جایزه ۲۰۰۰ دلاری استخر ViaBTC برای سال جدید

جایزه ۲۰۰۰ دلاری استخر ViaBTC برای سال جدید
  • 1401/12/24
  • گویا آی تی
  • 0

استخر ViaBTC به منظور گرامیداشت کاربران فارسی زبان که در استخر ویا بی تی سی فعالیت داشته‌اند و توانسته‌اند به رشد آن کمک کنند رویدادی را برگزار می‌کند. این مسابقه در ۲۲ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز می‌گردد و تمامی کسانی که واجد شرایط هستند می‌توانند در این مسابقه شرکت کرده و ارزدیجیتالی را که در شرایط رویداد به آنها اشاره شده است استخراج نمایند. این مسابقه ماینینگ رمزارز جوایز ارزنده‌ای دارد که کاربران ایرانی می‌توانند مدنظر قرار دهند. تمامی کسانی که می‌خواهند در این رویداد شرکت کنند، باید از قبل مجوزهای قانونی در این زمینه را دریافت کرده باشند.

این رویداد چه زمانی شروع میشود؟

اولین مسئله‌ای که در مورد این مسابقه رویداد باید به آن اشاره کنیم زمان آغاز آن است. این رویداد در ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. اگر تمایل دارید که در مورد نحوه ثبت‌نام اطلاعات خود را بالا ببرید، می‌توانید به وبلاگ رسمی فارسی استخر ViaBTC مراجعه نمایید و اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید.

حداقل مدت زمان مورد نیاز برای واجد شرایط بودن در این رویداد چقدر است؟

یکی از مهمترین مواردی که در شرایط این رویداد مورد توجه قرار گرفته است مدت زمان رویداد است. بر اساس اطلاعات و شرایطی که در مورد مدت زمان فعالیت در رویداد ویا بی تی سی بدست آمده است، شما باید حداقل پنج روز به استخر متصل باشید. اگر میزان اتصال شما کمتر از پنج روز باشد، از مسابقه حذف می‌شوید.

هر چقدر مدت زمان اتصال شما بیشتر باشد، به همان اندازه شانش شما برای برنده شدن بیشتر خواهد شد. با توجه به تمامی این موارد، توصیه می‌شود کاربرانی که شرایط کامل برای شرکت در این رویداد را دارند، در این رویداد ثبت‌نام کنند.

جوایز رویداد ویا بی تی سی چه مواردی هستند؟

هیچ‌ چیز مانند اعلام جوایز نمی‌تواند حس خوبی را در شرکت‌کنندگان در یک مسابقه بدست بیاورد. جوایزی که در رویداد ViaBTC به برندگان تعلق خواهد گرفت به شرح زیر هستند:

  • نفر اول : برنده یک کنسول بازی PS5 با ارزش تقریبی ۷۳۰ دلار خواهد شد.
  • نفر دوم : برنده کنسول بازی Xbox S با ارزش تقریبی ۳۶۳ دلار خواهد بود.
  • نفر سوم: برنده کنسول بازی Nintendo Switch با ارزش تقزیبی ۲۲۰ دلار است.
  • نفر چهارم : این فرد برنده تلفن همراه با ارزش تقریبی ۱۵۰ دلار خواهد شد.
  • نفرات پنجم تا نهم : این افراد برنده پنج کارت هدیه خرید آنلاین به ارزش تقریبی ۵۰ دلار خواهند شد.

بر اساس قوانین رویداد، علاوه بر جوایزی که به نفرات اول تا نهم تعلق می‌گیرد، ۱۰۰۰ نفر نیز انتخاب می‌شوند و به آنها تخفیف ده درصدی به مدت یک ماه اهدا می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویداد بی تی سی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد رویداد ViaBTC در اختیار شما قرار دهیم. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید به وبسایت رسمی استخر ویا بی تی سی مراجعه کنید. لطفا قبل از شرکت در این رویداد مجوزهای قانونی لازم برای استخراج رمزارزها را کسب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *