چگونه اکانت تلگرام خود را پرمیوم کنیم؟

چگونه اکانت تلگرام خود را پرمیوم کنیم؟
  • 1402/7/8
  • گویا آی تی
  • 1

برای ارتقاء اکانت تلگرام خود به نسخه پرمیوم، ابتدا باید نسخه ۸٫۸٫۱ تلگرام را روی دستگاه خود نصب کنید. کاربران ایرانی نمی‌توانند از طریق فروشگاه گوگل پلی و خود اپلیکیشن تلگرام ، خرید پریمیوم تلگرام را انجام دهند. برای این کار، می‌توانید از خدمات سایت‌هایی مانند نامبرفور استفاده کنید. اما ما در این مقاله قصد داریم تمام راه هایی که می شود “اکانت تلگرام خود را پرمیوم کنیم” بررسی کنیم.

چند وقت پیش، تلگرام یک طرح اشتراک جدید برای کاربران خود با نام “تلگرام پریمیوم” معرفی کرد که کاربران می‌توانند به آن مشترک شوند. طرح تلگرام پریمیوم به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌هایی که برای کاربران نسخه رایگان تلگرام در دسترس نیست، می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های موجود برای مشترکان پریمیوم در تلگرام شامل؛ آپلود فایل‌های ۴ گیگابایتی، سرعت دانلود سریع‌تر، تبدیل صدا به متن، استیکرهای پریمیوم، واکنش‌های منحصر به فرد، مدیریت پیشرفته گفتگو، عکس‌های پروفایل متحرک، نشان‌های پروفایل، آیکون‌های اپلیکیشن پریمیوم، دانلود استوری تلگرام، بدون تبلیغات، اموجی‌های سفارشی، تنظیمات حریم خصوصی پیام‌های صوتی، تبدیل صدا به متن برای پیام‌های ویدئویی، وضعیت اموجی. شما می‌توانید این همه ویژگی را با مبلغ ماهیانه ۵ تا ۶ دلار، بسته به موقعیت جغرافیایی خود، دریافت کنید.

فعال سازی نسخه پرمیوم تلگرام

قبل از هرکاری، مطمئن شوید که اپلیکیشن تلگرام را در گوشی خود به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده‌اید.

۱٫ اپلیکیشن تلگرام را در گوشی خود (iOS یا Android فرقی ندارد) باز کنید.

۲٫ برای مشترک شدن در تلگرام پریمیوم:

– روی آیکون تنظیمات در صفحه ضربه بزنید.
– به پایین بروید و روی “تلگرام پریمیوم” ضربه بزنید.
– سپس یک لیست از تمام ویژگی‌های تلگرام پریمیوم را در صفحه خود مشاهده خواهید کرد. همچنین، باید توجه داشته باشید که مبلغ تلگرام پریمیوم به ارز کشور ثبت نامی شما نمایش داده می‌شود، درصورتی که با شماره ایران ثبت نام کرده باشید امکان خرید مستقیم اشتراک وجود ندارد اما اگر با شماره مجازی ثبت نام کرده باشید لیست قیمت را خواهید دید.

۳٫ برای مشترک شدن در تلگرام پریمیوم:

– سپس یکی از طرح‌های اشتراک سالانه یا ماهانه را انتخاب کنید.
– در آخر، روی دکمه “اشتراک” در پایین صفحه ضربه بزنید.

اگر با موفقیت پرداخت کردید، فوراً یک اعلان می‌بینید که می‌گوید “همه چیز آماده است”. برای تأیید وضعیت پریمیوم خود، باید به تنظیمات تلگرام بروید و یک نشان آبی با عنوان “پریمیوم” را در کنار نام پروفایل خود مشاهده خواهید کرد. این نشان نشان‌دهنده این است که شما در طرح پریمیوم هستید و به هر مشترک پریمیوم تلگرام اختصاص داده شده است.

ربات پرمیوم تلگرام

@PremiumBot ربات رسمی تلگرام برای خرید اشتراک تلگرام پرمیوم است.اگر از یک کلاینت خارج از فروشگاه‌های رسمی (که تنها برای اندروید ممکن است) برای فعال‌سازی پریمیوم استفاده شود، تراکنش توسط ربات رسمی تلگرام با نام @PremiumBot مدیریت می‌شود که به شما امکان می‌دهد اشتراک خود را  فعال کنید. در این روش بدون استفاده از اپ استور یا گوگل پلی اکانت شما پرمیوم خواهد شد و درآمد به‌طور کامل توسط تلگرام دریافت می‌شود و کارمزدی به استور ها داده نمی شود.

تلگرام پرمیوم برای ایران

در حال حاضر، دو روش برای خرید تلگرام پرمیوم برای ایران وجود دارد:

  • خرید مستقیم از تلگرام: برای خرید مستقیم از تلگرام، باید یک حساب کاربری تلگرام با شماره تلفن غیر ایرانی داشته باشید. سپس، می‌توانید از طریق فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور همانطور که در بالا گفته شد، اقدام به خرید تلگرام پرمیوم کنید.
  • خرید از سایت‌های واسطه: سایت‌های واسطه مختلفی مانند فروشگاه Number4 وجود دارند که خدمات خرید تلگرام پرمیوم برای ایران را ارائه می‌دهند. این سایت‌ها معمولاً از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی اقدام به خرید تلگرام پرمیوم می‌کنند و سپس آن را به کاربران ایرانی می‌فروشند.

هزینه تلگرام پرمیوم برای ایران

هزینه تلگرام پرمیوم در ایران

هزینه تلگرام پرمیوم برای ایران به روش خرید بستگی دارد. در روش خرید مستقیم از تلگرام، هزینه تلگرام پرمیوم با توجه به ارز دلار محاسبه می‌شود. در روش خرید از سایت‌های واسطه، هزینه تلگرام پرمیوم معمولاً با احتساب هزینه کمیسیون سایت محاسبه می‌شود.

آیا ارزش دارد اکانت تلگرام خود را پرمیوم کنیم

همانطور که مشاهده می‌کنید، بسیاری از ویژگی‌های ارائه شده توسط تلگرام پریمیوم سطحی هستند. آنها سرگرم‌کننده و راحت هستند اما به طور کلی برای استفاده از تلگرام لازم نیستند. بیشتر کاربران به راحتی می‌توانند از تلگرام لذت ببرند بدون اشتراک پریمیوم.

همه این‌ها گفته نمی‌شود که اشتراک تلگرام پریمیوم ارزش ندارد. به نظر می‌رسد تلگرام تجربه عالی‌ای برای کاربران ایجاد کرده است این اپلیکیشن پیام‌رسان به ۷۰۰ میلیون کاربر فعال رسیده است. شرکت ادعا کرده‌است که هیچ‌وقت اطلاعات کاربران را نفروخته است.

ما همه دوست داریم خدماتی که دوست داریم را حمایت کنیم، به ویژه اگر بخواهیم شرکت به نحوی مالی سالم بماند و خدمات خود را ارائه دهد. پرداخت ۴٫۹۹ دلار در ماه به‌طور کاملاً ارزشمند است. به دست آوردن یک دسته از ویژگی‌های مفید و حذف تبلیغات یک امتیاز بسیار خوب است. هر چند که در ایران بدلیل عدم دسترسی به ارسال استوری کاربران با تهیه اشتراک پرمیوم تلگرام می توانند استوری ارسال کنند.

سوالات متداول در زمینه پرمیوم کردن تلگرام

سوالات متداول در زمینه پرمیوم کردن تلگرام

ایا در نسخه پرمیوم تلگرام باز هم شاهد تبلیغات هستیم ؟

– خیر در صورت تهیه اشتراک تلگرام پرمیوم ، تبلیغات تلگرام برای شما نمایش داده نمی شود ، اما در نظر داشته باشید اگر از پروکسی های تلگرام استفاده می کنید تبلیغات اسپانسر برای شما نمایش داده می شود.

آیا تلگرام برای کاربران رایگان می ماند ؟

– تلگرام برای کاربران عادی ، همیشه رایگان خواهد بود. در واقع، تا زمانی که به تنظیمات نرودند یا دیگران را در حال استفاده از ویژگی‌های پریمیوم نبینند، ممکن است حتی وجود طرح اشتراک پرمیوم را حتی حس نکنند.

چگونه اکانت تلگرام خود را رایگان پرمیوم کنیم؟

– هنوز هیچ راهی برای دریافت تلگرام پریمیوم به صورت رایگان وجود ندارد، و هیچ دوره تستی رایگانی نیز وجود ندارد.

چطوری اشتراک تلگرام پرمیوم را لغو کنیم ؟

امکان لغو اشتراک تلگرام پرمیوم نیست . شما تا پایان دوره صورتحساب به تمام ویژگی‌های پریمیوم دسترسی خواهید داشت، پس از آن آنها منقضی می‌شوند.

سخن آخر

پس اینها همه مزایا و ویژگی‌های جدیدی هستند که با تلگرام پریمیوم دریافت می‌کنید. آیا فکر می‌کنید این اشتراک ارزش دارد؟ نظر خود را در نظرات زیر بیان کرده و به ما بگویید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *