هاست ووکامرس و سایت های فروشگاهی

هاست ووکامرس و سایت های فروشگاهی
  • 1400/7/3
  • علی رفیعی
  • 0

گسترش فناوری ارتباطات در دنیای امروز سبب شده که اکثر کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن حرکت کنند. در این راستا فروشگاه‌های اینترنتی بیشترین سهم را در بین کسب و کارهای آنلاین دارند. شاید در ظاهر ماجرا، داشتن یک سایت فروشگاهی کار ساده‌ای به نظر برسد اما طراحی یک سایت پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. مهم‌تر از راه اندازی یک سایت نحوه مدیریت آن برای ایجاد تجربه کاربری مناسب برای مشتریان مورد توجه گوگل قرار می‌گیرد. حتماً می‌دانید که برای راه اندازی سایت به هاست نیاز دارید. ممکن است بارها به طراحی سایت فروشگاهی فکر کرده باشید اما راجع به هاست مناسب آن اطلاعاتی نداشته اید. شما برای داشتن یک سایت فروشگاهی به هاست ووکامرس احتیاج دارید. هاست ووکامرس در حقیقت یک سایت  قدرتمند و پر سرعت برای فروشگاه‌های اینترنتی وردپرسی است.

هاست چیست؟

برای این که بهتر بتوانید هاست ووکامرس را بشناسید، ابتدا مختصری راجع به هاست توضیح خواهیم داد. برای این که بتوانید یک سایت راه اندازی کنید به یک دامنه و هاست احتیاج دارید. هاست در واقع فضایی است که محتوی سایت شما در آن بارگذاری و ذخیره می‌شود. از آنجا که سایت‌های مختلف با توجه به کارکردشان ترافیک متفاوتی دارند، نوع هاست نیز برای هر سایت متفاوت است. از این‌رو انتظار می‌رود در بستر گوگل با چندین نوع هاست مواجه شوید. از طرفی این مسئله نشان می‌دهد که کارفرما باید برای انتخاب هاست توجه بسیاری خرج دهد. هاست انواع مختلفی دارد و ووکامرس جزو هاست لینوکس است که صرفاً برای فروشگاه اینترنتی بهینه سازی شده است.

لزوم خرید هاست ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

قبل از خرید هاست باید میزان ترافیک سایت را بسنجید. در هاست‌های اشتراکی بر روی یک سرور صدها سایت دیگر قرار می‌گیرد. به همین دلیل یک هاست اشتراکی معمولی برای فروشگاه ساز ووکامرس مناسب نیست. سرویس‌های هاست اشتراکی و هاست ورد پرسی که فروشگاه اینترنتی ورد پرسی روی آن‌ها قرار دارد با مشکلاتی از قبیل منابع کم، سرعت لود پایین و در نهایت ارور ۵۰۳ مواجه می‌شوند؛ چون ووکامرس به منابع بسیار بالایی از سرور نیاز دارد. هاست ووکامرس را می‌توان بهترین و مناسب‌ترین میزبان برای فروشگاه اینترنتی دانست. یک هاست برای سایت فروشگاهی ورد پرس منابع سروری و بسیار بالایی مصرف می‌کند. از طرفی ووکامرس به منابع حافظه و پردازشی بسیار بالا نیاز دارد تا زمانی که تعداد کاربران افزایش یافت با مشکلات لود و سرعت و خطای سایت مواجه نشود. به همین خاطر هاست اختصاصی ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی بهینه سازی شده است و به خوبی نیازهای یک سایت فروشگاهی را رفع می‌کند.

اگر قصد راه اندازی سایت فروشگاهی را دارید بی‌شک باید به فکر خرید هاست ووکامرس باشید. بسیاری از کارفرمایان سایت‌های فروشگاهی در ابتدای طراحی سایت، هاست مناسبی تهیه نمی‌کنند و زمانی که قصد توسعه کسب و کار خود را دارند، ناگریز سرور مجازی یا سرور نیمه اختصاصی را با قیمت بسیار بالایی تهیه می‌کنند. در حالی یک هاست اختصاصی ووکامرس به کارفرمایان کمک می‌کند که بدون دردسر سایت خود را گسترش دهند. شما به عنوان کارفرما برای گسترش و پیشرفت فروشگاه خود به مصرف منابع بیشتر، بستر پشتیبانی ووکامرس، سرورهایی با سرعت بالا، گواهی اس اس ال و امکانات دیگر احتیاج دارید. هاست ووکامرس به عنوان یک هاست مدیریت شده فروشگاه اینترنتی شما را مدیریت و پشتیبانی می‌کند. تصور کنید اگر سایت شما پس از مدتی با افزایش بازدید کننده همراه شود و هاست جوابگوی ترافیک بالای سایت نباشد، چه اتفاقی برای سایت فروش شما خواهد افتاد؟ طبیعتاً تعداد کاربران آن ریزش کرده و سایت در گوگل دنسر به قعر جدول می‌رود.

ویژگی‌های هاست ووکامرس  چیست؟

این هاست از ویژگی‌هایی از قبیل به روز بودن، سرعت بالا، پهنای باند، اجرای صحیح ووکامرس، امنیت بالا، سیستم پردازش قوی، اختصاص منابع بالا برای هر سایت، پشتیبانی بیست و چهار ساعته، بک آپ گیری روزانه و غیره برخوردار است. هاست ووکامرس آذردیتا عملکرد سایت فروشگاهی را بهبود و افزایش داده و امکان اجرای صحیح ووکامرس را فراهم می‌کند. سرعت لود، امنیت و جذب اعتماد مشتری مهم‌ترین پارامترهای جذب مشتری و تبدیل مشتریان بالفعل به مشتریان بالقوه است. داشتن میزبانی قابل اعتماد برای سایت‌های فروشگاهی در بستر ووکامرس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از طرفی داشتن گواهی ssl خرید مطمئن، سریع و ایمنی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این گواهی سبب می‌شود هکرها نتوانند با هک کردن درگاه پرداخت آنلاین سایت اطلاعات کاربران را هک کنند. برای این که بیشتر با ویژگی‌های این هاست آشنا شوید بهتر است تفاوت آن را با هاست وردپرسی بررسی کنیم.

تفاوت هاست ووکامرس با هاست ورد پرس چیست؟

ووکامرس یک افزونه برای وردپرس است. به این نکته توجه کنید همه میزبانی‌های ورد پرس می‌توانند ووکامرس را اجرا کنند. پس اگر می‌توانید وردپرس را روی میزبانی وب خود نصب کنید، حتماً می‌توانید ووکامرس را نیز نصب کنید. این هاست  به طور ویژه برای فروشگاه‌هایی که در بستر وردپرس درآمدزایی می‌کنند، بهینه شده است. هاست وردپرس نیز مانند ووکامرس یک هاست لینوکسی است و سرور هاست آن برای میزبانی وردپرس بهینه شده است. برای یک سایت وردپرسی هاست اشتراکی معمولی مناسب نیست و باید از هاست وردپرس استفاده کرد. اگر فروشگاه اینترنتی شما کوچک است هاست وردپرس جوابگو است اما اگر سایت شما مشتری زیادی دارد باید از هاست ووکامرس با دسترسی به منابع بالا استفاده کنید. در صورت استفاده از این هاست می‌توانید با خیال راحت سایت خود را مدیریت کرده و گسترش دهید.

هزینه خرید هاست فروشگاهی ووکامرس

شاید هاست ووکامرس گران به نظر برسد اما ویژگی‌های آن سودآوری بالایی برای کارفرما دارد. می‌توان خرید این هاست را به عنوان یک منبع درآمد و سرمایه گذاری تلقی کرد چون هر چه کاربران بهتر و بیشتر به سایت شما اعتماد کنند، بستر فروش شما گسترده تر می‌شود. خرید هاست مانند خرید بهترین مغازه در بهترین نقطه از شهر برای راه اندازی یک فروشگاه است.

خرید هاست ووکامرس را از کجا انجام دهیم؟

اگر به دنبال افزایش رتبه گوگل و ایجاد تجربه کاربری خوب برای مشتریان خود هستید، همچنین اگر می‌خواهید سرعت سایت را افزایش داده و بدون نگرانی سایت خود را مدیریت کنید، بهترین راهکار خرید هاست فروشگاهی ووکامرس از آذردیتا است. شما می‌توانید هاست با منابع بالا و بهینه شده برای سایت ووکامرسی خود را با قیمت عالی، پشتیبانی بیست و چهار ساعته در تمام ایام سال از شرکت آذردیتا خرید کنید. لینک زیر پل ارتباطی شما با این سایت است.

https://azardata.net

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *