بهترین زمان برای خرید یک تلفن همراه جدید چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید یک تلفن همراه جدید چه زمانی است؟
  • 1402/8/21
  • گویا آی تی
  • 0

خرید یک گوشی همراه جدید و نو یکی از بهترین حس‌ها برای هر شخصی است! خیره شدن به صفحه نمایش زیبا و براق تلفن همراه جدید، حس خوب باز کردن محافظ‌های پلاستیکی گوشی جدید و صدای روشن شدن تلفن همراه برای اولین بار، همگی اینها از بهترین حس‌های خرید یک گوشی هوشمند جدید است. اما پرداخت کردن قیمت بالا برای یک تلفن همراه جدید ممکن است که شوق و اشتیاق خریداران را از بین ببرد. یکی از بهترین راه‌ها برای خرید تلفن همراه به قیمت ارزان این است که زمان درست برای خرید کردن را بدانید و به موقع خریداری کنید.

ما در این مطلب بهترین زمان‌ها برای خرید را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند به شما کمک بزرگی برای دریافت کردن بهترین قیمت برای تلفن همراه کند. با ما همراه باشید!

خرید تلفن همراه جدید در زمان پیش از عرضه

بسیاری از شرکت‌های سازنده تلفن همراه و حتی فروشگاه‌های گوشی، یک سری از تخفیف‌ها را برای گوشی‌های در حال عرضه شدن در نظر می‌گیرند که می‌تواند یکی از بهترین زمان‌های خرید برای علاقه‌مندان به تلفن همراه باشد! در هنگام پیش از عرضه شدن یا Pre-order، شما می‌توانید محصول را از قبل خریدای کنید که معمولاً قیمت تمام شده برای خریداران همراه با تخفیفات مختلف است و یا گوشی همراه جدید شما را پس از عرضه شدن، با یک یا چندین اکسسوری اضافه به شما تحویل می‌دهند که می‌تواند برای خریداران یکی از بهترین خبرها باشد!

شرکت شیائومی یکی از بهترین شرکت‌های عرضه کننده تلفن همراه است که معمولاً گوشی‌های هوشمند خود را با تخفیفات خوب و قیمت‌های ارزان به بازار تلفن همراه معرفی می‌کند. شما هم اکنون می‌توانید گوشی‌های مدل پوکو ساخت شرکت شیائومی را از صفحه لیست قیمت گوشی های پوکو، مقایسه و خریداری کنید!

خرید تلفن همراه جدید در زمان بلک فرایدی

در برخی از زمان‌ها، شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های فروش یک محصول برای خریداران و علاقه‌مندان یک سری از تخفیف‌ها را در نظر می‌گیرند که ممکن است تمامی این تخفیف‌ها به نفع خریداران تمام شود. یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید کردن محصولات به قیمت ارزان و به‌صرفه، حراج بلک فرایدی (جمعه سیاه) ۱۴۰۲ است! بلک فرایدی یکی از بهترین زمان‌ها در سال است که شما می‌توانید تمامی محصولات موردنظر خود را مثل تلفن همراه به بهترین و ارزان‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید!

پس از پیدا کردن مدل موردعلاقه تلفن خود در هنگام بلک فرادی، شما نیاز به مقداری عجله کردن دارید! تخفیف‌های زمانی همان‌طور که از اسم آنها پیداست، در زمان و مدت خاصی در دسترس هستند و ممکن است که در هر لحظه فرصت آنها به اتمام برسد.

معمولاً در هنگام جمعه سیاه، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی برای دادن دسترسی بهتر به خریداران، حراجی جمعه سیاه خود را زودتر از زمان تعیین شده شروع می‌کنند پس شما به عنوان خریدار نیاز به تحقیقات در مورد بهترین فروشگاه‌ها و قیمت‌ها را دارید!

خرید تلفن همراه جدید یک ماه قبل از عرضه شدن مدل جدید

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید تلفن همراه به قیمت کمتر، خرید مدل‌های موجود در بازار است که قرار است با مدل‌های جدیدتر جایگزین شوند. اگر داشتن جدیدترین مدل از گوشی برای شما مهم نیست، این مورد می‌تواند یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید تلفن همراه جدید برای شما باشد! در این بازه زمانی، شرکت‌ها و فروشنده‌ها تخفیف‌های بسیار خوبی را بر روی مدل‌های در حال جایگزین شدن اعمال می‌کنند که ممکن است خرید کردن در این زمان حتی تا چند میلیون تومان برای شما ارزان‌تر تمام شود!

در نظر داشته باشید که این نوع تخفیف‌ها به طور معمول تا روز منتشر شدن مدل‌های جدیدتر ادامه دارند اما مراقب باشید چرا که ممکن است موجودی کالا شما با این نوع تخفیف در یک چشم به هم زدن به اتمام برسد!

خرید تلفن همراه جدید از برندهای جدید و تازه‌کار

اکثر برندها در زمان شروع فعالیت خود، یک برند ناشناس بودند و این دلیل بر بد بودن آنها نمی‌باشد! امروزه با رشد صنعت تولید و عرضه تلفن همراه بسیاری از برندهای جدید نیز راه خود را به بازار خرید و فروش موبایل پیدا کرده‌اند و سعی به جذب کردن مشتری برای برند خود دارند. این می‌تواند یکی از بهترین موقعیت‌ها برای افرادی باشد که به دنبال گوشی‌های ارزان قیمت و با کیفیت هستند!

شرکت‌های جدید عرضه کننده تلفن همراه مثل گوگل و ناتینگ فون از نمونه‌های این شرکت‌ها هستند که سعی بر جذب کردن مشتری برای محصولات خود دارند. معمولاً این نوع شرکت‌ها تخفیف‌های خوبی را برای محصولات جدید خود اعمال می‌کنند که می‌تواند یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید یک تلفن همراه جدید باشد.

خرید تلفن همراه جدید پس از به پایان رسیدن تعطیلات

تعطیلات و مناسبت‌ها یکی از شلوغ‌ترین زمان‌ها در سال هستند و اکثر مردم به دنبال خرید کردن لوازم الکترونیکی و یا پوشاک هستند. اما خرید کردن در این زمان از سال کار درستی است؟ جواب ساده برای این سوال خیر است! معمولاً در هنگام شلوغ شدن بازار خرید و فروش، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها تخفیفات به خصوصی را برای محصولات خود اعمال نمی‌کنند چراکه مطمئن هستند موجودی آنها قبل از اعمال تخفیف‌ها به پایان می‌رسد!

بهترین زمان برای خرید کردن اجناس با قیمت پایین‌تر، پس از به پایان رسیدن تعطیلات است. در این زمان، بسیاری از فروشگاه‌ها به دنبال جدید کردن موجودی کالاهای خود هستند اما خریداری وجود ندارد! تخفیفات خوبی که پس از به پایان رسیدن تعطیلات بر روی اجناس اعمال می‌شود یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید کردن است و شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید!

خرید تلفن همراه جدید از استارت آپ‌ها

یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید کردن اجناس جدید، خرید کردن از فروشگاه‌های جدید و استارت آپی است! در برخی از مواقع فروشگاه‌های جدید و آنلاین شاپ‌های استارت آپی تخفیف‌های خوبی را بر محصولات خود اعمال می‌کنند که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای خریداران تلفن همراه باشد. خرید ابنترنتی نه تنها می‌تواند برای خریداران راحت‌تر باشد، بلکه به آنها اجازه میدهد که تمامی اجناس را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین قیمت را برای اجناس خود پیدا کنند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *