۸ تا از بهترین بازی‌های PS4 برای دختران زیر ۱۰ سال

۸ تا از بهترین بازی‌های PS4 برای دختران زیر ۱۰ سال
  • 1400/7/23
  • ملیکا امامی
  • 0

۸ تا از بهترین بازی‌های PS4 برای دختران زیر ۱۰ سال

رفتار کلیشه‌ای معمولی گیمرها در چند دهه اخیر بسیار تغییر کرده‌ است. دیگر مانند گذشته فقط پسرهای نوجوان گیمر نیستند، بلکه اکنون تمامی مردم با هر سن و جنسیتی بازی می‌کنند و گیمر هستند. والدین امروزه احتمالا با این بازی‌ها و دستگاه‌ها بازی کرده‌اند، چرا که در سه دهه گذشته شاهد افزایش عظیم بازی و پیشرفت عظیم در قدرت گرافیکی و داستان ‌سرایی بودند. بنابراین، جای تعجب نخواهد بود که شما بخواهید دختر کوچک شما یک آشنایی اولیه با بازی‌های ویدئویی داشته باشد.

در حال حاضر، مردم معمولا در داخل خانه جمع می‌شوند و بسیاری از والدین در خانه با فرزندان خود هستند، پیدا کردن چیزی که باعث حواس پرتی آنها شود کمی دشوار است. با این حال، بازی‌های زیادی در PS4 وجود دارد که برای دختران جوان زیر ۱۰ سال عالی است.

همچنین امروزه بسیاری از بازی‌های ویدیویی بلند، خشن و حتی دلخراش هستند. متأسفانه، این بدان معناست که آنها برای دختران و کودکان زیر ۱۰ سال مناسب نیستند! خوشبختانه برای همه شما، ما لیستی از بهترین بازی‌های ویدیویی را برای دختران زیر ۱۰ سال قرار داده‌ایم.

ما فکر می‌کردیم که اکنون زمان خوبی برای گذاشتن این لیست بازی‌ها می‌باشد، که کودکان شما را تشویق می‌کند تا خلاق شوند و در داستان‌های فوق‌ العاده سرمایه‌ گذاری کنند بدون این که نگران چیزی بیش از حد گرافیکی یا خشونت ‌آمیز باشند.

 

فورجر (Forager):

فورجر (Forager) یک بازی ماجراجویانه است که در آن بازیکن با جمع ‌آوری منابع، ساختن ابزار، اشیا و حل معما از طریق یک چشم‌ انداز بزرگ پیشرفت می‌کند. همچنین شامل فعالیت‌های شبیه‌ سازی زیادی است که به شما اجازه می‌دهد آشپزی، کارهای معدن، مزرعه، تولید ابزارها، اجرای جادو و چیزهای دیگر را انجام دهید.

این بازی بیشتر انتقادات مثبت منتقدان بازی را به خود جلب کرد. همانطور که فعالیت‌های بیشتری را انجام می‌دهید، شخصیت شما XP بیشتری خواهد داشت که به آنها اجازه پیشرفت به مراحل و سطوح جدید می‌دهد. شما همچنین با انواع جدیدی از دشمنان و کنگره ملی خلق در طول ماجراجویی برخورد خواهید کرد.

 

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy:

بازی Crash Bandicoot برای همه سنین عالی است، اگر چه آنها می‌توانند تا حدی دشوار باشند. اما نکته خوب در مورد نسخه جدید Crash Bandicoot که شامل هر سه بازی می‌شود، این است که دارای سبک هنری بسیار رنگی است که قطعا باید بازیکنان کودک را جذب خود کند.

این یک بازی پلتفرمی است که در آن شما هر مرحله از بازی را به عنوان Crash طی می‌کنید و در برخی از بازی‌ها، می‌توانید به عنوان شخصیت‌های دیگر نیز بازی کنید. گذراندن مراحل مختلف و تلاش برای جلوگیری از شرور دکتر نئو کورتکس واقعاً سرگرم کننده است. این بازی همچنین این بازی شوخ ‌طبعی زیادی هم دارد.

 

سیمز ۴ (The Sims 4):

بسیاری از کودکان در سنین پایین و جوانی شروع به بازی کردن بازی سیمز می‌کنند، بسیاری از افراد به خاطر می‌آورند که در دهه ۲۰ تا ۴۰ زندگی خود نمایش سیمز در دوران دبیرستان بود و به چه صورت بود. بله، بعضی از موضوعات بزرگسالان در بازی سیمز وجود دارند اما زیاد افراطی نیست که یک دختر ۱۰ ساله نتواند بدون نظارت بزرگ‌ترها بازی کند.

این بازی یک راه سرگرم ‌کننده و اعتیادآور برای ساختن جهان و شخصیت خاص خودشان، ایجاد خانواده‌های منحصر به فرد و نمایش داستان پیچیده است. به علاوه، سیمز ۴ امکان سفارشی سازی برای کودکان دارای ذهنیت خلاق را فراهم می‌آورد.

 

بیش از حد پخته شده است (Overcooked):

این بازی آشپزی جنون ‌آمیز، یک آشپزخانه می‌باشد که در آن شما و ۳ بازیکن دیگر باید با عصبانیت و سرعت وعده‌های غذایی خوب و کاملی را تهیه کنید و بپزید. با انواعی از آشپزخانه‌های عجیب و غریب و محدودیت‌های زمانی، دختر کوچک شما باید همه سفارشات را برای نجات پادشاهی پیاز به دست آورد.

این بازی، یک بازی سرگرم‌ کننده و پر هرج و مرج است که می‌توانید با دوستان خود بازی کنید، همچنین این سرگرمی عالی نیز راه عالی برای ارتباط با شاهزاده خانم کوچک شما را فراهم می‌کند. بنابراین، آن کلاه‌ها را بر سر بگذارید و آن غذاها را در Overcooked آماده کنید!

 

یوکا و لیلی (Yooka-Laylee):

بازی یوکا و لیلی (Yooka-Laylee) یک بازی روشن، بلند و رنگارنگ است که به شما امکان می‌دهد مارمولک سبز (یوکا) و خفاش با بینی نسبتا بزرگ (لیلی) را کنترل کنید. با جمع آوری تمام صفحاتی که می‌توانید پیدا کنید، می‌توانید از پنج جهان غول پیکر عبور کنید تا شرکت Capital B را شکست دهید.

این بازی پر از انواع معماها، موجودات و دشمنان است، این دو فرد یعنی یوکا و لیلی در عین حال دینامیک و در عین حال پویا را در پنج جهان قرار می‌دهند و شما باید روزهای آنها را نجات دهید. این بازی مدرن سازی کاملی از پلتفرم‌هایی است که در دوران اوج خود انجام می‌دادیم و مطمئنا دختر کوچک شما آن را دوست خواهد داشت.

 

گل (Flower):

بازی گل به شما این اجازه را می‌دهد که از یک دنیا آشفته فرار کنید به یک دنیا رویایی بروید و هرج و مرج را پشت سر بگذارید. با این که این بازی ساده است، تصاویر بصری خیره‌ کننده و رنگ‌های باورنکردنی که گل به صفحه می‌آورد، قطعا دختر کوچک شما را تحت ‌تاثیر قرار می‌دهد و حتی ممکن است جنبه هنری‌تر او را الهام بخشد.

گلبرگ‌های گل زیبا را در میان مناظر حمل کنید و آنها را تماشا کنید که چگونه زندگی می‌کنند. روی دشت‌های سرسبز پرواز کنید و از رنگ‌های آرامش ‌بخش که گل به آنها می‌دهد لذت ببرید. حتی اگر یک نسخه قدیمی (PS) را در اطراف خود داشته باشید، این بازی به عنوان یک بازی فوق ‌العاده برای افراد کوچک در پشت ماشین است.

 

سفر (Journey):

از سازندگان بازی گل جهان رویایی دیگری بر می‌آید که جهان را طوفان کرد و به عنوان یکی از بهترین عناوین مستقل تاریخ شناخته شده است. اکنون در این بازی با گذراندن اسرار دنیای پیرامون خود، حداقل بیابان‌ها و ویرانه‌های خیره کننده را پشت سر بگذارید. هدف این است که باید به قله کوه برسید و افسانه‌هایی را که تمدن از دست رفته ارائه می‌دهد را کشف کنید.

سفر با کنترل‌های اساسی، یک هدف ساده و یک ظاهر زیبا، یک بازی عالی برای هدیه دادن به دختر کوچک خود است.

 

رقص ۲۰۱۸ (Just Dance 2018):

کودکان پر از انرژی هستند و نگه داشتن آنها برای بیش از پنج ثانیه می‌تواند به یک نبرد دشوار تبدیل شود! بنابراین بسیار خوب است که قبل از وقت خواب آنها را با رویدادهای جالب خسته کنید.

Just Dance 2018، بازی کاملی است که خوانندگان کوچک خود را بالا و پایین می‌برد، به گونه‌ای که باعث نمی‌شود شما را مجبور به حرکت کنند. با پر شدن از جدیدترین و بزرگ‌ترین آهنگ‌ها و بیش از ۳۰۰ آهنگ، مطمئناً یکی از موارد مورد علاقه کودکان برای جلب توجه آنها وجود دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *