۱٫۵ میلیون برنامه به‌روز نشده در اپ استور و گوگل پلی

۱٫۵ میلیون برنامه به‌روز نشده در اپ استور و گوگل پلی
  • 1401/2/24
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

براساس بررسی‌های اخیر گزارش شده است که در دو برنامه اپ استور و گوگل پلی بیش از ۱٫۵ میلیون برنامه قدیمی به‌روز نشده وجود دارد و این شرکت قصد دارد؛ آن‌ها را حذف یا پنهان کند.

شرکت Pixalate در این زمینه گزارشی ارائه داده است که با توجه به آن فقط ۲۸ درصد برنامه‌ها در شش ماه گذشته به‌روز‌رسانی شده است و مابقی برنامه‌ها حدود ۲ سال است که به‌روز نشده‌اند با وجود این که آن‌ها یک سوم برنامه‌های کلی اپ استور و پلی استور را تشکیل می‌دهند.

تعداد برنامه‌های قدیمی اپ استور و گوگل پلی

اگر به طور دقیق به تعداد برنامه‌های به‌روز نشده بپردازیم؛ ۶۵۰ هزار برنامه در اپ استور و ۸۶۹ هزار برنامه در گوگل پلی طی دو سال گذشته به روز نشده‌اند و احتمال به‌روزرسانی برنامه‌هایی که در دسته‌بندی خاصی قرار دارند، بیش‌تر است.

در ادامه شرکت Pixalate، اعلام کرده است که میان به‌روزرسانی برنامه‌‌ها و تعداد دفعات دانلود آن‌ها نوعی رابطه مشخص وجود دارد زیرا ۸۴ درصد برنامه‌هایی که بیش‌تر از ۱۰۰ میلیون دانلود شده‌اند، در ۶ ماه گذشته بهروز شده‌اند.

باید بدانید برنامه‌هایی که در طول ۲ سال گذشته به‌روزرسانی نشده‌اند، در معرض خطر هکرها قرار خواهد گرفت: به همین دلیل است که اپل و گوگل در ماه‌های اخیر برنامه‌هایی که از طرف توسعه‌دهندگان خودشان به‌روز نشده باشند، حذف خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *