معرفی جدیدترین فیلم های کمدی

معرفی جدیدترین فیلم های کمدی
  • 1400/12/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کمدی ها همیشه باعث شادی و خنده مخاطب خود می شوند اما گاهی در بطن آنها رازهایی نهفته است که باید کمی عمقی به اثر مورد نگاه کنیم.

خستگی و ناراحتی یا حتی روحیه خوب گاهی اوقات باعث می شود که به سراغ آثار کمدی برویم، فرقی نمیکند ایرانی یا خارجی، آثار طنز سعی در خنداندن بینندگان دارند اما طنزها انواعی دارند آثار کمدی درام، اجتماعی، عاشقانه که هرکدام با هدفی ساخته و پرداخته می گردند. به قول دکتر حسابی؛ اونی که بیشتر طنز می گه به زندگی جدی تر نگاه میکنه! برترین فیلم های کمدی گاهی برای صدای فریادهای نهفته ای که دارند باعث می شوند جایزه های مختلف را درو کنند از مسائل روز و چالش های اجتماعی و فرهنگی تا برخی دیگر از دغدغه های بشری همگی میتواند جدای از مباحث خندیدن در یک فیلم طنز به تصویر بیاید. در میان خندیدن حین تماشای یک فیلم کمدی سعی کنید درک عمیقی از فیلم و سریال در حال تماشا داشته باشید تا از فواید دانلود فیلم کمدی غافل نباشید.

جدیدترین فیلم های کمدی

  • دانلود فیلم گلابو سیتابو

فیلم سینمایی گلابو سیتابو (Gulabo Sitabo) فیلمی درام و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ کشور هندوستان به کارگردانی شوجیت سیرکار است که توسط Kino Works منتشر شد. نویسندگی این فیلم را جوهی چاتورودی برعهده داشته و بازیگرانی چون فرخ جعفر، آمیتاب باچان، آیوشمان کورانا، ویجای راز، بریجندرا کالا، سریشتی شریواستاوا، تینا باتیا، نالنیش نیل در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم به دلیل شیوع بیماری کرونا اولین بار در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ توسط Prime Video در شبکه نمایش خانگی سراسر دنیا منتشر شد. داستان فیلم درمورد پیرمردی به نام میرزا چونان نواب است که بسیاری از اهالی محل، او را به عنوان فردی خسیس و طماع میشناسند. اکنون میرزا چونان با یکی از مستاجران عمارت در حال تخریب و فرسوده خود دچار کشمکش شده است.

  • دانلود فیلم سار

سار یا استارلینگ (The Starling) یک فیلم کمدی و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی تئودور ملفی است که توسط سه کمپانی Boies / Schiller Film Group و Culmination Productions و Entertainment One تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مت هریس به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون ملیسا مک کارتی، تیموتی اولیفانت، اسکایلر گیزوندو، کوین کلاین، کریس اودوود، الیزابت رم، ورونیکا فالکون، داوید دیگز، لرتا دیواین، کارلا گالو بازی می کنند. این اثر نخستین بار در تاریخ ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی در جشنواره بین‌المللی تورنتو Toronto International Film Festival به نمایش درآمد سپس در ۲۴ سپتامبر نیز توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ سار پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی بازیگران، فیلمنامه و همچنین وجود صحنه‌های احساس برانگیز در این فیلم را ستودند. جهت دانلود فیلم ۲۰۲۱ سار از سایت همراه مووی اقدام نمائید.

در مورد زنی به نام لیلی (با بازی ملیسا مک کارتی) است که پس از یک حادثه غم‌انگیز دچار مشکلات روحی میشود. در این میان همسر لیلی با غم و اندوه خود کنار آمده در حالی که وی موفق به انجام این کار نمیشود. اما پس از مدتی یک سار در حیاط خانه لیلی لانه درست کرده و شروع به آزار و اذیت او میکند. اکنون لیلی در تلاش برای بیرون کردن این پرنده بار دیگر اراده بازگشت به زندگی و همچنین قدرت عشق ورزیدن را پیدا میکند.

  • دانلود فیلم تنها در خانه ی دوست داشتنی

تنها در خانه دوست داشتنی (Home Sweet Home Alone) فیلمی اکشن، کمدی و خانوادگی به کارگردانی دن مازر فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، کارگردان تلویزیونی، کمدین، تهیه‌کننده تلویزیونی، و کارگردان اهل بریتانیا است؛ از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به بورات، من آن را یک سال می‌دهم، بابابزرگ کثیف، و مهمانی کریسمس اداره اشاره کرد؛ این ششمین قسمت از سری فیلم‌های تنها در خانه محسوب می‌شود و یک نسخه مجدد از فیلم اصلی سال ۱۹۹۰ خواهد بود؛ این پروژه به عنوان یک فیلم انحصاری دیزنی پلاس تولید شده‌است؛ فیلمنامه فیلم توسط مایکی دینوشته شده و استریتر سیدل نیز در این امر به او کمک کرده است؛ فیلم‌های اصلی تنها در خانه، توسط جان هیوگس ساخته شده و کریس کلمبوس کارگردان این مجموعه‌ی سه‌گانه بود؛ قسمت اول این سری در سال ۱۹۹۰ موفق به کسب نامزدی دو جایزه اسکار در بخش موسیقی متن فیلم شده دو دنباله نیز بعد از آن ساخته شد؛ در فیلم تنها در خانه ۶ ستارگانی همچون لی کمپر (Ellie Kemper) در نقش پم، راب دیلینی (Rob Delaney) در نقش جف، آرچی یتس (Archie Yates) در نقش مکس، تیموتی سیمونز (Timothy Simons) در نقش هانتر (به معنای شکارچی نیز می‌باشد)، آلی مکی (Ally Maki) در نقش می، ایسلینگ بی (Aisling Bea) در نقش کارول، کنان تامپسون (Kenan Thompson) در نقش گاوین، پیت هلمز (Pete Holmes) در نقش بلیک کیتی بث هال (Katie Beth Hall) در نقش ابی، مکس ایووتین (Max Ivutin) در نقش کریس مک کنزی، اندرو دالی (Andrew Daly) در نقش مایک، مدی هالیدی (Maddie Holliday)، کریس پارنل (Chris Parnell)، مایکی دی (Mikey Day)، دوین راتری (Devin Ratray)، کاترین کوهن (Catherine Cohen)، جین ایستوود (Jayne Eastwood) و لری دی (Larry Day) به ایفای نقش پرداخته اند.

  • دانلود فیلم تازه

تازه یا فرش (Fresh) یک فیلم ترسناک، کمدی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی میمی کیو است که توسط سه کمپانی Fox Searchlight Pictures و Hyperobject Industries و Legendary Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز لورین کان به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون دیزی ادگار-جونز، سباستین استن، جوجو تی گیبز، آندریا بنگ، دایو اوکینی، شارلوت لوبون، برت دایر، آلینا ماریس در آن حضور دارند؛ این اثر که اولین تجربه کارگردانی میمی کیو محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در ۴ مارس توسط سرویس استریم هولو Hulu در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم تازه پس از اکران عموما نظرات و نقدهای مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت نمود به طوری که اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، داستان ترسناک و هیجانی، شخصیت پردازی‌ها، فیلمنامه و همچنین کارگردانی آن را ستودند؛ داستان این فیلم درباره نوآ، زن جوانی است که توسط دوست خود استیو، قصابی که به آدمخوارها گوشت می‌فروشد، ربوده می‌ شود. جهت دانلود فیلم های ۲۰۲۲ سایت همراه مووی را دنبال کنید.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *