۵ نکته مهم که باید قبل از خرید ووچر پرفکت مانی بدانیم 

۵ نکته مهم که باید قبل از خرید ووچر پرفکت مانی بدانیم 
  • 1402/2/20
  • گویا آی تی
  • 0

خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی های آنلاین، در صورت عدم دقت می تواند مشکل ساز باشد. ووچر نوعی کارت اعتباری عرضه شده توسط بانک اینترنتی پرفکت مانی است. این ووچر ها با استفاده از دلار، یورو، پوند، روبل و برخی دیگر از ارزهای معتبر دنیا فعالیت می کنند. از آن جایی که تمامی استفاده های ووچر مربوط به تراکنش های آنلاین و پرداخت پول است، برای جلوگیری از ضرر های مالی و مشکلات امنیتی، بهتر است که قبل از خرید از صرافی های آنلاین، نکات و مواردی را در نظر داشته باشیم.

خرید ووچر پرفکت مانی و فروش آن به یک خدمت ثابت در صرافی های آنلاین تبدیل شده است. تعداد صرافی هایی که این محصول را به فروش میرسانند هر روز در حال افزایش است. از طرفی افراد بیشتری نیز به معامله از طریق ووچر ها می پردازند. به همین دلیل ممکن است در این بین، افراد و صرافی هایی باشند که از روش های مختلف و به بهانه های متفاوت به دنبال زیان دیگران و سود خود باشند. پس هرچه اطلاعات شما درباره ووچر پرفکت مانی و صرافی های آنلاین بیشتر باشد، راحت تر می توانید خود را از ضررهای احتمالی مصون نگه دارید.در ادامه مقاله به ۵ نکته مهم که باید قبل از خرید ووچر پرفکت مانی بدانیم اشاره میکنیم.

 

۱٫معتبر بودن صرافی

 اطمینان از معتبر بودن صرافی آنلاین قبل از خرید ووچر پرفکت مانی، کلیدی ترین نکته ای است که باید به خاطر داشته باشید. همانطور که گفته شد، صرافی های آنلاین بیشتری همه روزه در حال افتتاح شدن هستند. این افزایش روز افزون می تواند برای مشتریان سردرگم کننده باشد. ولی به یاد داشته باشید که صرافی های آنلاین معتبر نیز باید مانند صرافی های فیزیکی دارای مجوز مستقیم از سوی بانک مرکزی کشور باشند و جواز فعالیت در زمینه ارز به صورت دیجیتال داشته باشند. از این سو پیگیری معتبر بودن صرافی ها صورت پذیر است و می توان قبل از اعتماد به یک صرافی از کانال های رسمی کشور استعلام گرفت.

قبل از خرید ووچر پرفکت مانی می توان از طریق موتورهای جستجو نیز درباره اعتبار یک صرافی آنلاین تحقیق کرد. روش های رسمی اعتبار سنجی جای خود را دارند، ولی با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت و با استفاده از گوگل می توان نظر افراد و مطالب متعددی درباره اعتبار صرافی ها پیدا کرد.

یکی از صرافی های آنلاین معتبر که در زمینه خرید ووچر پرفکت مانی فعالیت دارد صرافی سیف اکسچنج ۲۴ است. سیف اکسچنج ۲۴ یک صرافی با تجربه است که در زمینه خرید و فروش ووچر پرفکت مانی تخصص دارد و انواع خدمات مربوط به ووچر را ارائه می دهد. دیگر صرافی های معتبر که می توان به آنها اشاره کرد، شامل صرافی های بزرگ ایرانکارت و نوین پرداخت می شود. با جستجوی نام این صرافی ها در فضای مجازی می توانید اطلاعات زیادی درباره آن ها جمع آوری کنید. همچنین می توانید نظرات کاربران و مخاطبان این صرافی ها را مطالعه کنید.

۲٫سقف خرید و فروش بالا

خرید ووچر پرفکت مانی و فروش آن می تواند بسیار راحت باشد. ووچر پرفکت مانی روشی ساده برای خرید و فروش دلار و حتی سرمایه گذاری است. اما همانطور که به خوبی مطلع هستید، بازار دلار و نقدینگی در کشور ما بسیار در تلاطم است. در سرمایه گذاری و خرید و فروش دلار، نقدشوندگی می تواند بسیار مشکل ساز باشد. پس اطمینان از این که یک صرافی آنلاین دارای سقف خرید و فروش بالا است امر مهمی می باشد. یک صرافی معتبر با سقف خرید و فروش بالا، انعطاف پذیری لازم را به فعالیت های ارزی شما می دهد. در هنگام خرید می توانید به مقدار لازم ووچر پرفکت مانی خریداری کنید. در هنگام فروش نیز نگران موجودی ریالی صرافی نخواهید بود.

صرافی سیف اکسچنج ۲۴ که به نام آن اشاره شد، با توجه به تجربه بالا در زمینه خرید ووچر پرفکت مانی و فروش آن، اطمینان حاصل کرده است که مشتریان این صرافی از سقف خرید و فروش بالایی برخوردار هستند. این صرافی ووچر های پرفکت مانی را به قیمت روز دلار به فروش می رساند. در هنگام فروش ووچر پرفکت مانی نیز مبلغ ووچر به ریال، به صورت آنی به کیف پول مشتری منتقل می شود و هیچ گونه نگرانی برای نقد شوندگی ووچر وجود ندارد.

دیگر صرافی های معتبر در زمینه خرید ووچر پرفکت مانی که باید از آنها یاد کرد، صرافی های ایکس پی و داماهی پی هستند. دو صرافی با تجربه دیگر که سقف خرید و فروش بالایی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

۳٫بدون کارمزد بودن صرافی

در هنگام خرید ووچر پرفکت مانی، فروش آن و یا هر نوع فعالیت ارزی دیگر، یکی از دغدغه های بزرگ می تواند پرداخت کارمزد به صرافی های آنلاین باشد. به خصوص برای افرادی که قصد جا به جایی مبالغ بالا و انجام تراکنش های متعدد را دارند. در این بین صرافی هایی وجود دارند که برای جلب اعتماد مشتری و نشان دادن نحوه فعالیت خود، استثنائاتی را برای مشتریان خود در نظر میگیرند.

به عنوان نمونه، صرافی سیف اکسچنج ۲۴، برای اولین خرید و فروش ووچر پرفکت مانی از مشتریان خود هزینه ای دریافت نمی کند. می توانید با کلیک بر روی لینک مقابل به وب سایت رسمی صرافی سیف اکسچنج ۲۴ مراجعه کرده و برای خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد اقدام کنید. در تراکنش های بعدی نیز کارمزد خرید ووچر به صورت کاملا منصفانه بوده و حداقل میزان آن از شما دریافت می شود.

۴٫پشتیبانی صرافی

در هنگام خرید ووچر پرفکت مانی و یا پس از آن، ممکن است سوالات زیادی برایتان پیش بیاید. مشکلات متعدد و پیش بینی نشده ای نیز وجود دارد که ممکن است گریبان گیر هر کسی بشود. به خصوص در کشور ما که مشکلات فنی زیادی در زمینه تکنولوژی و استفاده از اینترنت وجود دارد. اگر پشتیبانی یک صرافی آنلاین کامل نباشد و پاسخگوی نیازهای شما نباشند، نه تنها دید شما نسبت به صرافی خدشه دار می شود، بلکه به طور کلی تجربه ای منفی از تراکنش ارزی برایتان به جا خواهد گذاشت. پشتیبانی آنلاین خوب و سریع، از نشانه های یک صرافی معتبر است، مخصوصا پس از انجام خرید از سوی مشتری.

از طرفی ووچر پرفکت مانی یک محصول در حال رشد است. در کشور ما بسیاری ممکن است با نام آن آشنا باشند، اما با جوانب خرید و فروش آن آشنا نباشند. یک پشتیبانی آنلاین خوب می تواند هرگونه ابهام در مورد خرید و فروش این محصول را برطرف کند. در حین بروز مشکل نیز اطمینان از اینکه دست اندرکاران فروشگاه پشتیبان مشتری هستند، استرس و نگرانی مشتری را کاهش می دهد. پس قبل از خرید انلاین ووچر پرفکت مانی می توانید با ایجاد ارتباط با پشتیبانی صرافی آنلاین، از نحوه و سرعت پاسخگویی آن ها اطمینان حاصل کنید.

۵٫امکان تبدیل به سایر ارزها

خرید ووچر پرفکت مانی میتواند مزایای زیادی در فعالیت های ارزی داشته باشد. یکی از بزرگترین جذابیت های ووچر پرفکت مانی امکان خرید از وب سایت های خارجی است. از طرفی می توان از خدمات این بانک برای راه اندازی یک کسب و کار بین المللی استفاده کرد. در حین انجام این گونه فعالیت ها، شاید نیاز باشد تا ووچر های پرفکت مانی خود از یک واحد ارزی به دیگر ارز ها تبدیل کنیم. مثلا ووچر خود با ارز دلار را به پوند یا یورو تبدیل کنید. توجه به این موضوع که آیا یک صرافی امکان تبدیل ووچر به سایر ارز ها را دارد یا خیر، یک نکته مهم دیگر است که باید قبل از خرید ووچر پرفکت مانی به آن توجه کنید.

موضوع جالب اینکه، علاوه بر تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال و ارزهای معتبر بین المللی، برخی صرافی ها امکان تبدیل ووچر ها به ارز دیجیتال را نیز دارا هستند. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، لاین کوین و برخی دیگر از ارز ها جزو این خدمات هستند. قابلیت تبدیل ووچر به ارزهای دیگر بستگی به صرافی دارد و برخی انواع بیشتری از ارز های دیجیتال را پشتیبانی می کنند.

اگر بخواهیم برخی صرافی های معتبر که امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به سایر ارز ها را دارند معرفی کنیم، باید بار دیگر به صرافی سیف اکسچنج ۲۴ اشاره کنیم. پس از خرید ووچر پرفکت مانی علاوه بر امکان تبدیل آن به دیگر واحد های ارزی، امکان تبدیل ووچر به ارز های دیجیتال نیز در این صرافی وجود دارد. صرافی های نوبیتکس و کیف پول من نیز مشتریان خود را از این نوع خدمات بهره مند کرده اند. البته انجام اینگونه تبدیل با پرداخت کارمزد همراه است که امری اجتناب ناپذیر است. اما خوشبختانه نرخ این کارمزد معمولا بسیار پایین است. در بیشتر مواقع نرخ کارمزد بین ۰٫۵ درصد تا ۴ درصد است.

سخن پایانی

خرید ووچر پرفکت مانی و فروش آن میتواند مزایای بسیاری داشته باشد. اما پیش از شروع فرآیند خرید و فروش ابتدا باید صرافی آنلاین معتبری را بیابیم. نکات کلیدی متعددی وجود دارد که دانستن آن ها می تواند در تصمیم گیری برای خرید و فروش ما را یاری کنند. اعتبار صرافی آنلاین و مورد تایید بودن آن، سقف خرید و فروش بالای صرافی و کارمزد پایین از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود. علاوه بر این پشتیبانی سریع و ۲۴ ساعته، نشانه یک صرافی معتبر است. قابلیت تبدیل ووچر پرفکت مانی به سایر ارز ها و ارزهای دیجیتال نیز امتیاز مثبت برای یک صرافی آنلاین محسوب می شود.

برای خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی از یک صرافی معتبر، می توانید به سیف اکسچنج ۲۴ تکیه کنید. با کلیک بر روی لینک مقابل به صفحه اصلی صرافی سیف اکسچنج ۲۴ منتقل خواهید شد تا فرآیند خرید و فروش ووچر را آغاز کنید.

 

این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *