بازی کن و درآمد دلاری داشته باش!

بازی کن و درآمد دلاری داشته باش!
  • 1401/6/16
  • گویا آی تی
  • 0

اگر تازه وارد حوزه گیم شده‌اید یا حتی از گیمرهای قدیمی هستید، به احتمال قوی، به اینکه چطور می‌توانید با بازی کردن، پول دربیاورید فکر کرده‌اید اما شاید به نتایج قطعی نرسیده‌اید و وارد این مسیر نشده‌اید. برخلاف تصور بسیاری از گیمرها، کسب درآمد از طریق بازی کردن چندان سخت نیست و کافی است راه را بلد باشید. این روزها، خرید گیفت کارت استیم و عضویت در این سرویس یا سایر سرویس‌های بازی آنلاین و استریم برای سایر کاربران، امکانی است که تقریبا با یک لپ تاپ ساده هم می‌توانید آن را انجام دهید و حتی نیازی به تجهیزات پیشرفته ندارید. علاوه بر این راه، چند مسیر دیگر نیز برای پول درآوردن از طریق گیم نیز وجود دارد که در این مقاله به معرفی آنها می‌پردازیم.

 

تسر یا کاربر بتا در بازی‌های ویدیویی شوید

تمامی شرکت‌های تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای، پیش از عرضه محصولات خود به بازار، نسخه نهایی از این بازی را در اختیار افرادی به نان تستر یا کاربر بتا قرار می‌دهند تا بازی کنند و اشکالات بازی را که از دید سازندگان آن پنهان مانده است، پیدا کرده و به شرکت تولید کننده انتقال دهند. کسب درآمد از طریق بازی کردن به عنوان کاربر بتا، گاهی آنقدر زیاد است که عملا نیازی نیست که کار دیگری برای خرج و مخارج سالانه خود انجام دهید. البته این راه برای کاربران ایرانی هم قابل دسترسی است و شرکت‌های ایرانی نیز، معمولا چندین کاربر بتا دارند.

 

استریم کردن در Twitch

سرویس Twitch یکی از پلتفرم‌های استریم یا اجرای زنده بازی‌های ویدیویی در حضور تماشاگران است شما می‌توانید در این سرویس عضو شوید و از طریق به اشتراک گذاشتن بازی کردن خود با دیگران، فالوور جمع کنید و با گرفتن تبلیغات، ایجاد اشتراک برای کاربران ویژه و حتی دریافت حمایت‌های مالی، به درآمدهای بسیار بالا برسید. البته دقت داشته باشید که کسب درآمد از طریق بازی کردن در سرویس Twitch، چندان آسان نیست و باید آنقدر حرفه‌ای باشید که سایر کاربران به شما جذب شوند؛ به عبارت دیگر، باید علاوه بر استمرار در بازی کردن، خوب بازی کردن را نیز بلد باشید.

استریم کردن در سرویس استیم

سرویس استیم، یکی از سرویس‌های ارائه دهنده خدمات فروش بازی‌های ویدیویی است که علاوه بر فروش، امکان استریم برای اعضای این سرویس را نیز فراهم می‌کند. شما با خرید گیفت کارت استیم از فروشگاه‌هایی مانند ایران موجو و شارژ اکانت خودتان، می‌توانید قابلیت‌های موجود در این سرویس را باز کنید و با به اشتراک گذاشتن نحوه بازی کردن خود با دیگران، کسب درآمد کنید.

 

به سراغ بازی‌های پول ساز بروید

بازی‌های ویدیویی، معمولا به تنهایی پولی به شما نمی‌دهند اما برای همه عناوین بازی‌های رایانه‌ای، این ادعا صادق نیست. در برخی از بازی‌ها که به بازی‌های کریپتویی شهرت دارند، شما می‌توانید با هزینه بسیار کمی، وارد آنها شوید؛ بازی کنید و با پیشرفت در بازی، از آن کسب درآمد کنید. شاید معروف ترین بازی مبتنی بر این سیستم، بازی ماین کرفت باشد. کسب درآمد از طریق بازی کردن در عناوین کریپیتویی، به شکل دلاری است و حتی ۲۰ تا ۳۰ دلار در روز نیز، می‌تواند درآمد خوبی به پول ما باشد.

یوتیوبر شوید

شما در یوتیوب، تقریبا به محتوایی بی انتها دسترسی دارید؛ از آموزش بازی گرفته یا یادگیری ترفندهای عجیب و غریب و حتی دیدن گیم پلی بازی‌هایی که به دلیل عدم دسترسی به سیستم مناسب، نمی‌توانید آنها را تست کنید. برای کسب درآمد از طریق بازی کردن در یوتیوب، لازم نیست که همیشه شما بازی کنید. می‌توانید به جای بازی کردن، آموزش دهید و پول دریافت کنید! بله درست شنیدید، درآمد یک مربی بازی‌های ویدیویی در یوتیوب، نزدیک به ساعتی ۲۰ دلار تا ۸۰ دلار است که رقم بسیار مناسبی برای یک گیمر محسوب می‌شود.

 

در مسابقات بازی‌های رایانه‌ای شرکت کنید

بسیاری از شرکت‌های ایرانی، به صورت دوره‌ای در برخی از بازی‌های خاص، اقدام به برگزاری مسابقات مختلفی می‌کنند که علاوه بر جنبه تبلیغاتی برای برند خودشان، جوایز خوبی را نیز به شرکت کنندگان اهدا می‌کنند. این مسابقات، می‌تواند انگیزه خوبی برای کسب درآمد از طریق بازی کردن باشد و علاوه بر تقویت مهارت‌های شما در بازی‌های مختلف، درآمد قابل توجهی را نیز برایتان ایجاد کند.

 

برچسب ها : خرید گیفت کارت استیم,خرید گیفت کارت ایران موجو

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *