گیفت کارت کنسول هیجان انگیز پلی استیشن چیست و از کجا تهیه کنیم؟

گیفت کارت کنسول هیجان انگیز پلی استیشن چیست و از کجا تهیه کنیم؟
  • 1401/12/10
  • گویا آی تی
  • 0

تقریبا خودمان تجربه داشته‌ایم یا در اطرافمان افرادی را دیده‌ایم، که از بازی‌های هیجان انگیزی که پلی استیشن ارائه می‌دهد صحبت کرده‌اند. ما قبل از اینکه به این سوال که گیفت کارت پلی استیشن چیست؟ پاسخ دهیم، به معرفی انواع گیفت کارت می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت به اعتبار مجازی گفته می‌شود که کمپانی، شرکت‌ها و بانک‌ها آن را ارائه می‌دهند و جایگزین پول نقد برای خرید از فروشگاه‌های خاص می‌شود. گیفت کارت‌ها که در اوایل به عنوان کارت هدیه یا کوپن هدیه شناخته می‌شدند به جای پیش پرداخت به افراد داده می‌شد.

گیفت کارت‌ها معمولا تاریخ انقضا ندارند یا یک ساله هستند یا بعد از اتمام اعتبار استفاده شده دور ریخته می‌شوند. این گیفت کارت‌ها بدون نام صادر می‌شوند و می‌توانید به طور ناشناس از آن‌ها استفاده کنید.

بسیاری از سایتها خدمات خرید برای گیمر ها را مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن ، خرید جم لجند موبایل ، خرید یوسی پابجی و … ارائه می دهند. اما باید توجه کنید برای خرید از سایتهای معتبر مانند سایت orixgame این خدمات را دریافت کنید تا با مشکلات بعدی مواجه نشوید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست ؟

اصلی‌ترین مزیت یک کارت PSN یا همان کارت شبکه پلی‌استیشن (PlayStation Network Card) این است که می‌توانید خدماتی را که به‌وسیله‌ی فروشگاه پلی‌استیشن ارائه می‌شود، با استفاده از این کارت‌ها، به‌جای استفاده از کارت اعتباری خریداری نمایید. اگر تمایل به اطلاع از قیمت گیفت کارت پلی استیشن، خرید بازی، افزودنی‌های بازی و هر آنچه بر روی شبکه پلی‌استیشن موجود است دارید، می‌توانید از گیفت کارت‌های پلی‌استیشن ارائه‌شده بر روی سایت اوریکس گیم استفاده کنید.

گیفت کارت پلی استیشن کارت اعتباری دیجیتالی است که حاوی یک کد ترکیبی از حروف و اعداد می‌باشد و برای شارژ کردن حساب کاربری پلی استیشن از آن استفاده می‌شود. کارایی آن مثل کارت شارژ تلفن‌های همراه شما می‌باشد با این تفاوت که با شارژ کردن گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید بازی‌های بیشتری را برای خود انتخاب کنید و زمان بیشتری را به جستجو و کاوش در دنیای بی‌نهایت بازی‌های پلی استیشن بپردازید.

کمپانی سونی برای دارندگان گیفت کارت پلی استیشن، مزایا و قابلیت‌های زیادی در نظر گرفته است. گیفت کارت پلی استیشن برای دو نسخه ۴ و ۵ این کنسول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گیفت کارت پلی استیشن چه کاربردهایی دارد؟

  • گیفت کارت پلی استیشن تاریخ انقضا ندارد و هر موقع که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید بازی‌هایی که قابلیت آنلاین شدن را دارند، در فضای آنلاین بازی کنید. می‌توانید بازی‌هایی که به حالت پیش خرید در استور پلی استیشن به نمایش درآمده‌اند را بخرید.
  • همه بازی‌های پلی استیشن را می‌توانید بخرید.
  • از تخفیفات هفتگی و سالانه کمپانی سونی می‌توانید بهره ببرید.
  • می‌توانید تم‌های آنلاین برای صفحه اول خود خریداری کنید.
  • موزیک‌های مربوط به‌بخش های مختلف بازی را می‌توانید در استور پلی استیشن بخرید.

در کنار خرید گیفت کارت پلی استیشن در سایت های معتبر خدمات گیمینگ  مانند اوریکس گیم می توانید محصولات دیگر مانند یوسی پابجی موبایل و جم موبایل لجند را نیز خریداری کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *