بررسی بهترین بازی های ۲۰۲۲ برای کامپیوتر

بررسی بهترین بازی های ۲۰۲۲ برای کامپیوتر
  • 1401/4/28
  • گویا آی تی
  • 0

معرفی ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۲ که برای کامپیوتر عرضه شده اند را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم به ده بازی که از دید کاربران امتیاز بالایی را کسب نموده اند اشاره ای داشته باشیم. لازم به ذکر است بدانید که در این خصوص برخی بازی های معرفی شده عرضه نشده اند و یا برخی هنوز کرک نشده اند که در این میان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دانلود بازی های کامپیوتر میتوانید به سایت معتبر پارسی دانلود مراجعه کنید.

۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۲ برای PC

 

اگر از دوست داران بازی های کامپیوتری در سبک های مختلف هستید باما همراه باشید که در ادامه قصد داریم بازی های خوبی را در این زمینه معرفی کنیم. ناگفته نماند که طبق عنوان بررسی بهترین بازی های ۲۰۲۲ برای کامپیوتر تمام گیم های مربوط برای سال میلادی جاری هستند.

بهترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۲

در ابتدای توضیحات باید بدانید که معرفی بازی ها از آخر به اول خواهد بود که در این خصوص قصد داریم به ویژگی های بازی بازی Uncharted 4 اشاره داشته باشیم که محصول شرکت Sony Interactive Entertainment بوده است. آنچارتد ۴ جدیدترین سری از مجموعه بازی های انچارتد بشمار میرود که این بازی در سبک بازی های ماجراجویی و اکشن قرار دارد. بازی بطور رسمی عرضه نشده است اما طبق اطلاعات بدست آمده قرار است در سال ۲۰۲۲ برای کنسول های مختلف به ویژه PC عرضه شود که به محض عرضه بازی میتوانید آنرا از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

دانلود بازی های ۲۰۲۲ کامپیوتری

بازی WWE 2K22 که بی تردید از محبوب ترین گیم های شبیه سازی کامپیوتر بشمار میرود در سال ۲۰۲۲ عرضه شد که نسخه جدیدی از مجموعه بازی های کشتی کج بوده است. این گیم توسط شرکت ۲K Sports عرضه شده است که امروزه میتوانید نسخه فشرده این بازی را نیز دریافت کنید. جهت دریافت این بازی کافیست که عبارت ” دانلود بازی دبلیودبلیوئی ۲کی۲۲  ” را در گوگل سرچ کنید و سپس وارد سایت پارسی دانلود شوید که لینک های مربوط با ترافیک نیم بهاء در اختیار شما قرار گرفته است.

بازی کامپیوتری ۲۰۲۲

بازی Evil West را میتوان یکی از خشونت آمیز ترین بازی های سال دانست که سبک هیجان انگیز و خشن آن مارا یاد بازی رد دد ۲ خواهند انداخت که گیم پلی هردو بازی در سطح بالایی قرار دارند. اگر بدنبال دانلود بازی red dead redemption 2 هستید باما همراه باشید. این بازی محصول استودیو Flying Wild Hog بوده که قرار است توسط شرکت Focus Entertainment در ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۲ مطابق با ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ برای پلتفرم PC عرض شود.

بازی برای کامپیوتر جدید ۲۰۲۲

بازی برای کامپیوتر جدید 2022

اگر از دوست داران بازی های ماقبل تاریخ هستید که در دنیای دایناسورها جریان داشته باشد پیشنهاد میشود که بازی کامپیوتری Avatar: Frontiers of Pandora را از دست ندهید زیرا این بازی طبق ویژگی های بالایی که در اختیار دارد گزینه خوبی برای سرگرمی خواهد بود که بازی توسط بخش های مختلف یوبی سافت بنام های Ubisoft Düsseldorf و Ubisoft Shanghai و استودیو Massive Entertainment در حال طراحی بوده و قرار است در سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم های مختلف عرضه شود.

بازی های جدید کامپیوتری در سال ۲۰۲۲

Ara History untold بی تردید سبک بازی های استراتژیک بدلیل محوریت دوست داشتنی و گیم پلی خوبی که در اختیار دارند همیشه جزو بازی های دلنشین برای گیمرها بوده است که  بازی کامپیوتر Ara History untold را میتوان عنوان یک بازی جدید استراتژیک برای کامپیوتر دانست که توسط Oxide Games در حال توسعه بوده و قرار است شرکت Xbox Game Studios وظیفه انتشار انرا برعهده داشته باشد. تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده است اما میتوان این بازی را یکی از بهترین موارد X4 و استراتژی دانست که از دید پارسی دانلود توانسته امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ را دریافت کند. پیشنهاد میشود این صفحه را برای دانلود بازی تاریخچه جستجو ناگفته در مرورگر خود ذخیره سازی نمایید.

بهترین سایت دانلود بازی های ۲۰۲۲

بازی Gotham Knights که به شوالیه های گاتهام معروف است در شهری رو به نابودی و فساد جریان دارد که در نقش یک قهرمان باید با تمام افرادی که در این زمینه فعالیت دارند مبارزه کنید. مسیر سختی را در پیش خواهید داشت اما یکسری قهرمانان دیگر برای کمک به شما وارد این شهر شده اند. این بازی محول استودیو قدرتمند Warner Bros. Home Entertainment Inc بوده که زمان بسیاری از ساخت آن گذشته است که اکنون میتوانید از این بازی اطلاعات بسیاری را از دنیای وب اللخصوص پارسی دانلود دریافت کنید.

۱۰ بازی برتر ۲۰۲۲ برای کامپیوتر

eFootball 2022 بی تردید از بهترین بازی های شبیه سازی و ورزشی دنیا بشمار میرود که توسط KONAMI عرضه شده است. بدلیل افت شدیدی که بازی های PES تا سال ۲۰۲۱ داشته اند شرکت کونامی تصمیم گرفت که سبک بازی خودرا به سمت آنلاین ببرد که در این زمینه بازی رایگان بوده ولی برای اجرای ان نیاز به اینترنت خواهید داشت که در این زمینه میتوانید به گیم پلی بهتری به نسبت قبل برخوردار باشید. لازم به ذکر بدانید که در این زمینه موارد بسیاری برای شما وجود خواهد داشت که  میتوانید برای تیم خود از ویژگی های شخصی استفاده کنید.

برترین بازی های سال ۲۰۲۲ pc

همانطور که میدانید سبک بازی های مبارزه با زامبی و ژانر وحشت همیشه طرفداران مخصوص به خودرا داشته است که در این زمینه قصد داریم بازی خوبی بنام Redfall را برای شما عزیزان معرفی کنیم که ویژگی های بالای آن میتواند شمارا برای روز های طولانی سرگرم کند. از اصلی ترین ویژگی های این گیم میتوان به طراحی زیبا و گیم پلی وحشت آور بازی اشاره داشت که در این زمینه باید با سایر قهرمانان بازی بدنبال شکست دادن دشمنان در ماموریت های بسیاری باشید. این بازی  توسط شرکت Arkane Austin در دست ساخت بوده و قرار است توسط شرکت نام آشنای Bethesda Softworks در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. در واقع این بازی اولین گیم این لیست بوده که زمان انتشار آن مربوط به سال ۲۰۲۲ بوده اما طبق برنامه ریزی های بعدی شرکت بتسدا برایسال ۲۰۲۳ زمانبندی شد.

top game pc 2022

در دنیای بازی های کامپیوتری اگر بخواهیم به سبکی اشاره داشته باشیم که هرکسی جرعت حضور در آنرا نداشته باشد باید به سبک ترس و بقاء اشاره داشت. دانلود بازی های ترسناک از یکسری طرفداران ویژه برخوردار است که طرفداران این سبک در بخش های دیگر امکان نقش آفرینی نخواهند داشت که در این زمینه قصد داریم یکی از بهترین و ترسناک ترین بازی های جهان را برای شما معرفی کنیم که بازی The Quarry نام دارد. استفاده از اکشن های تصویری در ساخت این بازی و وجود ویژگی های بسیار سبب خواهد شد تا گیمر بتواند با بخش های بسیاری سروکار داشته باشد که شرکت ۲K Games زمان و هزینه بسیاری را برای ساخت و عرضه این بازی قرار داده است که به محض عرضه میتوانید آنرا از سایت پارسی دانلود دریافت کنید که بی شک از بهترین بازی های ترسناک سال ۲۰۲۲ خواهد بود. لازم به ذکر است بدانید که این بازی برای کنسول های مختلف قرار است عرضه شود که اگر از کنسول پلی استیشن برخوردار هستید میتوانید بازی را در آینده ای نه چندان دور برای سیستم خود دریافت و نصب نمائید.

پارسی دانلود سایتی برای دانلود بازی های کامپیوتری ۲۰۲۲

پارسی دانلود سایتی برای دانلود بازی های کامپیوتری 2022

آخرین بازی لیست که در واقع بهترین ای لیست بوده Dying Light 2 نام داشته که توسط شرکت Techland طراحی شده است. برای دانلود بازی Dying Light 2 باما همراه باشید. بازی دایینگ لایت ۲ یکی از مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۲ بوده است که در زمینه های بسیاری فع الیت خوبی داشته است که بی شک میتوانید با گیم پلی ۵۰۰ ساعته آن برای روز های طولانی سرگرم شوید. شرکت سازنده در اوایل اخبار مربوط به معرفی این بازی اعلام نمود که قرار است بازی خوبی را عرضه کند که براساس آن گیمرها برای روز های طولانی به هیچ چیزی فکر نکنند که تاحد زیادی توانست به این قول خود عمل کند. طراحی مثال زدنی و گیم پلی عالی میتواند یک بازی ایده آل را در اختیار شما قرار دهد که این بازی تنها یک نقطه ضعف دارد و آنهم نیازمند سیستم نسبتا قوی برای اجرای بازی است که در این حالت اگر از سیستم مربوط برخوردار هستید میتوانید این بازی عالی را اجرا کنید که پیشنهاد میشود نظر خودرا در مورد این بازی باما در میان بگذارید.

خلاصه بندی

توضیحات مربوط به معرفی ۱۰ بازی برتر ۲۰۲۲ برای کامپیوتر به اتمام رسید که گویا آی تی پیشنهاد میکند نظر خودرا در مورد این مقاله باما در میان بگذارید که آیا از دید شما مفید بود یا خیر ؟ همچنین میتوانید نام بازی های خوبی که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود را برای ما ارسال کنید تا سایر کاربران نیز امکان استفاده و برخوردرای از انرا داشته باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *