اپل موزیک چیست؟ چرا خرید گیفت کارت ترکیه به صرفه است؟

اپل موزیک چیست؟ چرا خرید گیفت کارت ترکیه به صرفه است؟
  • 1402/8/2
  • گویا آی تی
  • 0
محتوا پنهان

گیفت کارت اپل یا آیتونز یکی از محبوب‌ترین انواع گیفت کارت یا کارت هدیه است که به دو صورت مجازی و فیزیکی به فروش می‌رسد. با استفاده گیفت کارت مخصوص شرکت اپل می‌توان به میزان اعتبار آن، از فروشگاه‌هایی مانند اپ استور، آیتونز، آی‌بوک استور، مک‌اپ‌استور و غیره خرید کرد. در حال حاضر سایت‌های زیادی درزمینۀ فروش انواع گیفت کارت مشغول فعالیت هستند که از بین آن‌‌ها می‌توان به سایت «گیفت کارتی» اشاره کرد. از بین انواع مختلف گیفت ‌کارت‌های اپل، گیفت کارت اپل موزیک طرفداران زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری دربارۀ اپل موزیک، دلایل به‌صرفه بودن قیمت گیفت کارت ترکیه و سایر خدمات ارائه‌شده در وب‌سایت گیفت کارتی ارائه دهیم.

اپل موزیک چیست و استفاده از گیفت کارت اپل موزیک چه مزایایی دارد؟

درصد زیادی از افراد به گوش دادن انواع موزیک در سبک‌های مختلف علاقۀ زیادی دارند. شاید برخی از افراد به موزیک پاپ علاقه‌مند باشند و برخی دیگر از گوش دادن به‌موسیقی سنتی لذت ببرند. یکی از نرم‌افزارهای ساخته‌شده توسط شرکت اپل که میلیون‌ها موزیک متنوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اپل موزیک نام دارد. درواقع اپل موزیک یک سرویس بخش موسیقی آنلاین است که در ازای پخش موسیقی‌های بیشتر و افزایش فضای ابری به‌صورت ماهانه از کاربران هزینه دریافت می‌کند. کاربران برای افزایش اعتبار مالی اکانت و همچنین افزایش تاریخ انقضای عضویت در سرویس اپل موزیک، باید نسبت‌به خرید گیفت کارت اپل موزیک از سایت گیفت کارتی اقدام کنند.

گیفت کارت Apple Music کارت هدیه‌ای است که یک کد اختصاصی ۱۶رقمی دارد و امکانات و مزایای متنوعی را در اختیار کاربران عضو سرویس اپل موزیک قرار می‌دهد. مهم‌ترین مزایای این نوع گیفت کارت عبارت‌اند از:

  • دسترسی به تمام قابلیت‌ها، امکانات و موزیک‌های موجود در سرویس اپل موزیک؛

  • امکان دانلود آهنگ‌های اپل موزیک به‌صورت نامحدود؛

  • انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای؛

  • دسته‌بندی موسیقی‌ها براساس نوع علاقه‌مندی‌ها؛

  • امکان استفاده از گیفت کارت Apple Music در هر زمانی به‌دلیل نداشتن تاریخ انقضا؛

  • امکان هدیه دادن گیفت کارت به دوستان و آشنایان به‌دلیل نداشتن تاریخ انقضا.

از کاربردهای دیگر گیفت کارت اپل چه می‌دانید؟

همان‌طورکه در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم، گیفت آیتونز یا اپل محبوب‌ترین نوع گیفت کارت است و در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. شرکت اپل گیفت کارت‌های مخصوص خود را به‌صورت الکترونیکی و فیزیکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این برند معروف از ابتدا سعی دارد با عرضۀ باکیفیت‌ترین محصولات و ارائه خدماتی منحصربه‌فرد مانند سرویس اپل موزیک، وفادارترین طرفداران را به خود اختصاص دهد.

اگر جزو کاربران گوشی آیفون باشید، احتمالاً برایتان پیش آمده‌است که پس از ورود به اپ استور و سرچ یک اپلیکیشن، متوجه شوید که باید هزینۀ دانلود ‌اپلیکیشن موردنظر را پرداخت کنید. در اینجاست که می‌توان به اهمیت استفاده از گیفت کارت آیتونز یا اپل پی برد.

با خرید گیفت کارت از سایت‌های معتبری مانند گیفت کارتی، به‌راحتی می‌توانید به هر اپلیکیشنی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید و با توجه به میزان اعتبار گیفت کارت، به‌مدت مشخصی از خدمات ارائه‌شده توسط اپل استفاده کنید.

در بخش قبلی، با کاربرد و مزایای گیفت کارت اپل موزیک آشنا شدید. در ادامۀ این بخش، با سایر کاربردهای گیفت کارت‌های اپل آشنا خواهید شد:

دسترسی به دنیای نامحدود بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موردنیاز

خرید اپلیکیشن‌های پولی در اپ استور به‌دلیل تحریم‌های موجود برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست.‌ یکی از کاربردهای مهم گیفت کارت اپل این است که با استفاده از آن، می‌توان حساب اپل ایدی خود را شارژ کرد و از طریق خرید درون برنامه‌ای، به دنیای نامحدود بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موردنیاز دسترسی پیدا کرد.

استفاده از امکانات بازی‌های آنلاین با پرداخت‌های درون بازی

افراد علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین برای استفاده از امکانات بازی‌های آنلاین می‌توانند از گیفت کارت اپل استور استفاده کنند. پس از اتصال حساب اپل ایدی خود به گیفت کارت، اگر روی امکانات موردنظر خود در بازی کلیک کنید، به‌صورت خودکار مبلغ موردنیاز برای خرید امکانات از حساب گیفت کارت کم می‌شود. بعد از کم شدن مبلغ، به‌راحتی می‌توانید از امکانات جدید در بازی استفاده کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

امکان تبدیل تمام اکانت‌ها در اپلیکیشن‌های مختلف به اکانت پریمیوم

یکی دیگر از کاربردهای گیفت کارت اپل این است که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که تمام اکانت‌هایشان در اپلیکیشن‌های مختلف را به اکانت پریمیوم تبدیل کنند. برخی از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های خارجی در حالت پریمیوم، خدمات کاملی را به کاربران ارائه می‌دهند و از تنوع و کیفیت بهتری برخوردارند. با خرید گیفت کارت می‌توان از سرویس‌های مختلف اپل، امکانات کامل‌تری را دریافت کرد.

مکان خرید فضای‌ بیشتر ذخیره‌سازی ابری در آی‌کلود

در تمام گوشی‌های آیفون و آی‌پدهای اپل، به‌صورت پیش‌فرض، یک فضای ذخیره‌سازی ابری به نام آی‌کلود وجود دارد. کاربران برای خرید فضای دخیره‌سازی بیشتر در آی‌کلود، می‌توانند از گیفت کارت اپل استفاده کرده و از بین فضاهای ذخیره‌سازی ۵۰گیگابایتی، ۲۰۰گیگابایتی، یک ترابایتی، دو ترابایتی و غیره مناسب‌ترین حجم را براساس نیاز خود خریداری کنند.

دسترسی به انواع فیلم و سریال در پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال

یکی از کاربردهای بسیار جذاب و پرطرفدار گیفت کارت‌های اپل این است که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند به انواع فیلم و سریال ارائه‌شده در پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال شرکت اپل مانند اپل‌تی‌وی دسترسی داشته باشند؛ همان‌طورکه از طریق گیفت کارت می‌توانند موسیقی‌های اپل موزیک را خریداری کنند.

چه ویژگی‌هایی گیفت کارتی را به یکی از بهترین سایت‌های خرید گیفت کارت اپل تبدیل کرده‌است؟

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که سایت گیفت کارتی را به یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌های ایرانی فعال درزمینۀ فروش انواع گیفت کارت تبدیل کرده‌است، شامل موارد زیر است:

  • بالا بودن امنیت سایت و جلب اعتماد کاربران:

سایت‌های معتبری همچون گیفت کارتی، با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین روش‌های فروش آنلاین گیفت کارت، ارائه درگاه‌های پرداخت امن و افزایش امنیت سایت، موفق شده‌اند که اعتماد کاربران خود را جلب کنند. این سایت برای ارائه خدمات به کاربران، از آن‌ها شماره موبایل و آدرس ایمیل دریافت می‌کند تا هیچ هکری نتواند برای هک حساب‌های کاربری و تقلب در این سایت اقدام کند.

  • فروش گیفت کارت‌های متنوع با ارزش‌های مختلف:

یکی دیگر از ویژگی‌های سایت گیفت کارتی، فروش گیفت کارت‌های متنوع با ارزش‌های مختلف است. کاربران با ورود به سایت گیفت کارتی، علاوه‌بر خرید انواع گیفت کارت‌های اپل، می‌توانند سایر گیفت کارت‌ها شامل گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت ایکس باکس مایکروسافت، گیفت کارت استیم، گیفت کارت اسپاتیفای، گیفت کارت نتفلیکس، گیفت روبلا‌کس و غیره را نیز با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنند و نیازهای گستردۀ خود را برآورده سازد‌.

  • ارسال سریع گیفت کارت‌ها به خریدارن:

ارسال سریع گیفت کارت‌های خریداری‌شده به خریداران، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و منحصربه‌فرد سایت گیفت کارتی به‌شمار می‌رود. این سایت با استفاده از روش‌هایی مانند ارسال ایمیل یا ارسال پیامک، بلافاصله پس از خرید، کد ۱۶رقمی گیفت کارت را به خریداران ارسال می‌کند.

  • پشتیبانی ۲۴ساعته از مشتریان:

ویژگی‌ دیگری که گیفت کارتی را به یکی از سایت‌های معتبر و پرطرفدار فعال درزمینۀ فروش انواع گیفت کارت تبدیل کرده‌است، ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ساعته از مشتریان است. کاربران می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی مانند ارسال ایمیل و پیامک، تماس تلفنی یا چت آنلاین، با کارشناسان متخصص و حرفه‌ای سایت ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسند.

  • ارائه گارانتی برای ضمانت کیفیت گیفت کارت و تضمین بازگشت وجه:

گیفت کارتی برای جلب رضایت کاربران، گیفت کارت‌های مختلف را به‌همراه گارانتی ضمانت کیفیت و تضمین بازگشت وجه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا اگر احیاناً مشکلی برای گیفت کارت پیش آمد، مشتری بتواند پول خود را از این سایت پس بگیرد.

چرا خرید گیفت کارت ترکیه مقرون‌به‌صرفه‌تر است؟

استفاده از انواع گیفت کارت یکی از روش‌های پرطرفدار برای خرید از سایت‌های خارجی محسوب می‌شود. ایرانی‌ها با خرید این محصولات، هم کارمزد بسیار کمی برای خرید پرداخت می‌کنند و هم می‌توانند تحریم‌های صورت‌گرفته از سوی برخی از سایت‌های خارجی بر علیۀ کاربران ایرانی را دور بزنند. در سایت‌های فروش انواع گیفت کارت مانند گیفت کارتی، امکان خرید گیفت کارت‌های کشورهای گوناگونی وجود دارد، اما از بین آن‌ها قیمت گیفت کارت ترکیه ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از گیفت کارت‌های کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی است. کشور ترکیه جزء کشورهایی است که مردم آن می‌توانند گیفت کارت اپل، پلی استیشن، استیم و غیره را با قیمت‌های ارزان‌تری خریداری کنند. به همین دلیل گیفت کارت‌های ترکیه در بین کاربران ایرانی، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

صدور گیفت کارت‌های اپل، سونی، گوگل و غیره توسط برندهای اصلی آن‌ها انجام می‌شود. در کشورهایی مانند ترکیه نیز گیفت کارت‌ها به نام همان کشور صادر می‌شوند، اما کشور تحریم‌شده‌ای مانند ایران باید گیفت کارت‌ها را از کشورهای واسطه و شرکت‌هایی که این محصولات را از شرکت اصلی خریداری می‌کنند و با قیمت مناسب و حتی ارزان‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند تهیه کنند.

بعد از گیفت کارت‌های ترکیه، گیفت کارت‌های آرژانتین رتبۀ دوم ارزان‌ترین قیمت را در اختیار دارند. به‌عنوان مثال اگر برای خرید گیفت کارت اپل آمریکایی باید مبلغ ۶۰ دلار بپردازید، با مبلغ ۲۰ دلار می‌توان گیفت کارت اپل ترکیه را خریداری کرد.

خرید شماره مجازی ارزان از سایت گیفت کارتی

سایت گیفت کارتی علاوه‌بر ارائه خدمات فروش گیف کارت اپل، گیفت کارت پلی‌استیشن، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت ایکس باکس و غیره درزمینۀ فروش شماره مجازی کشورهای مختلف با قیمت ارزان نیز خدمات خوبی به کاربران خود ارائه می‌دهد. روزبه‌روز به تعداد طرفداران شماره‌های مجازی افزوده می‌شود. بسیاری از افراد خرید شماره مجازی رایگان را ترجیح می‌دهند، اما از معایب این‌گونه شماره‌ها آگاه نیستند.

سایت معتبر گیفت کارتی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده‌است که با قیمت ارزان، بدون محدودیت بتوانند شماره مجازی کشور موردنظر خود را خریداری کنند.

شماره مجازی (Virtual Number) شماره تلفنی است که تمام امکانات یک شماره تلفن واقعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما سیم‌کارتی ندارد. از انواع مختلف شماره‌های مجازی شامل شماره‌های مجازی رایگان، پولی، دائمی و اجاره‌ای، در پیام‌رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های دارای محدودیت استفاده می‌شود. علاوه‌بر این موارد، هنگامی‌که کاربری نخواهد اطلاعات شخصی خود را در اختیار کاربران دیگران قرار بدهد، از شماره مجازی استفاده می‌کند.

با خرید شماره مجازی از گیفت کارتی، بدون احراز هویت و بدون سیم کارت فیزیکی می‌توان از امکاناتی مانند ارسال پیامک؛ دریافت پیامک؛ برقراری تماس تلفنی و پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی بهره‌مند شد.

از مهم‌ترین مزایای خرید شماره‌های مجازی می‌توان به مواردی مانند امکان استفاده از شماره تلفن کشورهای دیگر؛ خرید آسان؛ قیمت مقرون‌به‌صرفه؛ پنهان بودن هویت شخصی؛ مشخص نبودن مکان؛ دور زدن تحریم‌ها؛ حفظ حریم خصوصی؛ کاهش هزینه‌های ارتباطی؛ سهولت در راه‌اندازی؛ افزایش اعتبار کسب‌و‌کارها و غیره اشاره کرد.

آشنایی با کاربردهای شماره مجازی

مهم‌ترین کاربردهای شماره مجازی شامل موارد زیر است:

  • امکان استفاده از شماره تلفن‌های کشورهای مختلف؛

  • برقراری تماس‌های خارجی؛

  • ساخت اکانت واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و غیره؛

  • استفاده از پلتفرم‌های گوناگون بدون سیم‌کارت؛

  • ثبت‌نام در سایت‌هایی که شماره‌های برخی کشورها را تحریم کرده‌اند؛

  • ایجاد همزمان چندین اکانت مختلف در شبکه‌های اجتماعی؛

  • امکان استفاده از شماره مجازی برای ثبت‌نام در سرویس‌های بین‌المللی و بهره‌مندی از امکانات آن‌ها؛

  • استفاده در تبلیغات و بازاریابی؛

  • کاربرد در ایجاد کسب‌وکارهای آنلاین برای ارتباط با مشتریان خارجی؛

  • استفاده از شماره مجازی در چندین دستگاه مختلف.

خرید جم فری فایر با مناسب‌ترین قیمت از سایت گیفت کارتی

یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده در سایت گیفت کارتی، فروش جم فری فایر با قیمت مناسب است. بازی فری فایر (Free Fire) به‌عنوان یکی از معروف‌ترین بازی‌های موبایلی سبک بتل رویال، در تمام دنیا ازجمله ایران، طرفداران بسیار زیادی دارد. گرافیک جالب و خاص بودن سبک بازی، مهم‌ترین ویژگی‌های بازی فری فایر محسوب می‌شوند.

با توجه به وجود تحریم‌ها، کاربران ایرانی نمی‌توانند از حساب‌های بین‌المللی برای خریدهای درون برنامه‌ای استفاده کنند‌. گیمرها برای خرید جم فری فایر می‌توانند به سایت گیفت کارتی مراجعه کنند. با استفاده از جم، می‌توان از امکانات و سلاح‌های بازی فری فایر بهره‌مند شد و شخصیت خود را در بازی ارتقا داد.

برای دسترسی کاربران ایرانی به جم فری فایر در سایت گیفت کارتی، دو روش مختلف وجود دارد که عبارت‌اند از: خرید جم با گیفت کارت و خرید جم فری فایر. افزایش اعتبار حساب بازی؛ سهولت در استفاده با وارد کردن کد؛ امکان استفاده در تمام کشورهای جهان؛ امنیت بالا و حفظ اطلاعات حساب گیمرها؛ یک‌بارمصرف بودن کد؛ راحت بودن نحوۀ خرید و پرداخت هزینه؛ دریافت سریع و آنی کد پس از پرداخت؛ مهم‌ترین ویژگی‌های گیفت کارت فری فایر هستند. جالب است بدانید با استفاده از گیفت کارت اپل، گوگل پلی، پلی استیشن و غیره نیز امکان خرید جم فری فایر وجود دارد.

خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل از سایت گیفت کارتی

بازی کال اف دیوتی موبایل یکی دیگر از بازی‌های سبک بتل رویال است و ارز درون بازی آن سی پی نام دارد. با استفاده از سی پی کال اف دیوتی و شارژ اکانت بازی می‌توان به آیتم‌های متنوعی مانند انواع سلاح، ماشین‌های جنگی، لباس و غیره دسترسی داشت و با قدرت بیشتری به مقابله با حریفان پرداخت. با توجه به تحریم بودن حساب‌های بین‌المللی برای ایرانیان‌، گیمرها می‌توانند از سایت‌های واسطی مانند گیفت کارتی سی پی کال اف را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنند.

خرید گیفت کارت سی پی کال اف دیوتی روش دیگری است که می‌توان با استفاده از آن، به آپشن‌هایی مانند انواع تسلیحات پیشرفته و جذاب؛ اسکین‌های خاص و حرفه‌ای؛ قابلیت انجام بازی در حالت پریمیوم؛ دسترسی به تجهیزاتی اضافه‌؛ قابلیت انجام بازی کال اف دیوتی در نقشه‌های متفاوت با عالی‌ترین تجهیزات؛ افزایش قدرت مبارزه با رقبا؛ کسب رتبه‌های بالاتر و غیره دست پیدا کرد.

برای استفاده از گیفت ‌کارت سی پی، ابتدا وارد سایت گیفت کارتی شوید و پس از انتخاب گیفت کارت موردنظر خود، وارد سایت بازی شوید و آیدی اکانت خود را وارد کنید. در مرحلۀ بعدی، کد گیف کارت سی پی کال اف دیوتی خریداری‌شده را در بخش Verification وارد کرده و روی دکمۀ Submit کلیک کنید.

با وارد کردن کد گیفت کارت اپل، پلی استیشن، گوگل پلی و سایر گیفت کارت‌های ارائه‌شده در سایت گیفت کارتی و افزایش موجودی خود می‌توان به بخش استور بازی کال اف دیوتی رفت و برای خرید سی پی موردنظر خود اقدام کرد.

گیفت کارتی بهترین و مطمئن‌ترین سایت فروش گیفت کارت اپل موزیک و شماره مجازی

پیدا کردن یک سایت خوب و مطمئن برای خرید انواع گیفت کارت‌های فروشگاهی مانند گیفت کارت اپل؛ گیفت کارت گوگل پلی؛ گیفت کارت آمازون؛ گیفت کارت‌های موسیقی مانند گیفت کارت اپل موزیک و اسپاتیفای؛ گیفت کارت‌های فیلم و سریال مانند گیفت کارت نتفلیکس؛ گیفت کارت‌های کاربری مانند گیفت کارت استیم؛ گیفت کارت‌های بازی مانند گیفت کارت پلی استیشن؛ گیفت کارت فری فایر و کال اف دیوتی کار راحتی نیست.

در این مقاله، یکی از بهترین سایت‌های فروش گیفت کارت و شماره مجازی، یعنی سایت گیفت کارتی و خدمات ارائه‌شده در آن را معرفی کردیم. موضوعاتی که در این مقاله راجع‌به آن‌ها توضیح دادیم عبارت‌اند از:

  • اپل موزیک و مزایای استفاده از گیفت کارت اپل موزیک؛

  • معرفی کاربردهای گیفت کارت اپل؛

  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد سایت گیفت کارتی؛

  • دلیل مقرون به صرفه‌بودن خرید گیفت کارت ترکیه؛

  • خرید شماره مجازی ارزان از سایت گیفت کارتی؛

  • معرفی کاربردهای شماره مجازی؛

  • خرید جم فری فایر و سی پی کال اف دیوتی از سایت گیفت کارتی.

اگر سوالی دربارۀ نحوۀ خرید انواع گیفت کارت و خرید شماره مجازی دارید، با تیم پشتیبانی ‌گیفت کارتی تماس بگیرید تا کارشناسان متخصص و حرفه‌ای این سایت، راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *