خدمات نصب، نگهداری و پشتیبانی دوربین مداربسته

خدمات نصب، نگهداری و پشتیبانی دوربین مداربسته
  • 1400/11/4
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امروزه وجود سیستم‌های امنیتی و نظارتی در تمامی مکان‌ها از محل کسب و کار شما تا محل زندگی ضرورتی است که غفلت از آن می‌تواند خسارت‌های سنگینی به شما تحمیل کند. در راستای برآورده‌سازی این نیاز مهم، مجموعه ایمن شبکه هوشمند سعی دارد تا با ارائه کامل ترین خدمات در حوزه نصب و پشتیبانی دوربین‌های مداربسته شما را یاری رساند.

از زمانی که تصمیم به راه‌اندازی سیستم حفاظتی و نظارتی خود می‌گیرید تا پایان این پروسه مجموعه ما می تواند شما را همراهی کند؛ از مشاوره در انتخاب مناسب‌ترین دوربین مداربسته تا تهیه، خرید، راه اندازی، نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته بخشی از خدماتی است که ایمن شبکه هوشمند به شما ارائه خواهد داد.

 

خدمات دوربین مداربسته شرکت ایمن شبکه هوشمند در تهران:

با توجه به اینکه، یکی از بخش‌های مهم زیرمجموعه ما در کنار خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه، بخش ارائه خدمات راه اندازی و نصب دوربین مداربسته و یا سیستم‌های حفاظت تصویری می‌باشد. در این بخش کلیه خدمات پشتیبانی، نگهداری و نصب دوربین مداربسته در بالاترین سطح کمی و کیفی به مشتریان ارائه می‌گردد. ما همواره تلاش می‌کنیم که مشتریان خود را تا آن جا که در توانمان هست راضی نگه داریم و به همین دلیل سعی کرده‌ایم که خدمات کامل و جامعی را در این زمینه به مشتریان ارائه کنیم تا در نهایت بتوانیم نیازها و کمبودهای مشتریان خود را مرتفع نماییم.

خدمات دوربین مداربسته شرکت ایمن شبکه هوشمند به شرح ذیل می‌باشد:

مشاوره و ارائه راهکار در تمامی زمینه‌های مرتبط با دوربین های مداربسته اعم از:

  • ارائه مشاوره در زمینه انتخاب نوع و مدل دوربین‌های مداربسته بر اساس نیاز مشتریان
  • برآورد هزینه‌های خرید و نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز و بودجه مشتریان
  • برآورد هزینه‌های نگهداری تجهیزات مرتبط با دوربین های مداربسته
  • طراحی و اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک دوربین مداربسته، سیستم‌های حفاظت تصویری با کیفیت مطلوب و ضمانت
  • اجرای پروژه‌های دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های AHD ، بولت، دام و اسپید دام با برندهای معتبر بازار
  • پیاده‌سازی انواع دوربین‌های مداربسته وایرلس و کابلی بر اساس نیاز مشتری
  • سیستم انتقال صوت و تصویر بر روی شبکه و تلفن همراه
  • عیب‌یابی و تعمیر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و تجهیزات جانبی آن
  • قرارداد پشتیبانی و نگهداری دوربین های مداربسته تحت شبکه، سیستم‌های حفاظت تصویری و نگهداری دستگاه‌های نرم افزاری و سخت افزاری مربوطه به صورت سالیانه
  • ارائه سرویس‌های انتقال تصویر، ضبط تصاویر، آرشیو تصاویر، بک‌آپ‌گیری از اطلاعات مربوطه
  • فروش انواع دوربین مداربسته تحت آنالوگ، تحت شبکه، دید در شب

 

تحقیق و بررسی، انتخاب، خرید و نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مداربسته در شرکت یا منزل می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش سطح امنیت محل کار و زندگی داشته باشد و این امکان را برای صاحبین کسب و کار یا صاحب خانه‌ها فراهم کند تا از راه دور به مشاهده تصاویر بپردازند یا تصاویر ضبط شده دوربین مدار بسته روی دستگاه DVR/NVR  را در زمان مناسب مشاهده کنند.

علاقمندان به انجام امور فنی می‌توانند نسبت به نصب و راه اندازی سیستم امنیتی مد نظر خود اقدام کنند و مسئولیت تحقیق، انتخاب، خرید و نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته را خود به عهده گیرند.

اگر که قصد دارید هزینه‌های نصب دوربین‌ مداربسته در محل زندگی یا کار خودتان را کاهش دهید می‌توانید خودتان نسبت به خرید و نصب دوربین مداربسته اقدام کنید، البته به شرطی که برای یادگیری نحوه نصب این سیستم‌ها از منابع درستی استفاده کرده و از مشاوران خبره‌ای کمک گرفته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره نصب دوربین مداربسته و انجام کلیه امور نصب دوربین های مداربسته می‌توانید از کارشناسان و مشاورین ما در ایمن نت استفاده کنید.

 

اقدامات لازم پیش از نصب دوربین مداربسته

پیش از نصب دوربین مدار بسته باید نسبت به تهیه لیستی از نیازها، محدودیت‌ها و مواردی همچون مشخص کردن مکان‌های معمول برای نصب دوربین مداربسته اقدام کرد. از جمله این موارد می‌توان به نوع دوربین مدار بسته مورد نیاز برای محیط مورد استفاده اشاره کرد. مواردی همچون سیمی بودن یا Wi-Fi بودن، قابلیت تشخیص حرکت برای ضبط تصویر، قابلیت انتقال تصویر و… اشاره کرد. علاوه بر دوربین مدار بسته و متعلقات آن به یک دستگاه DVR/NVR و مانیتور نیز نیاز خواهد بود. همچنین پیش از آغاز نصب تجهیزات (دوربین، فیش‌ها، کابل‌ها، دستگاه DVR و نمایشگر) تهیه شده نیاز است تا نسبت به تست و سلامت آنها اقدام گردد.

 

نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته اگر به درستی انجام نشود می‌تواند باعث خرابی دوربین و همچنین به بارآمدن مشکلات مختلفی شود. شرکت ایمن شبکه هوشمند با سال‌ها تجربه در زمینه نصب و پشتیبانی دوربین‌های مداربسته، آماده ارائه خدمات نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته به تمامی شرکت‌ها است.

انتخاب نوع کابل دوربین، میزان ظرفیت برق مورد نیاز، محل نصب دوربین، زاویه دید دوربین، شیوه کابل کشی و… از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در هنگام نصب دوربین مدار بسته به آن توجه کرد.

اگر بخواهیم مراحل نصب دوربین مداربسته را توضیح دهیم نصب یک دوربین مداربسته معمولی از مراحل زیر تشکیل شده است.

  • انتخاب دوربین
  • انتخاب محل نصب دوربین
  • کابل کشی
  • اتصال دوربین به شبکه
  • اتصال دوربین به وای فای
  • پیکربندی نرم افزاری دوربین مداربسته
  • تست دوربین مداربسته نصب شده

 

 نصب و راه‌اندازی اصولی سیستم دوربین مدار بسته

ابتدا جهت اجرای اصولی سیستم تصویری و تماس با شرکت ایمن نت، مشاوره با کارشناسان متخصص به صورت تلفنی انجام می‌پذیرد. که پس از دادن نشانی کامل محل موردنظر، کارشناس از محل پروژه بازدید کارشناسی به عمل می‌آورد و نظر کارشناسانه خود را مطرح می‌کند. سپس لیست اقلام و تجهیزات مورد نیاز پروژه جهت اجرا را برآورد قیمت و در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهد داد. در آخر مشتری در صورت قبول مشتری کار نصب و راه‌اندازی سیستم‌های تصویری آغاز می‌گردد. لازم به ذکر است ایمن نت هیچ هزینه‌ای بابت مشاوره، بازدید و طراحی سیستم نمی‌گیرد.

 

قیمت انواع دوربین مداربسته تحت شبکه، آنالوگ و دید در شب :

برای خرید و استعلام قیمت، نصب، راه اندازی و پشتیبانی دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارتی با شماره ۶۶۹۰۴۵۴۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان متخصص نصب دوربین مداربسته ایمن شبکه هوشمند آماده پاسخگویی به تمام سوالات، مشاوره و اعلام قیمت دوربین مداربسته به شما هستند.

با تماس یا ارسال ایمیل می‌توانید از قیمت انواع دوربین مداربسته از قبیل: دوربین‌های مداربسته ارزان قیمت آنالوگ، دوربین‌های مداربسته شبکه و HDCVI ، دوربین مدار بسته حافظه‌دار، دوربین مداربسته خانگی و صنعتی، دوربین مدار بسته دید در شب، دوربین مدار بسته هایک ویژن، دوربین مدار بسته وایرلس و غیره آگاهی پیدا نمایید.

 

پشتیبانی شبکه دوربین مدار بسته

نگهداری و پشتیبانی دوربین مداربسته

تخصص، سرعت و دقت بالا در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته از اهداف اصلی ایمن نت در واحد پشتیبانی دوربین مداربسته می‌باشد. کارشناسان متخصص دوربین مدار بسته ما همراه پاسخگوی مشکلات و نیازهای مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشند. کارشناسان ما در تمام بخش‌ها همواره در تلاشند تا مشتریان خود با دادن خدمات کامل و جامع راضی نگه دارند. توجه ما به امنیت، کیفیت و همچنین قیمت مناسب در بخش راه اندازی، نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته می‌باشد.

پس از خرید و نصب دوربین مداربسته و با گذر زمان ممکن است مشکلاتی در سیستم دوربین مداربسته پدیدار شوند. از جمله این مشکلات می‌توان به قطع و وصل شدن تصویر، روشن نشدن سیستم، عدم ضبط تصویر و غیره اشاره کرد.

از طرف دیگر امروزه بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و حتی واحدهای مسکونی به منظور حفظ امنیت خود از سیستم‌های دوربین‌ مدار بسته استفاده می‌کنند و به طبع آن برای حفظ و نگهداری این سیستم‌ها به عیب یابی و پشتیبانی دوربین مداربسته نیاز خواهند داشت.

با توجه به طیف گسترده مشکلات ایجاد شده در سیستم‌های دوربین مدار بسته و همچنین افزایش کاربران این نوع سیستم‌های حفاظتی، نیاز روز افزونی به خدمات دوربین مداربسته (پشتیبانی و عیب یابی) احساس می‌شود.

 

سخن آخر

امروزه شرکت‌های فروشنده دوربین مدار بسته در تهران بسیار زیاد هستند و بازار رقابت بالایی وجود دارد. شما می‌توانید با توجه برند، کیفیت خدمات تجهیزات امنیتی و مقایسه قیمت‌ها بهترین شرکت را برای خرید، راه اندازی، نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته انتخاب نمایید. شما می‌توانید جهت نصب دوربین مداربسته در تهران و کرج با ما تماس بگیرید. نصاب دوربین مداربسته در هر زمان آماده ارائه خدمات به شما با ضمانت کار نصب دوربین مداربسته را انجام می‌دهد. همچنین شما می‌توانید جهت خرید دوربین مداربسته تحت شبکه، آنالوگ و دید در شب با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما در واحد فروش به شما راهنمایی خواهند داد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *