۷ مزیت مهم عکاسی صنعتی حرفه ای که باید بدانید!

۷ مزیت مهم عکاسی صنعتی حرفه ای که باید بدانید!
  • 1401/7/12
  • گویا آی تی
  • 0

 

نزدیک به ۵۰ درصد از بازاریابان بازاریابی بصری را «مهم ترین» ابزار استراتژی تبلیغات می دانند و بیش از ۸۰ درصد عکاسی صنعتی حرفه ای را یک اصل جدایی ناپذیر از ابزار های تبلیغاتی خود تبدیل کرده اند. در مقایسه، بیش از ۱۸٪ می گویند که برنامه بازاریابی آنها بدون تصاویر و ویدیوها بدون نتیجه و بازگشت هزینه مانده است.

با توجه به اینکه کسب و کارهای بیشتری خدمات خود را به صورت آنلاین بازاریابی می کنند، کسب و کار شما برای بهتر شدن نسب به رقبا به عکاسی صنعتی با کیفیت نیاز دارد.

عکس‌های صنعتی بیش از نمایش دادن محیط درون یک شرکت یا نمایش یک محصول را انجام می‌دهند. سطح اعتماد و وفاداری مشتریان را افزایش می دهند و افراد جدیدی را به سمت کسب و کار جذب می کنند؛ در نتیجه باعث افزایش درآمد و برند سازی می شوند.

شاید با خود فکر کنید که اینها فقط تصویر هستند و چندان اهمیتی ندارند، اما در واقع جنبه بصری نقش بسیار زیادی در پذیرش و شکل گیری تصویر در ذهن مشتریان شما خواهد داشت.

چه برگر یا ابزار لوله کشی بفروشید تفاوتی ندارد، عکاسی صنعتی حرفه ای مزایای فراوانی دارد که می تواند به رشد و توسعه ی کسب و کار شما کمک کند.

 

چگونه به سرعت توجه یک مشتری بالقوه را جلب می کنید؟

 

مردم روزانه با هزاران تصویر و آگهی تبلیغاتی درگیر هستند؛ بنابراین طبیعی است که ذهن بخشی از این اطلاعات را که کاربردی نیستند نادیده بگیرد. اینجاست که عکاسی صنعتی حرفه ای  وارد عمل می شود تا کسب و کار شما را به نمایش بگذارد.

به زبان ساده، عکاسان صنعتی به کسب و کار شما ارزش می بخشند. آنها می توانند به طور موثر از رسانه بصری استفاده کنند و شما، خدمات یا محصول و برند تان را به گونه ای جذاب نشان دهند که به ارتقای کسب و کار کمک کند. عکاسی تجاری عالی کسب و کار شما را به یاد ماندنی تر می کند.

در واقع برای اینکه نگاه یک مخاطب را جذب کنید حدودا ۲ تا ۳ ثانیه زمان دارید، از نظرات شخصی خود فاصله بگیرید و برای چند لحظه خود را به جای یک مشتری بالقوه قرار دهید و از خود بپرسید چه چیزی توجه آنها را جلب خواهد کرد؟ چگونه از بین جمعیت متمایز می شوید؟ چه چیزی را پیشنهاد می کنید که رقبای شما ارائه نمی دهند؟

فروش یک محصول یا خدمات به دریافت پاسخ احساسی مثبت بستگی دارد. وقت گذاشتن برای برنامه ریزی و عکاسی صنعتی که هسته احساسی محصول یا خدمات شما را برجسته می کند، می تواند پاسخی ایجاد کند که در مشتری شما طنین انداز شود.

اهمیت درک برند

اهمیت درک برند پایه و اساس تمام تلاش های بازاریابی شماست. زمانی که اهمیت برندسازی را به خوبی دریابید به راحتی به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا می کنید و اعتماد آنها را جلب کنید و بر روند تصمیم گیری آنها تأثیر بگذارید تا فروش بیشتری را سریعتر به دست آورید؛ همچنین آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

اما این روزها تبلیغات و برند سازی بدون عکاسی صنعتی حرفه ای امکان پذیر نیست، زیرا مخاطبان شما تصاویر استوک و بی کیفیت را تشخیص میدهند و برند شما بی ارزش جلوه خواهد کرد؛ آنها از خود میپرسند چرا باید از محصولی استفاده کنم که حتی تصویر آن را نمی توان مشاهده کرد؟

رقبای شما برای جلب اطمینان مشتریان خود تلاش می کنند که تصاویر محصولشان جذاب تر از خود محصول باشد؛ حال شما می خواهید از تصاویر دانلودی استفاده کنید؟

زمانی که بتوانید ارزش یا کیفیت محصول را به درستی ارائه دهید و نام تجاری خود را به درستی نمایان کنید، کسب و کار شما واقعا شروع به اوج گیری خواهد کرد.

 

در نظر بگیرید که برند شما یک سبک دارد. معمولا هر برندی یک ویژگی خاص دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند؛ می توانید این ویژگی را به عنوان لحن در تمام دارایی ها و ابزارهای تبلیغاتی کسب و کارتان، از جمله عکاسی، طراحی و… طنین انداز کنید.

عکاسی صنعتی در کانون تبلیغاتی مدرن طرح بر تعهد برند شما به حرفه ای بودن، کیفیت و موفقیت تاکید دارد.

حال که با برخی نکات مهم آشنا شده اید؛ بیایید در مورد برخی از مزایای کلیدی استفاده از عکاسی صنعتی حرفه ای برای تبلیغ کسب و کار صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

اهمیت شناخت مشتری

 

 

مشتریان خود را بهتر بشناسید زیرا فقط آنها می توانند به شما کمک کنند تا پیشتاز کسب و کار خود در میان رقبا باشید. درک نیازهای مشتریان کلید ارائه خدمات خوب به آنها است که به نوبه خود منجر به روابط قوی با مشتری و فروش جدید از طریق توصیه های دهان به دهان مثبت می شود.

با این حال، درک روان مشتریان آسان نیست و اغلب نیاز به یک تجزیه و تحلیل متفکرانه برای شناسایی ترجیحات یا الگوهای خرید آنها دارد تا بتوانید نیازهای آنها را پیش بینی کنید و از انتظارات آنها فراتر بروید.

  1. حرفه ای بودن خود را به نمایش بگذارید

هیچ چیز مهمتر از نحوه ارائه کسب و کار شما نیست!

اگر یک وب سایت دارای تصاویر غیر استاندارد باشد، احتمالاً اعتماد و سرمایه گذاری مشتریان خود را از دست خواهد داد.

هنگامی که بهترین متخصصان را برای طراحی ابزار های تبلیغاتی خود استخدام می کنید(مانند کانون تبلیغاتی مدرن طرح)، آنها از ابزارها و تکنیک های مدرن برای کلیک بر روی طرح های عکس واضح و خلاقانه استفاده می کنند که اعتبار کسب و کار شما را در بازار افزایش می دهد. اگر در این مسیر از تصاویر بی کیفیت و استوک استفاده کنید تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت و طرح شما دیده نخواهد شد. تاثیر عکاسی صنعتی حرفه ای را جدی بگیرید تا مشتریان نیز برند شما با ارزش تلقی کنند.

عکاسی صنعتی یک فرصت فوق العاده برای مشتریان، فروشندگان و سرمایه گذاران است تا در مورد محصولات شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. هرچه افراد اطلاعات بیشتری داشته باشند، احتمال اعتماد آنها به شما بیشتر می شود. نقشه راه شما برای روابط موثر و بلندمدت با مصرف کننده، ایجاد اعتماد و اعتبار است.

  1. فروش خود را افزایش دهید

تصور کنید؛ شما صاحب یک رستوران هستید و میخواهید غذاهای لذیذ و دیگر غذاهای خود را در منو کاغذی یا وب سایت خود ارائه دهید!

فکر می کنید چه کاری باید برای افزایش فروش خود انجام دهید؟ آیا مشتریان شما تحت تاثیر نوشته های شما قرار می گیرند؟ یا اگر از تصاویر بی کیفیت و یا متفاوت از محصول خود استفاده کنید مشتریان باز هم به رستوران شما باز می گردند؟

زبان های بصری روش اصلی ارتباط بین مشاغل و مشتریان آنها هستند و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. به همین جهت بهتر است عکاسی صنعتی حرفه ای  می تواند به شما و مشتریانتان کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند؛ بنابراین بهترین عکاسان صنعتی را استخدام کنید که ممکن است به افزایش درآمد شما کمک کنند.

  1. ایجاد ارزش و اطمینان

 یک عکس تار که با دوربین موبایل گرفته شده است، هرگز ارزش محصول و هدف برند شما را نشان نخواهد داد. انتخاب عکس‌های با نور خوب و پر جنب و جوش که با دوربین حرفه‌ای گرفته شده‌اند، ارزش کسب‌وکار شما را نشان می‌دهد.

عکاسی صنعتی حرفه ای به مشتریان شما این ایده را می دهد که چقدر می توانند پیش بینی پرداخت کنند و هزینه پرداخت شده چه کمکی به پیشرفت یا پیشبرد هدف آنها می کند.

به هر حال، یک برند رده بالا هرگز از تصاویر با وضوح پایین استفاده نمی کند.

  1. تصویر با کیفیت شرکت شما را تقویت می کند

عکاسی صنعتی به ارائه حرفه ای محصولات و خدمات شما کمک می کند. مشتریان اهداف تجاری و کاربرد محصولات شما را بهتر درک خواهند کرد و شرکت حرفه ای تر به نظر می رسد.

یک تصویر منفی می تواند عواقب جدی داشته باشد و ممکن است مانع پیشرفت سازمان شما شود.

  1. انتقال احساسات بدون دردسر

انتخاب آنچه می خواهید از طریق عکاسی نشان دهید و نحوه انجام آن می تواند یک چالش بزرگ باشد.

عکاسان صنعتی حرفه ای همیشه آماده تحمل هزینه حمل و نقل هستند زیرا می دانند برای رسیدن به اهداف شرکت شما چه کاری باید انجام دهند.

وقتی یک عکاس حرفه ای را استخدام می کنید، تخصص او را در زمینه نورپردازی، ویرایش، تجهیزات و روتوش به دست می آورید که برای شما بسیار سود آور است، و می تواند در بازگشت هزینه تبلیغات بسیار موثر واقع شود.

  1. در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پست کنید

اگر به فکر فروش و جذب مخاطب خود از طریق فعالیت و تبلیغات در رسانه های آنلاین هستید، باید بدانید که عکاسی صنعتی حرفه ای به‌طور باورنکردنی برای نمایش کسب‌وکار شما در پلتفرم‌های مرتبط و رسانه‌های اجتماعی مفید هستند.

از آنجایی که تقاضا برای محتوای بصری بسیار زیاد است، در نهایت کاربران جدیدی از هر رسانه ای به دست خواهید آورد.

غیرفعال نگه داشتن اینستا یا نداشتن سایت چیزی جز از دست دادن مخاطبان فعلی شما به ارمغان نمی آورد. می توانید با تصاویر حرفه ای و با کیفیت از رقبای خود را در رسانه های آنلاین پیشی بگیرید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

  1. داستان گویی تصویری

 

 

یکی از ضروری‌ترین جنبه‌های عکاسی صنعتی حرفه ای و ایجاد یک برند معتبر و جذاب این است که به درستی بتوانید تعامل و ارتباط برقرار کنید؛ و در عین حال محصولاتی را به مشتریان خود ارائه دهید که فوراً قابل تشخیص باشند.

عکاسان صنعتی به شما این امکان را می دهند که داستان برند خود را بدون کلمات بیان کنید. همچنین عکاسان حرفه ای می توانند در عین بهبود کیفیت محصولات شما جان تازه ای به عکس های شما بدهند.

کلام آخر

حال که این مقاله را به پایان رساندید قطعا از اهمیت عکاسی صنعتی حرفه ای مطلع شده اید، اگر به دنبال توسعه و رونق کسب و کار تان هستی؛ باید برای تبلیغات خود استراتژی درست به همراه ابزار ها بازاریابی مناسب در نظر بگیرید. اما قبل از چاپ یا ارائه ی تبلیغات خود از کیفیت و گویا بودن تصاویر محصولات و خدمات خود مطمئن شوید.

کانون تبلیغاتی مدرن طرح با سالها تجربه در زمینه عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی توانسته است در میان رقبا و در کنار برند های معتبر سابقه ای درخشان از خود برجای بگذارد؛ جهت دریافت مشاوره رایگان و مشاهده نمونه کارهای عکاسی کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *