چطور ولورانت پوینت رایگان بگیریم؟!

چطور ولورانت پوینت رایگان بگیریم؟!
  • 1401/11/26
  • گویا آی تی
  • 0

ولورانت پوینت واحد پول داخل بازی است، درست مثل سیپی کالاف دیوتی و ارز رایج دیگر بازی‌ها. با استفاده از این امتیاز‌های ویژه می‌توانید آیتم‌های موردنیاز خود در بازی را خریداری کنید. چیزهایی که مهارت‌های شما را بهتر می‌کنند و یا آیتم‌هایی که ظاهر شما را تغییر می‌دهد، همه این‌ها برای گیمر‌های طرفدار بازی Valorant مهم است. این امتیازها را با پول می‌توانید بخرید. اما راه‌هایی برای گرفتن ولورانت پوینت رایگان هم وجود دارد.

راهنمای قدم‌به‌قدم دریافت ولورانت پوینت رایگان

یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای دریافت ولورانت پوینت رایگان و امن از طریق Riot Games است. اما یادتان باشد، درنهایت Riot Games تصمیم می‌گیرد چند پوینت به شما بدهد.

  1. وارد اکانت ولورانت خود شوید – قبل از هرکاری مطمئن شوید در اکانتی لاگین شدید که می‌خواهید شارژ شود.
  2.  وارد صفحه پشتیبانی Valorant support page شوید و گزینه Purchases & In-game Content یا General را انتخاب کنید – اطلاعات لازم را در فرم وارد کنید. پیشنهاد می‌شود Valorant Point را در قسمت subject بنویسید تا تیم پشتیبانی راحت‌تر به شما کمک کند. در نوع درخواست I need help with something else را وارد کنید و در عنوان محتوا به‌طور مثال Weapon Skins را بنویسید.
  3.  درخواست خود را برای دریافت امتیاز رایگان با انجام یک تسک ثبت کنید و منتظر جواب گروه پشتیبانی باشد – می‌توانید این‌طور درخواستی ثبت کنید یا همراه با آن یک کارهنری آماده هم ضمیمه کنید و منتظر VP باشید. اگر مقدار مشخصی نیاز دارید می‌توانید آن را هم ذکر کنید.
  4.  کارهنری خود را سابمیت کنید – مشخصا اگر درخواست تسک کرده باشید باید صبر کنید تا پشتیبانی سراغتان بیاید و بعد کار را شروع کنید و به این مرحله برسید. این تسک‌ها می‌توانند چیزهای مختلفی از نقاشی گرفته تا صداهای ضبط‌شده باشند. البته اگر دوست دارید کاراکترهای ولورانت‌ را تقلید کنید.
  5.  کمی صبر کنید تا امتیاز خود را از پشتیبانی بگیرید – Riot اعتبار پوینت‌ها را مستقیما به حساب شما اضافه می‌کند. زمانی‌که جوابی از آن‌ها گرفتید اکانت خود را چک کنید.

فراموش نکنید که فقط یک‌بار می‌توانید درخواست ولورانت پوینت مجانی بدهید. به‌علاوه، همان‌طور که احتمالا حدسش را زده‌اید، مقدار VP دریافتی بازیکن‌های مختلف متفاوت است. تصمیمش هم با تیم Riot است. پس سعی کنید بهترین کارتان را برایشان بفرستید.
این برنامه برای کمک به پلیرهایی است که برای یک پوسته‌خاص، باندل مشخص، پوسته اسلحه، باز کردن قفل یک ایجنت یا حتی بتل پس بعدی نیاز به مقدار مشخصی امتیاز دارند.

به ایونت‌های اختصاصی Valorant بپیوندید و جایزه بگیرید

خیلی ساده Valorant یا Riot Games را در شبکه‌های اجتماعی مختلف دنبال کنید، مثل:

  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram
  • Facebook
  • Discord

کانال‌ها را چک کنید و همه آپدیت‌ها و خبرهای بازی را بخوانید. کدهای رایگان درزمان رویدادهای خاص یا دیگر اتفاقات مربوط به بازی، به گیمرها داده می‌شود.

ولورانت پوینت رایگان با انجام تسک‌های روزانه

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای گرفتن VP رایگان و در همان لحظه استفاده از این سایت‌هایی مثل idle-empire، Freecash یا BUFF  است.

Freecash چه‌طور کار می‌کند؟

Valorant Point رایگان با انجام تسک‌های مختلف

 

فری‌کش یکی از وب‌سایت‌هایی است که به شرکت‌ها و تولید‌کننده‌های مختلف برای تبلیغ محصولات یا خدمات و بالا بردن کیفیت کارشان کمک می‌کند. این برنامه نظرسنجی‌های مختلفی از کاربرانش انجام می‌دهد و نتایج آن‌ها را به‌صورت ناشناس در اختیار شرکت‌های موردنظر قرار می‌دهد. فری‌کش ازطریق سایت و اپلیکیشن آن دردسترس است. باکمک آن می‌توانید در دو روز تا ۴ دلار اعتبار کسب کنید. این مبلغ را می‌توانید با پی‌پال، ویزاکارت یا بیت‌کوین تبدیل به پول نقد کنید یا از آن برای خرید ولورنت پوینت رایگان استفاده کنید. کار کردن با فری‌کش ساده است. برای شروع کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ثبت‌نام کنید یا در اکانت خود لاگین کنید.
  2. حالا باید کار‌های آسانی مثل تماشای ویدئو، پاسخ‌ دادن به نظرسنجی، بازی‌های کوتاه و غیره را انجام دهید.
  3. درمقابل کد گیفت کارت Valorant دریافت کنید. کد را در بازی وارد کنید و از امتیازاتتان لذت ببرید.

با Idle-Empire ولورانت پوینت مجانی بگیرید

در سایت ثبت‌نام کنید و از هر راهی که دوست دارید برای بازی محبوبتان امتیاز بگیرید

  1.  در سایت Idle-Empire ثبت‌نام کنید

لازم نیست زیاد خودتان را به دردسر بیندازید. می‌توانید با یکی از اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی خود مثل گوگل، فیسبوک، توئییر، دیسکورد یا استیم وارد سایت شوید. اگر هم راه سنتی استفاده از آدرس ایمیل و پسوورد را ترجیح می‌دهید، باز هم مشکلی نخواهید داشت.

  1.  امتیاز گرفتن را شروع کنید!

به‌محض این‌که برای خودتان اکانت ساختید، می‌توانید VP رایگان بگیرید. باز هم مثل قبل کافی است در نظرسنجی‌ها شرکت کنید، ویدئو ببینید، یا نرم‌افزارها را تست کنید. این سایت شیوه‌های مختلفی برای گرفتن ولورانت پوینت ارائه می‌دهد. چیزی‌که برایتان راحت‌تر است را انتخاب کنید.

  1.  از امتیاز‌هایتان استفاده کنید.

بعداز این‌که امتیاز کافی جمع کردید نوبت اضافه کردن اعتبار به حساب می‌شود. طبق گفته‌های سایت می‌توانید جایزه خود را در کمتر از ۲۴ ساعت دریافت کنید. به‌علاوه در قسمت shop می‌توانید جایزه‌های دیگری هم پیدا کنید. یعنی غیر از تبدیل امتیاز‌ها به VP، گزینه‌های دیگری هم وجود دارد.

ولورانت پوینت رایگان با اپلیکیشن BUFF

پوینت رایگان بازی‌های مختلف با اپلیکیشن BUFF

راه ساده دیگری که به شما کمک می‌کند تا امتیاز بازی محبوبتان یعنی Valorant را به‌صورت رایگان به‌دست بیاورید برنامه BUFF است. قدم‌های زیر را دنبال کنید و حسابتان را شارژ کنید!

  1. باید سری به وب‌سایت آن‌ها بزنید و دکمه دانلود را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید تا اپ برنامه دانلود شود. بعد هم آن را باز کنید و زبانش را انتخاب کنید. حالا می‌توانید لوکیشن را مشخص کنید و سراغ نصب برنامه بروید.
  2.  مشخصا باید اپلیکیشن را باز کنید و در برنامه لاگین کنید. برای ثبت‌نام در BUFF هم راه‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید با اکانت گوگل یا دیسکورد وارد شوید. به‌علاوه می‌توانید یک اکانت جدید هم بسازید. کافی است گزینه Sign Up را انتخاب کنید.
  3.  بعد از ورود به تسک بار بروید و از آن‌جا به قسمت Challenge بروید. تسک با در سمت چپ پاپ‌آپ قرار دارد. بعد از کلیک روی آن تعدادی بازی می‌بینید که احتمالا بسیاری از آن‌ها برایتان آشنا هستند. روی Valorant کلیک کنید تا چالش مربوط به آن را ببینید. چالش‌ها را تکمیل کنید و امتیاز بگیرید. سطح‌تان را در BUFF بالا ببرید و حتی امتیاز‌های بیشتری بگیرید!
  4.  وقتی‌که چالش‌های مختلف را کامل کردید و به‌اندازه کافی امتیاز داشتید، به Marketplace بروید. در این‌جا می‌توانید چیزهای مختلفی پیدا کنید و بخرید. یکی از آن‌ها بسته‌های امتیاز برای بازی‌های مختلف است.

با خرید پک ولورانت پوینت یک کد دریافت می‌کنید. حالا باید به بازی بروید و در فروشگاه داخلی آن گزینه Repaid Card را پیدا کنید. کد را وارد کنید و گزینه submit را بزنید. از ولورانت پوینت‌های رایگان لذت ببرید.

جمع‌بندی

بازی‌های ویدئویی سال‌هاست ما را مجذوب کرده‌اند. اما برای این‌که کاملا از بازی لذت ببرید باید بتوانید آیتم‌های مختلف هر بازی را بخرید. باید کاراکتر خود را ارتقا دهید و مهارت‌هایتان را بهتر کنید تا به لول‌های بالاتر بروید. اما همه‌چیز در توانایی و تسلط شما به بازی خلاصه نمی‌شود. گاهی لازم است هزینه کنید! اگر Valorant بازی می‌کنید، حتما دنبال راهی برای به‌دست آوردن ولورانت پوینت رایگان هستید. برای این‌کار می‌توانید سراغ سایت‌هایی که معرفی کردیم بروید. از اپلیکیشن BUFF هم غافل نشوید. البته که Riot Game هم برنامه خاص خودش را برای گیمرها دارد.

اما اگر نمی‌خواهید وقتتان را در این برنامه‌ها صرف کنید و دنبال راهی برای خرید ولورانت پوینت می‌گردید، یک خبر خوب برایتان داریم. تا حالا به پاکسیت سر زدید؟ در این سایت می‌توانید جم بازی‌های مختلف مثل VP را با قیمت مناسب و امن بخرید. ولورانت را در سایت سرچ کنید. امتیاز مورد نظرتان را انتخاب کنید و به درگاه پرداخت بروید و معادل ریالی ارزش امتیاز‌ها را بپردازید. پاکسیت کد گیفت کارت را به‌صورت آنی به شما می‌دهد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *