تهران نوبت به بررسی‌های مهمتر و تاثیرگذارتر نظیر مسایل مالی می‌رسد؛ برای آنکه متناسب با بودجه خود بتوانید خانه دلخواهتان را پیدا کنید و خدای ناکرده سرتان کلاه نرود، اول از هر چیزی باید بدانید قیمت متوسط در محله مورد نظرتان چقدر است، روند تغییر قیمت‌ها در محله مورد نظر چطور بوده یا قیمت متوسط چقدر با قیمت دیگر مناطق تهران تفاوت دارد. به طور حتم به دست آوردن این اطلاعات تقریبا برای بسیاری از ما تقریبا محال یا آنقدر زمانبر است که بسیاری از افراد جویای ملک حوصله این کار را ندارند و اغلب دچار تصمیم‌های اشتباه می‌شوند. اما فراموش نکنید، فناوری در این مورد هم به کمک شما آمده چرا که کافی است با ورود به سامانه هوشمند جستجوی املاک کیلید به نشانی Kilid.com به‌راحتی می‌توانید قیمت خانه‌ها در محله‌های مختلف تهران را ببینید و باهم مقایسه کنید.

این داده‌ها در سامانه کیلید اطاعات جذاب‌تر و کامل‌تری نیز به شما می‌دهند. مثلا ممکن است متوسط قیمت خانه‌ها در یک منطقه به تنهایی برای شما جوابگو نباشد زیرا قیمت‌ها مطمئنا بر اساس عوامل بسیار زیادی مانند سال ساخت، متراژ و چندین عامل مهم دیگر تغییرات قابل توجهی دارد. در چنین شرایطی «شاخص کیلید» با در نظر گرفتن این عوامل تاثیرگذار به مراتب از میانگین قیمت دقیق‌تر است و دید واقعی‌تری از شرایط بازار به افراد می‌دهد و به آنها در گرفتن یک تصمیم درست کمک می‌کند.

مقایسه هوشمند با خانه‌های مشابه

تقریبا همه ما دوست داریم تصمیمات خود را با موارد مشابه مقایسه کنیم تا بتوانیم گزینه بهتری انتخاب کنیم. ما این مقایسه را حتی هنگام خرید مایحتاج روزانه هم انجام می‌دهیم چه برسد به انتخاب کالای گرانی مانند خانه!

معمولا وقتی حدود قیمتی و محله مورد نظر برای خرید خانه مشخص شد زمان بررسی گزینه‌های نهایی می‌رسد. اما مسأله این است که بررسی چند گزینه و بازدید از خانه‌های مختلف، به خصوص با توجه به ترافیک تهران و مشغله‌های زیاد زندگی، فرآیند بسیار زمانبری است. اما خوشبختانه «کیلید» به شما امکان می‌دهد تا تمامی این مقایسه‌ها را در زمانی کم و به صورت کاملا هوشمند انجام دهید.

همچنین همکاری «کیلید» با آژانس‌های املاک و مالکان مختلف باعث شده تا بانک اطلاعاتی قابل توجهی از املاک داشته باشد و بسته به اینکه با هدف رهن و اجاره آپارتمان یا خرید خانه به سامانه کیلید مراجعه می‌کنید، گزینه‌های بسیاری برای مقایسه پیش روی شما قرار می‌گیرد. سیستم هوشمند کیلید به گونه‌ای عمل می‌کند که با انتخاب هر کدام از املاک، اطلاعات جامع و کاملی از آن ملک در اختیار شما قرار می‌گیرد و املاک مشابه نیز به شما پیشنهاد داده می‌شود. بدین ترتیب در زمانی کوتاه می‌توانید خانه‌های بسیاری را به طور کامل بررسی کنید و در صورت تایید نهایی برای بازدید از ملک رهسپار شوید.

بررسی هوشمند مشخصات خانه

یکی از موانعی که در آگهی‌های تبلیغاتی در صفحات نیازمندی‌ها یا حتی مراجعه حضوری به آژانس‌های املاک برای خریداران در خرید یا اجاره خانه پیش می‌آید دریافت اطلاعات ناقص و گرفتن زمان و انرژی زیاد از مشاوران املاک است؛ در بسیاری موارد اطلاعات کامل از طرف مشاوران یا مالکان در اختیار افراد جویای ملک قرار نمی‌گیرد و گاهی ممکن است مراجعه همزمان باعث سردرگمی شود و اطلاعات املاک فراموش شود. در کیلید تمامی املاک با اطلاعات با جزئیات کامل، همراه با عکس و متن به خریداران نشان داده می‌شود و هیچ نگرانی از بابت فراموش کردن یا از دست رفتن اطلاعات وجود ندارد زیرا این اطلاعات در هر زمان با مراجعه به سایت در دسترس بوده و ذخیره می‌شوند.

جستجوی هوشمند خانه در وبسایت کیلید هر آنچه هنگام خرید یا اجاره خانه باید بدانید پیش روی شما قرار می‌دهد؛ اینکه آپارتمان انتخابی نوساز است یا چندسال ساخت، چند خواب دارد، متراژ آن چقدر است، چند پارکینگ دارد، آسانسور و انبار دارد یا نه، طبقه چندم است، کل ساختمان چند واحدی است، وضعیت سیستم گرمایش و سرمایش آن چگونه است، همه و همه اطلاعاتی است که پیش روی شماست و تصمیم‌گیری را برای شما ساده می‌کند.

تصمیمات هوشمند ابزار هوشمند می‌خواهد

تقریبا همه موارد گفته شده بیش از هر چیز، مشکلاتی است که پیش روی ساکنان تهران قرار دارد و حل این مشکلات تنها با ارائه ابزارها و روش‌های هوشمند جست‌وجوی ملک امکانپذیر است؛ بزرگی و گستردگی شهری مثل تهران باعث شده تا نیاز به خدمات جامع و کامل جستجوی املاک بیش از پیش در این شهر احساس شود. لزوم صرفه‌جویی در بودجه و زمان برای هر فرد امروزی ضروری است و کیلید با ارائه هر چه بهتر و کامل‌تر جستجوی املاک و ارائه ابزارهای هوشمند، فیلترهای متنوع و امکاناتی مانند نقشه حرارتی قیمت ملک، واقعیت افزوده، تور مجازی و… سعی می‌کند کار را برای جستجوکنندگان خانه و آپارتمان ساده کند تا با صرف وقت و هزینه کمتر و حذف سفرهای غیرضروری، کاملا هوشمندانه خانه مناسب‌تری را خریداری یا اجاره کنند.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *