جدال سوپرمارکت سنتی و سوپرمارکت آنلاین همراه با کدهای تخفیف موپُن

جدال سوپرمارکت سنتی و سوپرمارکت آنلاین همراه با کدهای تخفیف موپُن
  • 1401/6/7
  • گویا آی تی
  • 0

 

با پیشرفت تکنولوژی روزبه‌روز جهان به‌جای راحت‌تری برای زندگی تبدیل می‌شود. امروزه به کمک اینترنت می‌توانید در چند دقیقه کالای موردنظر را خریداری کنید. بااین‌وجود هنوز هم هستند کسانی که به خرید به شیوه سنتی تمایل دارند. ازاین‌رو در این مقاله ما سوپرمارکت آنلاین و سنتی را بررسی کرده و با هم مقایسه می‌کنیم.

 سوپرمارکت آنلاین

سوپرمارکت آنلاین به فروشگاه اینترنتی گفته می‌شود که خرید از آن با استفاده از اینترنت و به‌صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد. این شیوه خریدکردن بسیار راحت است؛ چراکه به خریدار امکان می‌دهد که در هرجایی و در هر زمانی کالای موردنیاز خود را خریداری کند. با انتخاب سوپرمارکت آنلاین معتبر نیازی به نگرانی بابت هیچ چیزی نخواهید داشت.

دیجی‌کالا از معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که تجربه خریدی ایمن،‌ راحت و سریع را برای شما ممکن می‌سازد. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید از کد تخفیف استفاده کنید. برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا جت کلیک کنید.

 

مزایای سوپرمارکت آنلاین

  • سوپرمارکت آنلاین امکان خرید را در هر مکان و زمانی فراهم می‌کند.
  • در سوپرمارکت آنلاین خریدار امکان بازدید از نمونه‌های بسیار متنوع‌تری از محصول موردنظر را دارد.
  • مشتری به سوپرمارکت‌های اینترنتی بسیاری دسترسی دارد و می‌تواند با مقایسه آن‌ها،‌ محصولی را بیابد که متناسب با بودجه او باشد.
  • علاوه بر این خریدار با مقایسه قیمت‌های سوپرمارکت‌‌های مختلف ممکن است همان محصول را با قیمت پایین‌تری خریداری کند.
  • نیازی به چانه زدن با فروشنده نیست چراکه قیمت مشخص است و فرد می‌تواند با داشتن کد تخفیف هزینه کمتری پرداخت کند. مثلاً اگر فرد بخواهد کالایی را از فروشگاه معتبری همچون اکالا بخرد، می‌تواند با ارائه کد تخفیف در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند. برای دریافت کد تخفیف اکالا کلیک کنید.

چالش‌های خرید از سوپرمارکت آنلاین

  • مشتری امکان بررسی فیزیکی محصول را ندارد و ممکن است چیزی متفاوت با محصول موجود در سوپرمارکت اینترنتی برای او ارسال شود. البته سوپرمارکت‌های اینترنتی معتبر بسیاری در کشور ما وجود دارند که با خدمات فوق‌العاده خود خیال خریدار را از این بابت راحت می‌کنند.
  • لازم است مشتری کمی منتظر بماند تا محصول موردنظر به دستش برسد.
  • هزینه‌ ارسال به هزینه کالا اضافه می‌شوند. اما خریدار هزینه‌ای بابت رفت‌وآمد پرداخت نمی‌کند.

خرید از سوپرمارکت سنتی

خرید از سوپرمارکت سنتی به معنای بازدید حضوری از مغازه‌ها، انتخاب کالا و پرداخت هزینه است. بزرگ‌ترین مزیت این خرید بازدید از کالای موردنظر است. همچنین، مشتری می‌تواند به‌محض خرید محصول را در اختیار داشته باشد.

خرید از سوپرمارکت سنتی

مزایای سوپرمارکت سنتی

  • خریدار امکان بازدید از محصول را دارد.
  • پس دادن یا تعویض محصول آسان است. هرچند که امروزه فروشگاه‌های کمی این خدمت را ارائه می‌دهند.

چالش‌های خرید از سوپرمارکت سنتی

  • انتخاب‌های خریدار به مدل‌های موجود در مغازه یا مغازه‌های اطراف محدود می‌شود.
  • مغازه‌ها در روز‌های خاصی و همچنین در ساعت‌های مشخصی تعطیل هستند. به‌علاوه،‌ مشتری باید برای خرید به سوپرمارکت موردنظر مراجعه نماید. ازاین‌رو، در خرید سنتی،‌ خریدار با محدودیت‌های زمانی و مکانی روبه‌رو است.
  • امکان مقایسه قیمت و محصولات نیست و یا بسیار محدود است.
  • مشتری متحمل پرداخت هزینه‌های حمل نقل می‌شود.

تفاوت بین خرید از سوپرمارکت آنلاین و خرید از سوپرمارکت سنتی

تابه اینجا سوپرمارکت آنلاین و سوپرمارکت سنتی را مورد بررسی قرار دادیم. حال وقت آن است که این دو سوپرمارکت را از چند وجه با هم مقایسه کنیم. به‌جرئت می‌توان گفت که خرید از سوپرمارکت آنلاین در مقایسه با خرید سنتی بسیار راحت‌تر است. مشتری در هر زمانی و در هر مکانی می‌تواند اقدام به خرید کند و نیازی نیست که در سرمای زمستان یا گرمای تابستان به بیرون از خانه بیاید.

لازم به ذکر است که در سوپرمارکت سنتی امکان بازدید و بررسی محصول به طور فیزیکی وجود دارد. البته در سوپرمارکت آنلاین نیز مشخصات محصول همانند ابعاد،‌ وزن و غیره به طور کاملاً دقیق بیان می‌شود تا مشتری با آگاهی کامل محصول موردنظر خود را بخرد.

شایان‌ذکر است که امکان کلاهبرداری در سوپرمارکت آنلاین بیشتر از سوپرمارکت سنتی است. هرچند که افراد بسیاری تجربه خرید جنس نامرغوب را به‌جای جنس مرغوب، از سوپرمارکت سنتی داشته‌اند. درهرحال، سوپرمارکت‌‌های معتبر زیادی هستند که این با ارائه خدمات مرجوع کردن کالا این ضعف را برطرف کرده‌اند. درحالی‌که در اغلب مغازه‌ها چنین امکانی وجود ندارد.

در خرید از سوپرمارکت آنلاین خیال فرد از بابت قیمت راحت است چراکه می‌تواند با کمی جستجو قیمت سوپرمارکت‌های اینترنتی دیگر را مشاهده کند. درحالی‌که در سوپرمارکت سنتی این کار ممکن نیست. علاوه بر این، کدهای تخفیف از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از سوپرمارکت آنلاین هستند که در خرید سنتی وجود ندارند. کدهای تخفیف، مانند کد تخفیف اسنپ مارکت، بدون هیچ دردسری،‌ محصول را با قیمت کمتری در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت کلیک کنید.

سوپرمارکت آنلاین یا سوپرمارکت سنتی

وب‌سایت موپُن

برای اینکه همواره کالاهای موردنیاز خود را با قیمت پایین‌تری از سوپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی بخرید،‌ وب‌سایت موپُن را به یاد داشته باشید. این وب‌سایت دنیایی از کدهای تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را در اختیار شما قرار می‌دهد. ازاین‌رو، علاوه بر خریدی ایمن و راحت، خریدی ارزان را نیز تجربه خواهید کرد.

سخن پایانی

خرید از سوپرمارکت اینترنتی بسیار راحت‌تر، سریع‌تر و به‌صرفه‌تر از خرید سنتی است. خرید آنلاین مزایایی دارد که سبب شده است هر روز افراد بیشتری به آن تمایل نشان دهند. این شیوه خرید اندک معایبی نیز دارد که در برخی از سوپرمارکت‌‌های اینترنتی برطرف شده‌اند و یا به نظر می‌رسد با پیشرفت تکنولوژی به‌زودی به فراموشی سپرده می‌شوند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *