بازی های جدید را با زیرنویس پارسی از پارسی گیم به صورت نیم بها دانلود کنید

بازی های جدید را با زیرنویس پارسی از پارسی گیم به صورت نیم بها دانلود کنید
  • 1400/6/10
  • علی رفیعی
  • 1

با گسترش دنیای اینترنت و پیشرفت روزافزون صنعت بازی، نیاز به دانلود بازی بیشتر از همیشه حس می‌شود. حجم فایل‌های بازی هرروز در حال افزایش است و دیگر زمانی که پای یک کنسول دستی کوچک می‌نشستیم و با حرکت مار داخل بازی پیچ می‌خوردیم گذشته است. دانلود بازی در حال حاضر به یک نیاز برای گیمرهای ایرانی تبدیل‌شده و محدودیت‌های مختلف، سد محکمی را جلوی راه عاشقان بازی قرار داده‌اند اما گیمر ایرانی محدودیت نمی‌شناسد و همیشه راهی برای تجربه‌ی بازی موردعلاقه‌اش پیدا می‌کند. پارسی گیم با درک مشکلات و محدودیت‌ها، با جدیت تمام وارد دنیای دانلود بازی کامپیوتر شد و توانست در طی یک دهه تلاش و کوشش، به‌تمامی نیازهای یک گیمر ایرانی اعم از دانلود بازی کامپیوتر تا دانلود بازی اندروید، پاسخ جدی و کارا بدهد.

پارسی گیم در تلاش است تا عاشقان بازی‌های ویدیویی را به معشوقشان برساند و به همین دلیل فرصت دانلود بازی کامپیوتر و دانلود بازی موبایل و بک اپ آخرین بازی‌های آنلاین را در اختیار کاربرانش قرار داده تا دیگر کسی به دلیل محدودیت و نبود شرایط مناسب، از بازی موردعلاقه‌اش دور نماند. علاوه بر دانلود بازی جدید، امکان دریافت تمامی بازی‌های دو دهه اخیر را به لطف آرشیو کامل پارسی گیم دارید و کافی است سری به بخش‌های مختلف سایت بزنید و تمامی بازی‌های خود را با آخرین آپدیت و منظم شده در نسخه‌های مختلفی با کرک سالم دریافت کنید. مطمئنم می‌دانید که دانلود یک بازی کامپیوتر می‌تواند در عین سادگی، به یک جهنم برای گیمر بدل شود. همه قبل از دانلود بازی از خودمان پرسیده‌ایم که آیا کامپیوتر من قادر به اجرای آن خواهد بود یا اینکه اصلاً بازی ارزش دانلود را دارد یا خیر؟ به لطف بخش‌های جذاب پارسی گیم، دیگر نیازی به تعلل نیست و می‌توانید سریعاً مشکل خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید یا اینکه بررسی بازی‌ها را بخوانید تا از کیفیت آن‌ها اطمینان پیدا کنید. پارسی گیم اما تنها به دانلود بازی کامپیوتر خلاصه نمی‌شود.

دانلود بازی با زیرنویس فارسی!

یکی از بزرگ‌ترین امکانات سایت دانلود بازی پارسی گیم، انتشار زیرنویس فارسی بازی‌های روز با بهترین کیفیت ممکن است. بارها پیش آمده که وجود دیالوگ‌های دشوار و نیاز به فهم کامل زبان انگلیسی، باعث شده تا دور یک بازی جدید، هرچند جذاب را خط بکشیم؛ این اتفاق باعث شد تا تیم زیرنویس بازی پارسی‌گیم به راه بیتفد و مترجمان خبره و حرفه‌‌ای، موفق به خلق زیرنویس فارسی تمامی بازی‌های روز از Resident Evil Village گرفته تا Days Gone شود؛ دیگر عدم فهم زبان انگلیسی، مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد و می‌توانید با دانلود زیرنویس بازی از پارسی گیم، لحظات شگفت‌آوری برای خود بسازید. خوشبختانه تمامی استاندارهای یک ترجمه‌ی سازمان‌یافته رعایت شده و از لحاظ کیفیت، هیچ کم و کسری نخواهید دید. نکته‌ی مهم رایگان بودن زیرنویس‌ هاست و کافی است با یک کلیک، آن را برای همیشه روی کامپیوتر خود و به سادگی نصب کنید.

دریایی از بازی های ویدئویی مختلف ازجمله بک آپ بازی پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ با آخرین آپدیت و به‌صورت کاملاً نیم بها در اختیار شماست، بازی های آنلاین مانند پابجی، فورتنایت و وارزون نیز با آخرین آپدیت ها در پارسی گیم قرار گرفته است. مطمئنم می‌دانید که دانلود فایل نصب بازی از سرورهای خارجی پلی استیشن چه اندازه کار طاقت‌فرسایی است و دیگر نیاز به دانلود با سرعت‌پایین را ندارید، کافی است سری به بخش بازی پلی استیشن پارسی گیم بزنید و دیتا موردنظر را با توجه به ریجن کنسول دانلود کنید. در سوی دیگر امکان دانلود بازی موبایل رادارید! در این گرمای طاقت‌فرسا  تابستان، قطعاً بازی موبایل بیشتر از هر چیز دیگر به آدم می‌چسبد و چه‌بهتر که بازی موبایل خود را با ترافیک نیم بها و با آخرین سرعت ممکن از سرورهای پارسی گیم دانلود کنید. در کنار آن، راهنمای قدم‌به‌قدم بازی‌ها قرار دارد که تمامی مشکلات شمارا حل خواهد کرد و لزومی برای چرخیدن دور خود و بررسی تمامی جوانب یک مرحله ندارید؛ تمامی این ویدیوها با آخرین کیفیت و به‌صورت نیم‌بها در اختیار شماست. ما به‌صورت روزانه بازی‌های بی‌نظیری برای شما معرفی خواهیم کرد تا بیش از همیشه در دنیای بی‌نظیر بازی‌های ویدیویی غرق شوید. وقت آن رسیده تا سری به پارسی گیم بزنید و از کلکسیون بی‌نظیر بازی‌های ما دیدن کنید؛ مطمئنم آرشیو بی‌نظیر در کنار مقالات و ویدیوها، شمارا ناامید نخواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. جالبه برای اولین باره میبینم بازی با زیرنویس فارسی اومده کاشکی میشد بازی های بزرگتر مثل جی تی ای وی هم زیرنویس میشدن خیلی خفن میشد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *