۱۰ برند برتر تولید کننده لپ تاپ در سال ۲۰۲۳

۱۰ برند برتر تولید کننده لپ تاپ در سال ۲۰۲۳
  • 1402/2/14
  • منیره سواعدی
  • 0

جان النبی و شرکتش که Gride System داشت، اولین لپ تاپ تاشو قابل حمل دنیا را در سال ۱۹۸۲ به نام Compass به بازار روانه کردند. در طول سه دهه ای که گذشت، با وجود سیر تکاملی سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ها، طراحی استاندارد آن ها از آن سال هنوز پا بر جا مانده است. البته که لپ تاپ هایی که ما امروزه با خود به جاهای مختلف می بریم و آن ها را حمل می کنیم با آنچه از که از اولین لپ تاپ قابل دیده ایم، بسیار فاصله دارد. در اینجا ما ۱۰ برند برتر تولید کننده لپ تاپ در سال ۲۰۲۳ در سراسر جهان را فهرست بندی کرده ایم. این برند ها به طور مداوم خود را آپدیت می کنند و روی قله فناوری و انواع تکنولوژی های دنیا هستند و همراه با آن سخن اول را در پشتیبانی از کاربران خود می زنند.

در ادامه این مقاله از وب سایت گویا آی تی به معرفی این برند ها همراه با توضیحات مختصری از آن ها می پردازیم. اگر شما در صدد خرید لپ تاپ هستید و اطلاعی از برند های مختلف ندارید، محتوای این مقاله مناسب شماست.

برند های برتر تولید کننده لپ تاپ کدامند؟

در دنیای مدرن و به روز لپ تاپ ها جزئی از وسایل ضروری شخصی هستند. تنوع در لپ تاپ ها حرف اول را می زند و برای هر کس با هر نوع سلیقه و کابردی، یک لپ تاپ خاص پیدا خواهد شد. جنبه منفی این ماجرا این است که از بین این تعداد لپ تاپ، پیدا کردن بهترین لپ تاپ برای شما می تواند دشوار باشد. برای کمک به شما برای انتخابی آسان تر ما در ادامه ده تا از بهترین برند های تولید کننده لپ تاپ را معرفی خواهیم کرد:

Samsung

وقتی صحبت از گوشی های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها، تهویه های مناسب و یخچال ها می شود، سامسونگ نام بسیار بزرگی است که با شعبه های خود در سر تا سر جهان، یکی از محبوب ترین های مارکت وسایل برقی و خانگی است.

با این حال، وقتی صحبت از لپ ‌تاپ‌ها می شود این شرکت مشتری زیادی ندارد. کاربران به دلیل عمر باتری ضعیف، مدت شارژ کم آن و طراحی محصول کلاسیکی که دارد، از خرید لپ تاپ های سامسونگ خودداری می کنند.

برخی از بهترین محصولات این شرکت عبارتند از Galaxy Books، Notebook 9، Notebook Odyssey  وNotebook Flash علاوه بر آن، این شرکت چندین کروم بوک خوب را در کارنامه خود دارد.

این برند کره ای برخی از لپ تاپ های محبوب مانند ATIV Book 9 Pro  و ATIV Book 9 Plus  را به بازار معرفی کرده است. این سری لپ ‌تاپ ‌ها به طراحی فوق ‌العاده ظریف و مشخصات عالی که دارند، شناخته می شوند.

سامسونگ برای کل سال، ۳۰۲٫۲۳ تریلیون وون درآمد را گزارش کرده است که یک رکورد جهانی محسووب می شود. برند سامسونگ بیشتر به دلیل پشتیبانی فنی عالی خود شناخته شده است. اگر مشکلی در ارتباط با گجت ها یا وسایل این برند مواجه شدید، کارشناسان سامسونگ فقط یک تماس با شما فاصله دارند. همچنین می توانید بلافاصله از طریق ایمیل و پشتیانی چت آنلاین با آن ها ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، تقریبا در هر شهری یک نمایندگی از برند سامسونگ وجود دارد و آن ها می توانند به صورت حضوری مشکل شما را بر طرف کنند.

مزایا و معایب برند

مزایا:

همراه با استاندارد های روز جلو می رود.

وسایل این برند طبق انتظاری که دارید عمل می کنند.

معایب:

طراحی محصول آن در لپ تاپ ها ضعیف است.

باتری ضعیف لپ تاپ

برخی از وسایل آن ضمانت ندارند.

طراحی: ۱۰/۷

پشتیبانی و گارانتی: ۱۰/۷

نوآوری: ۱۰/۶٫۵

مشخصات فنی: ۱۰/۶

Razer

از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۰۵، این شرکت متعهد شده است که با گجت های متنوع خود انقلابی در بازی های کامپیوتری ایجاد کند. لپ ‌تاپ ‌های این برند به خاطر گرافیک و عملکرد بالایی که در بازی های کامپیوتری دارند شناخته شده اند. قدرت پردازش استثنایی که این لپ تاپ ها دارند، می تواند قیمت گران آن ها را توجیه کند.

برند ریزر ویژگی های منحصر به فردی برای سایر لپ تاپ ها ارائه می دهد و شما می توانید این ویژگی ها را در انواع لپ تاپ های گیمینگ و ساده این برند مشاهده کنید. لپ‌ تاپ‌ های ریزر همراه با بهترین گرافیکی که می توانید روی صفحه نمایش مشاهده کنید روانه بازار می شوند و همچنین آن ها جدید ترین فناوری های دنیا را در این سیستم ها برای مشتریان چیده اند.

ریزر شرکتی نیست که لپ تاپ هایی را برای استفاده عمومی طراحی کند ولی در عوض، این برند لپ تاپ های مخصوص گیمینگ را در اندازه های مختلف و همراه با صفحه های نمایش متفاوت می سازد. علاوه بر آن، این شرکت همچنین با ابزارهایی مخصوص، افراد طراح و دولوپر سر و کار دارد.

ریزر پشتیبانی مناسب و گسترده ای را برای کاربران خود ارائه می دهد و جدا از آن، در صورت بروز مشکلات گسترده، می ‌توانید از طریق کانال‌ های آنلاین، مکالمات تلفنی و ایمیل‌ها با تکنسین ‌های آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این برند از طریق شریک خدماتی خود در مهندسی Acro  به الزامات خدمات فیزیکی توجه می کند. گارانتی یک ساله ای که به مشتریان داده می شود می تواند تمام عیوب ساخت را پوشش دهد.

مزایا و معایب برند

مزایا:

این برند تعدادی از بهترین لپ تاپ های بازی را تولید می کند.

پشتیبانی فنی قابل دسترس

گجت های فوق العاده قدرتمند

معایب:

قیمت بالا

فضای ذخیره سازی کم

طراحی: ۱۰/۷٫۵

پشتیبانی و گارانتی: ۱۰/۷

نوآوری: ۱۰/۸

مشخصات فنی: ۱۰/۶

Microsoft Surface

شرکت مایکروسافت یک شرکت مستقر در آمریکا است که بسیاری از محصولات نرم افزاری و سخت افزاری دارای مجوز را سالانه تولید می کند. این شرکت، بزرگترین تولید کننده کامپیوترهای شخصی است و محصولات جدید مایکروسافت برای عملکرد سریع‌ تر، هوشمندانه تر و قدرتمند تر ساخته شده‌ اند وش امل ویژگی های زیادی هستند. مایکروسافت به عنوان یک شرکت، به سال ۱۹۷۵ برمی گردد و واحد تولید لپ تاپ به تازگی در سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرد.

وقتی نوبت به فهرست پر فروش‌ها می ‌رسد، Surface Go مقرون ‌به‌ صرفه قطعاً برای طیف وسیعی از مردم مناسب است. علاوه بر این، Surface Pro 4 یک دستگاه رده بالا است که از لحاظ زیبایی بسیار ظریف و خوش دست است. سرفیس بوک ۲ باتری بسیار خوبی دارد. همچنین، مدل برتر Pro 7 یکی از بهترین های بازار امسال به شمار می رود.

مایکروسافت دارای درآمد سالانه بیش از ۹۰ میلیارد دلار با درآمد عملیاتی ۲۲ میلیارد دلار و سهم کل سهام بیش از ۷۰ میلیارد دلار است. در حال حاضر، مایکروسافت یکی از برترین برند های لپ تاپ در جهان است که در سال ۲۰۱۸ مشخص شد بیش از ۱۲۰۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد و به عنوان یکی از پیشگامان اولیه اطلاعات و فناوری شناخته می شود.

مایکروسافت خدمات پشتیبانی مناسبی را همراه با گارانتی به مشتریانش ارائه می کند. مشتریان از پوشش پشتیبانی فنی ۹۰ روزه برخوردار می شوند و به دنبال آن یک سال ضمانت سخت افزاری به همراه دارند. یک شماره رایگان ویژه منطقه ای برای کاربران وجود دارد که توسط یک مجموعه پشتیبانی جهانی از تکنسین ها دنبال می شود.

مزایا و معایب برند

مزایا:

سخت افزار پیشرو و باکیفیت

عمر باتری استثنایی در برخی ابزارها

پشتیبانی فنی ۹۰ روزه

جای مناسب پورت ها

معایب:

قیمت گذاری بالا در برخی محصولات

عدم ثبات در تولید

طراحی: ۱۰/۷٫۵

پشتیبانی و گارانتی: ۱۰/۸

نوآوری: ۱۰/۷

مشخصات فنی: ۱۰/۷

MSI

MSI یکی از بهترین برند های تولید کننده لپ‌ تاپ برای بازی است و به دلیل ارائه بهترین لپ ‌تاپ‌ های گیمینگ رده بالا شناخته شده است. MSI به عنوان یک برند پیشرو در بازی ها و ورزش های الکترونیکی در سطح جهانی در نظر گرفته می شود. محصولات MSI عمدتاً به نوآوری در بازی ها اختصاص داده شده اند. توسعه اصلی این برند بر روی کامپیوتر های شخصی، نوت بوک، کارت های گرافیک، لپ تاپ های شخصی و مادربرد است.

MSI یک برند پیشرو برای گیمر ها است و آنها محصول مقرون به صرفه ای تولید نمی کنند. لپ تاپ های این برند معمولاً بسیار گران هستند اما کیفیتی باور نکردنی دارند. MSI به طور مداوم نوآوری‌ های جدید و ماشین ‌هایی با طراحی های شگفت‌ انگیز ارائه می‌ کند تا گیمر ها را جذب خودش کند.

وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید، MSI  باید ریسک ‌های زیادی را متحمل شود و معمولا کار آن ها نتیجه می دهد. آنها همچنین تعدادی لپ تاپ با طراحی ظریف و امروزی برای سایر مشتریان دارند که خرید آن ها را به مشتریان توصیه نمی کنیم.

اگر در مورد پشتیبانی مشتریان بخواهیم صحبت کنیم، مطمئناً این کمپانی باید روی آن کار کند و پشتیبانی ۲۴/۷ را ارائه کند. اکثر کاربران لپ تاپ های MSI را دوست دارند و تقریباً همه درباره آن ها تصور مثبتی دارند و با این حال، این شرکت به دلیل گزینه های محدودی که دارد، فروش زیادی را از دست می دهد.

بیش از ۹۵ درصد از نوت‌ بوک‌ های آن‌ ها دارای کارت گرافیک پیشرفته و همچنین سخت‌افزار قدرتمند و جدید است. به طور کلی، این برند یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ است که ما به سادگی نمی توانیم آن را با هیچ برند معمولی دیگری مقایسه کنیم.

مزایا و معایب برند

مزایا:

قدرت پردازش بالا

کیفیت ساخت باورنکردنی

مجموعه ای منحصر به فرد از سنسورها و ردیاب ها

حضور جهانی در جامعه گیمرها

معایب:

عدم پشتیبانی ۷/۲۴ به مشتریان

قیمت بالا

طراحی: ۱۰/۷

پشتیبانی و گارانتی: ۱۰/۶

نوآوری: ۱۰/۷

مشخصات فنی: ۱۰/۸٫۵

Asus

لپ تاپ های ایسوس بیشتر به دلیل مقرون به صرفه بودن در مقایسه با سایر برندها شناخته می شوند و دلیل آن ممکن است تولید مادربرد های داخلی آنها باشد. لپ ‌تاپ‌ های کوچک و کروم‌ بوک ‌های آن‌ ها به دلیل داشتن بهترین قیمت در بازار شهرت دارند.

زمانی بود که ایسوس حتی در لیست بهترین برند های لپ‌ تاپ قرار نمی ‌گرفت، اما با مجموعه گسترده ای از لپ ‌تاپ‌ های جذاب و قدرتمندی که در این سال ها به بازار عرضه کرد، حال جایگاه خود را بین ۱۰ برند برتر تولید کننده پیدا کرده است. ایسوس در سال ۲۰۱۷ حدود ۳۰ میلیارد دلار درآمد سالانه داشت و تقریباً ۱۸۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.

ASUS Zen book 13 یکی از جذاب ‌ترینومتمایزترینطراحی‌ هایی است که از این برند دیده ایم. حتیلپ تاپ های ارزان قیمت این برند عملکرد خوبی دارد و نمایشگر فول اچ دی آن از کیفیت خوبی برخوردار است و معمولا بیش از چهار ساعت باتری آن ها می تواند دوام بیاورد که این موضوع ثابتمی‌کندایسوس به تجربه کاربری اهمیت می ‌دهد.وقتیصحبتازطراحی به میان می‌آید، می بینید که این برند در طراحی های خودش از مواد با کیفیت بالا استفاده می کند و همه لپ تاپ های آن دارای بدنه ای محکم هستند.

این برند همچنین، لپ‌تاپ ‌های بازی فوق‌العاده قدرتمندی را به لطف سری ASUS ROG ارائه می‌کند و این روزها بیشتر گیمرها ASUS ROG را به لپ تاپ های MSI و Alienware ترجیح می ‌دهند.

ایسوس خدمات پس از فروش فوری را به خریداران ارائه می دهد. شما می‌توانید از طریق تماس‌ تلفنی، ایمیل، چت آنلاین و سایر راه هایارتباطی با تیم فنی ارتباط برقرار کنید.

مزایا و معایب برند

مزایا:

صفحه نمایشگر عالی نسبت به بدنه

طراحی های نوآورانه

لپ تاپ های اختصاصی برای افراد گیمر

بدنه محکم و با کیفیت

معایب:

وجود برخی از نرم افزار های سنگین

مشکل سازی باتری در برخی دستگاه ها

طراحی: ۱۰/۷٫۶

پشتیبانی و گارانتی: ۱۰/۷

نوآوری: ۱۰/۶

مشخصات فنی: ۱۰/۷٫۵

Acer

ایسریک کمپانیتولید کننده کامپیوترتایوانی با مشتریانجهانیاست.لپ‌ تاپ‌ های ایسر معمولاًمناسب پولی هستند که در ازای آن ها پرداخت می کنید و بیشتر اوقات سیستمی که به شما فروخته می شود، بیشتر از پولی که پرداخت کردید ارزش دارد.

این شرکت که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شد و از نظر فروش لپ ‌تاپ، ۵٫۷ درصد سهم بازار جهانی مال آن است. بدون شک؛ شرکت ایسر برای هر محدوده قیمتی یک محصول در نظر گرفته است. علاوه بر این، تمام لپ‌ تاپ ‌های ایسر عمر باتری مناسبی دارند و عملکرد آن ها علیرغم مقرون به صرفه بودنشان قابل ستایش است.

این برند چینی لپ ‌تاپ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ در جهان شناخته می ‌شود و لپ تاپ های آن ها بین افرادی که به دنبال خرید مقرون به صرفه هستند، بسیار محبوب است. ایسر متهم است که بازار لپ ‌تاپ‌ ها را با لپ ‌تاپ ‌های بسیار کم ‌هزینه خود و همچنین کروم ‌بوک‌ هایی که تنها قیمت آن ها ۱۵۰ دلار است، پر کرده است.

برند ایسر سیستم پشتیبانی مشتری مناسبی را نیز به مشتریانش ارائه می کند. این خدمات شامل ارتباط از طریق چت آنلاین، تماس های تلفنی، ایمیل و سایر شبکه های اجتماعی است.

مزایا و معایب برند

مزایا:

طیف گسترده محصولات

گجت های مقرون به صرفه و همه کاره

هفت درصد سهم بازار جهانی لپ تاپ

سری اختصاصی برای بازی های حرفه ای سطح بالا

معایب:

عدم دوام باتری در برخی محصولات

مدیریت گارانتی خسته کننده

پشتیبانی مشتری غیر قابل دسترس

طراحی: ۱۰/۸٫۲

پشتیبانی و گارنتی: ۱۰/۶

نوآوری: ۱۰/۸

مشخصات فنی: ۱۰/۸

Dell

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ویندوزی هستید، مطمئناً باید برند Dell را بشناسید. پشتیبانی فنی پس از فروش آنها واقعاً قابل تحسین است و خرید از این برند توسط کاربران زیادی در سر تا سر جهان پیشنهاد شده است.

اکثر لپ ‌تاپ‌ های این برند مقرون به صرفه هستند و طراحی و سخت‌ افزار آن ‌ها بسیار ساده و قوی است. با این حال، همه مشتریان به دنبال طراحی های ساده نیستند و این تنها دلیلی است که برخی افراد از خرید از این برند اجتناب می کنند.

دلایل متعددی برای اینکه بگوییم Dell بهترین برند لپ تاپ ویندوزی است وجود دارد مانند پشتیبانی قوی، طراحی حرفه ای، قیمت های منصفانه و دوام محصولات. اگر می‌ خواهید همیشه به یک برند وفادار باشید، می ‌توانید به راحتی از سه سری آن‌ ها مانند Inspiron، XPS و Alienware استفاده کنید.

Inspiron یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال خرید محصولات مقرون به صرفه هستند. همچنین، می توان از XPS برای استفاده بیشتر و البته از مدل Alienware برای گیمرها استفاده کرد. طبق آمار  های اخیر، Dell یکی از پرفروش‌ ترین برند های لپ ‌تاپ در سال ۲۰۲۰ است و مدل های مختلفی را به بازار عرضه کرده است.

شمارش مجموعه لپ‌ تاپ‌ های آن ‌ها واقعا سخت است و بیشتر نوت ‌بوک ‌های آن‌ ها دارای آخرین ویژگی روز دنیا  از جمله صفحه‌ نمایش لمسی، صفحه‌ کلید با نور پس ‌زمینه، پردازنده ‌های قدرتمند و باتری‌های بادوام هستند.

درآمد سالانه این شرکت تولید کننده لپ ‌تاپ حدود ۵۰ میلیارد دلار است و تقریباً ۱۰۱۰۰۰ نفر در این شرکت کار می کنند.

مزایا و معایب برند

مزایا:

لپ تاپ های قابل حمل

طیف گسترده محصولات

سهم بازار جهانی ۱۷ درصد

عمر باتری مناسب

خدمات عالی و سریع به مشتریان

امکان بازگشت ۳۰ روزه

پیشرو در زمینه طراحی لپ تاپ های سبک

نسبت مناسب صفحه نمایش به کل لپ تاپ

معایب:

طراحی ساده محصولات

عدم ارائه لوازم جانبی و کیت های اضافی با لپ تاپ

حداقل تخفیف در قیمت واقعی محصول

طراحی: ۱۰/۸

پشتیبانی و گارانتی: ۱۰/۹

نوآوری: ۱۰/۷

مشخصات فنی: ۱۰/۸

Lenovo

لنوو یک شرکت جهانی ثبت شده در شهر پکن است که در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد و زمینه کاری آن با سیستم های شخصی در ارتباط است. این شرکت دارای سهم بازار جهانی کامپیوتر با ۲۵٫۱ درصد است و پس از آن برند هایHP  و Dell قرار دارند. لنوو تقریباً ۴۵ میلیارد دلار درآمد سالانه دارد و بیش از ۶۰۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.

لنوو یکی از با کیفیت ترین برند های لپ ‌تاپ است و قیمت آن ‌ها در مقایسه با تولید کنندگان دیگر کمی بالاتر است. با این حال، لپ ‌تاپ ‌های این برند برای انواع کارها مناسب است و هر کسی از جمله گیمرهای حرفه ‌ای، مدیران و حتی دانشجویان می توانند از آن ها استفاده کنند.

برخی از لپ تاپ های سری یوگا و فلکس برند لنوو در دسته سبک ترین لپ تاپ های سال گذشته جای گرفته اند. این برند چینی اخیراً تولید گوشی‌های هوشمند را آغاز کرده است و آنها به خاطر باتری‌های بادوام خود معروف هستند.

این برند وسایل الکترونیکی مختلفی از جمله کامپیوتر، لپ‌ تاپ، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌، نمایشگرها و پروژکتورها تولید میکند. این محصولات از نظر ویژگی هایی مانند گرافیک، تاچ پد، صفحه کلید، صفحه نمایش و کیفیت صدا کامل هستند.

لنوو، سیستم پشتیبانی مشتری بسیار منظمی به مشتریانش ارائه می کند که از طریق رابط تلفنی و ایمیل قابل دسترسی است. هر سری لپ‌ تاپ دارای یک کارشناس مخصوص برای حل مشکلات مربوط به گجت ‌ها است. برای مشتریان آفلاین، این شرکت چندین مرکز خدماتی مختلف در سرتا سر جهان دارد. همچنین، این شرکت گارانتی مقرون به صرفه ای را روی برخی از محصولات خود ارائه می کند.

مزایا و معایب برند

مزایا:

قطعات سخت افزاریبسیاربا دوام

محصولات مناسب با هر بودجه ای

سهم بازار جهانی تقریباً ۲۵  درصد

طیف گسترده ای از لپ تاپ ها از نظر طراحی و کاربرد

سیستم پشتیبانی سریع مشتری

مراکز خدماتی قابل دسترس

معایب:

طراحی و ساختار مینیمال

عدم پشتیبانی از برخی نرم افزار ها

طراحی: ۱۰/۸

پشتیبانی و گارانتی: ۱۰/۸٫۵

نوآوری: ۱۰/۷

مشخصات فنی: ۱۰/۸٫۵

HP

HP که با نام هیولت پاکارد نیز شناخته می شود یکی از قدیمی ترین برندهای ساخت وسایل الکترونیکی است که مانند گذشته محبوبیتی ندارد. وقتی صحبت از لپ تاپ های ویندوزی می شود، این برند هنوز مطمئن ترین و با کیفیت ترین لپ تاپ ها را تولید می کند و به طور وسیعی گیمرها از این لپ تاپ ها استفاده می کنند. این شرکت‌ پیشرو، در زمینه تولید لپ ‌تاپ یکی از بهترین ها است و تا به حال لپ تاپ های مختلفی را مخصوص استفاده دانشجویان ساخته است. درآمد سالیانه شرکت HP حدود ۵۳ میلیارد دلار است.

شرکت HP ممکن است شهرت همیشگی خود را نداشته باشد، اما جدید ترین لپ ‌تاپ‌هایی که تولید کرده است در رده لپ تاپ های لنوو و ایسوس قرار می گیرند. نوت‌ بوک‌ های جدید آن بسیار سریع هستند و برای هر مصرف کننده ای مناسب هستند.

گزینه پشتیبانی مشتری، برند HP را در میان ۵ تولید کننده برتر لپ تاپ دنیا قرار می دهد. با آپشن هایی مانند حداکثر سه سال ضمانت کلی برای لپ تاپ، می توانید به راحتی از این برند خرید کنید.

مزایا و معایب برند

مزایا:

محصولات مناسب برای انواع بودجه ها

دارای سیستم پشتیبانی مشتری مناسب

ضامانت کلی دستگاه تا ۳ سال

۲۲٫۶ درصد از سهم بازارجهانی لپ تاپ

دارای صفحه نمایش AMOLED در لپ تاپ های رده بالا

معایب:

طراحی های ساده در لپ تاپ های میان رده

دوام سخت افزاری نامناسب

عدم کارکرد مناسب باتری در برخی از لپ تاپ ها

طراحی: ۱۰/۸

پشتیبانی و گارنتی: ۱۰/۹

نوآوری: ۱۰/۸

مشخصات فنی: ۱۰/۹

Apple

اپل قطعا یکی از برندهای لوکس در زمینه لپ تاپ، گوشی های هوشمند، کامپیوتر و تبلت است. اپل در صدر بخش هایی مانند پشتیبانی مشتری، کیفیت ساخت، سلیقه مشتریان و طراحی محصولات قرار دارد. لپ‌ تاپ‌های آن‌ها با لوگوی اپل با نور پس‌ زمینه در پشت بسیار جذاب هستند که آن را به یکی از بهترین محصولات برای خودنمایی تبدیل می کند. وقتی صحبت از سیستم‌ عامل می ‌شود، برخلاف ویندوز کاملاً بدون خطا است و استفاده از آن بسیار آسان است. به طور کلی، اگر چیزی وجود داشته باشد که تقریباً همه در مورد آن هم نظر باشند، این است که لپ تاپ های اپل بسیار با کیفیت و درجه یک هستند.

اپل، درآمد سالانه ای در حدود ۲۳۰ میلیارد دلار با درآمد خالص تقریباً ۵۰ میلیارد دلار دارد و بیش از ۱۲۰۰۰۰ کارمند دارد که برای یکی از بهترین شرکت های تولید لپ تاپ کار می کنند.

معمولا اپل بهترین پشتیبانی مشتری را برای کاربران مک بوک ارائه می دهد. علاوه بر فروشگاه های فیزیکی، این شرکت پشتیبانی ۲۴×۷ تماسی را به مدت ۹۰ روز به مشتریان خود رایگان ارائه می دهد. علاوه بر این، پشتیبانی چت آنلاین آن ها همراه با پشتیبانی فنی نیز همیشه در دسترس است.

مزایا و معایب برند

مزایا:

عملکرد بسیار بالا

باتری با دوام

بلندگوهای عالی

طراحی ظریف و قابل حمل

سهم ۶ درصدی از بازار جهانی لپ تاپ

پشتیبانی استثنایی مشتریان

معایب:

عدم تناسب سخت افزار با بازی های ویدیویی

قیمت نسبتا بالا

رم غیر قابل ارتقا

طراحی: ۱۰/۸٫۶

پشتیبانی و گارانتی: ۱۰/۹٫۵

نوآوری: ۱۰/۹٫۱

مشخصات فنی: ۱۰/۸

جمع بندی

در این مقاله از وب سایت گویا آی تی ما سعی کردیم، بهترین برند های تولید کننده لپ تاپ را به شما معرفی کنیم. مهم ترین نکته ای که باید هنگام خرید لپ تاپ در نظر داشته باشید این است که لپ تاپی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز های شما است. در حال حاضر، برند های مختلفی از این لیست مانند لنوو و ایسوس در ایران لپ تاپ های مقرون به صرفه و با کیفیتی را به مشتریان می فروشند و شما می توانید با جست و جوی بیشتر لپ تاپ دلخواهتان را پیدا کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *