از بازی موبایل چطور کسب درامد کنیم؟

از بازی موبایل چطور کسب درامد کنیم؟
  • 1401/3/7
  • گویا آی تی
  • 0

افراد روزبه‌روز از روش‌های مختلفی برای کسب درآمد استفاده می‌کنند و در کنار تمامی این‌ها، افراد می‌خواهند که ساده‌ترین راه‌ها را برای کسب درآمد پیدا کنند. با توجه به شرایطی که وجود دارد میل به کسب درآمد ارزی بیشتر است و بسیاری از کاربران می‌خواهند که با استفاده از بازی‌ها این کار را انجام دهند. در واقع کسب درآمد با بازی یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین روش‌هایی است که افراد به دنبال آن هستند و می‌خواهند بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از طریق بازی‌ها را یاد بگیرند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این موضوع صحبت کنیم و راه‌های مختلفی را برای کسب درآمد از بازی معرفی کنیم و در کنار آن، بازی‌های مختلفی را هم معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای این کار استفاده کنید.

در گذشته بسیاری فکر می‌کردند که بازی تنها برای سرگرمی کردن است و در صورتی که زیاد از آن استفاده شود، ممکن است که وقتی افراد را هدر دهد. اما با وجود راه‌های بسیار خوبی که برای درآمدزایی ایجاد شد، بسیاری از افراد از بازی‌ها به عنوان بهترین روش برای درآمدزایی استفاده می‌کنند. در حال حاضر افرادی هستند که با استفاده از این بازی‌ها درآمدهای خوب و عالی دارند که در ادامه شما نیز می‌توانید با دسترسی داشتن به هر کدام از این بازی‌ها و با کمی تلاش درآمد خوبی را به دست آورید.

 بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد ارزی در موبایل

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که چگونه از بازی موبایل کسب درآمد کنیم؟ در این‌جا می‌خواهیم به توضیح کامل این موضوع بپردازیم و بازی‌هایی را معرفی کنیم که می‌توانید از طریق آن‌ها کسب درآمد داشته باشید، اما در ابتدا بهتر است بدانید که این بازی‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که می‌توانید از طریق بازی‌هایی که در موبایل اجرا می‌شوند یا بازی‌هایی که بر بستر بلاک چین در مرورگر‌ها، موبایل و یا دسکتاپ اجرا می‌شوند، امکان کسب درآمد را داشته باشید. در بازی‌های بلاکچینی شما تمامی آیتم‌هایی که در بازی‌ها به دست می‌آورید را می‌توانید به صورت توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT در اختیار داشته باشید و آن را در مارکت پلیس‌های مختلف به فروش برسانید. در کنار تمامی این‌ها چنین امکانی به شما داده می‌شود که درآمدی به صورت ارزهای دیجیتال داشته باشید. در حال حاضر بسیاری از افراد از این شیوه‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه ما می‌خواهیم ابتدا به بازی‌هایی بپردازیم که امکان کسب درآمد از بازی موبایل با استفاده از آن‌ها وجود دارد و می‌توانید با استفاده از آن‌ها درآمد خوبی را کسب کنید.

Swagbucks

در این بازی شما می‌توانید با استفاده از بازی‌های آنلاین مختلفی که وجود دارد در آن‌ها بازی کنید و کسب درآمد داشته باشید. در واقع روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و با استفاده از بازی‌هایی که درون این پلتفرم وجود دارد می‌توانید بازی کنید و کسب درآمد داشته باشید. البته که میزان درآمدی که از طریق بعضی از این بازی‌ها به دست می‌آید کم است و باید تلاش بیشتری برای به دست آوردن درآمد بالاتر داشته باشید.

HQ

یکی دیگر از بازی‌هایی که از طریق آن می‌توان هم کسب درآمد داشت و هم اینکه به بالا بردن ضریب هوشی خود کمک کنید، همین بازی است که در این بازی شما می‌توانید با توجه به چالش‌های فکری که برای شما تعبیه می‌شود، جایزه دریافت کنید و در نهایت درآمدی را از آن به دست آورید. کافی است همین حالا این بازی را نصب کنید و از روش‌های مختلفی از آن استفاده کنید.

 از چه بازی بهتر است استفاده کنیم؟

بازی‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای کسب درآمد استفاده کنید اما مطمئناً برای این که بتوانید درآمدی که از طریق این بازی‌ها به دست می‌آورید را به ریال تبدیل کنید و آن را دریافت کنید، باید با استفاده از سیستم‌های پرداخت این کار را انجام دهید. پی پال یکی از بهترین روش‌هایی است که شما می‌توانید با استفاده از آن درآمد به دست آمده را به ریال تبدیل کنید. کافی است تا از مجموعه‌هایی مانند نوین پرداخت که در زمینه پرداخت‌های بین المللی فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید تا آن‌ها با استفاده از حساب پی پال این درآمد را برای شما نقد کنند.

ولی روش‌های دیگری نیز برای کسب درآمد وجود دارد که شاید استفاده کردن از آن‌ها جذابیت بیشتری برای شما داشته باشد، یکی از این روش‌ها استفاده کردن از بازی‌های بلاک چینی است. بازی‌هایی که بر بستر بلاک چین ایجاد می‌شوند به شما این امکان را می‌دهند که آیتم‌هایی که در آن بازی به دست می‌آورید را به صورت توکن مورد استفاده قرار دهید و مالکیت آن را به دست آورید.

در بازی‌هایی که معرفی شد شما بازی می‌کنید و به ازای بازی که انجام می‌دهید سطح خود را ارتقا می‌دهید و پاداش دریافت می‌کنید. ولی زمانی که یک کارت بازی یا هر آیتم دیگری را در این بازی‌ها به دست می‌آورید هیچ‌گونه مالکیتی روی آن ندارید و نمی توانید آن را در فروشگاه‌های دیگر خرید و فروش کنید. در صورتی که اگر از بازی‌های بلاک چینی استفاده شود این امکان در اختیار شما قرار داده می‌شود که بتوانید تمامی آیتم‌هایی که در آن به دست می‌آورید را در مارکت پلیس‌های مختلف به فروش برسانید. در ادامه یک بازی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید چنین کاری را در آن انجام دهید.

 اکسی اینفینیتی

در این بازی کاربران می‌توانند حیواناتی که به عنوان اکسی شناخته می‌شوند را خریداری کنند و با پرورش دادن آن‌ها و اضافه کردن قابلیت‌های منحصر به فرد به هرکدام از این اکسی‌ها، آن را با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش برسانند. به طور مثال هر چه اکسی شما بتواند ویژگی‌های بسیار خوب زیادی داشته باشد ارزش بالاتری دارد و کارایی بهتری برای استفاده در این بازی دارد. توجه کنید که از این اکسی‌ها برای مبارزه استفاده می‌شود و هرچه بتوانند قدرت و سلامت بیشتری داشته باشند ارزش بالاتری پیدا می‌کنند. حال هر کدام از این اکسی‌ها به عنوان یک توکن غیر قابل تعویض در اختیار شما قرار گرفته می‌شوند که این توکن را می‌توانید در بازارهای مختلفی خرید و فروش کنید. این توکن در کیف پول دیجیتال شما قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

با نوین پرداخت درامد ارزی خود را نقد کنید

اگر به دنبال پاسخ این سوال بودید که از بازی موبایل چطور می‌توان کسب درآمد کنیم، قطعاً در این مقاله به پاسخ خود رسیدید و حال می‌دانید که چگونه می‌توانید با استفاده از بازی‌ها درآمد ارزی به دست آورید. همچنین به بررسی این موضوع پرداختیم که شما می‌توانید درآمد ارزی که به دست می‌آورید را با استفاده از  حساب پی پال به ریال تبدیل کنید و در کنار تمامی این‌ها به این موضوع اشاره کردیم که شما می‌توانید بازی کنید و ارز دیجیتال به دست آورید. در حال حاضر بازی‌های زیادی هستند که شما می‌توانید از تمامی قابلیت‌های آن‌ها استفاده کنید و درآمد خوبی را هم به دست آورید. در سمت دیگر شما می‌توانید برای پرداخت‌های بین المللی یا نقد کردن درآمد ارزی که با استفاده از بازی‌ها به دست می‌آورید از مجموعه نوین پرداخت استفاده کنید که در این زمینه فعالیت می‌کند. همچنین زمانی که از بازی‌های بلاک چینی استفاده می‌کنید؛ می‌توانید درآمدی که به صورت ارز دیجیتال کسب کردید را در نوین پرداخت به ریال تبدیل کنید و آن را در حساب خود داشته باشید. تمامی این فرایندها به سادگی انجام می‌شود. همچنین در مجله ارزی نوین پرداخت اطلاعات بسیار خوبی در مورد بازی‌های مختلف و روش‌های مختلف کسب درآمد ارزی قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و با استفاده از شیوه‌های مختلفی؛ امکان کسب درآمد داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *