خرید بلک فرایدی تا ۹۰ درصد تخفیف سایت‌های خارجی با کارمزد ۰

خرید بلک فرایدی تا ۹۰ درصد تخفیف سایت‌های خارجی با کارمزد ۰
  • 1402/9/1
  • گویا آی تی
  • 0

بدون شک حراج بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای تخفیفی در جهان به شمار می‌رود که میلیون‌ها نفر در جهان را به تکاپو می‌اندازد. در بلک فرایدی تقریباً تمام برندهای بزرگ و کوچک دنیا از eBay گرفته تا خرده‌فروشی‌های محلی تخفیف‌های خارق‌العاده‌ای برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. مهم‌ترین مسئله در روز بلک فرایدی آگاهی و سرعت عمل در خرید است چون مردم برای استفاده از تخفیف‌های باورنکردنی در این روز هجوم می‌آورند.

نکاتی که برای خرید در بلک فرایدی باید به آن توجه داشته باشیم؟

کاربران ایرانی نیز می‌توانند کالاها یا سرویس‌های موردنظر خود را در روز بلک فرایدی از سایت‌های خارجی خریداری کنند. برخلاف مردم خارج از کشور که برای خرید در بلک فرایدی هجوم می‌برند، ما کاربران ایرانی خیلی بادقت و موشکافانه خرید‌های خود را انجام می‌دهیم. در حقیقت، ما ایرانی‌ها برای خرید از سایت‌های خارجی مو را از ماست بیرون می‌کشیم و چون قیمت سرویس‌ها و کالاها به دلار است، بودجه خود را با وسواس بالایی خرج می‌کنیم. البته، بلک فرایدی برای ما همواره با دو مشکل بزرگ همراه بوده است. یکی عدم اطلاع از تخفیف‌های شگفت‌انگیز و دیگری مشکلات مربوط به پرداخت ارزی است.

شاید باورتان نشود که برخی از سایت‌های خارجی تا ۹۹% تخفیف برای بلک فرایدی در نظر می‌گیرند. البته، این تمام ماجرا نیست چون ما برای پرداخت همین ۱ درصد باقی مانده هم نیاز به یک حساب بانکی بین‌المللی داریم که متاسفانه در ایران داشتن یک حساب بین‌المللی به سادگی سایر کشورها نیست.

پس ما برای خرید از سایت‌های خارجی در بلک فرایدی دو مشکل داریم: در وهله اول، این‌که احتمالاً نمی‌دانیم چه فروشگاه‌های اینترنتی تخفیف دارند و وقت و حوصله سرچ کردن در اینترنت را هم نداریم تا بهترین سایت‌ها را پیدا کنیم. دو این که اگر در برخی اوقات ما از راه‌های مختلف مثل دریافت ایمیل یا مشاهده تبلیغات در فضای مجازی متوجه تخفیف‌های بلک فرایدی می‌شویم؛ اما به علت نداشتن حساب بانکی بین‌المللی، امکان خرید در بلک فرایدی را نداریم. ما در اینجا می‌خواهیم را‌حل این دو مشکل را توضیح دهیم. یعنی هم بهترین سایت‌های تخفیف بلک‌فرایدی را معرفی کنیم و هم روش‌هایی آموزش دهیم که پرداخت ارزی و دلاری خرید خود را به‌راحتی انجام دهید.

بهترین سایت‌ها برای خرید بلک فرایدی؛ از لوازم‌آرایشی تا اکانت تریدینگ ویو

آخرین جمعه ماه نوامبر میلادی را جمعه سیاه، حراج جمعه یا بلک فرایدی می‌گویند. بلک فرایدی یک روز بعد از روز شکرگزاری در آمریکا است که مردم در اصل بعد ازاین روز خود را برای کریسمس و سال نوی میلادی آماده می‌کنند. جالب است که بلک‌ فرایدی در تقویم تعطیل نیست؛ اما خیلی از مردم برای خرید در این روز مرخصی می‌گیرند؛ این روز چیزی شبیه به شب عید خودمان است که ما خرید عید خود را انجام می‌دهیم.

بلک فرایدی خیلی روز شلوغ و پرهیاهویی در آمریکا است و مردم برای خرید انواع کالاهای تخفیف‌دار حتی از شب تا صبح جلوی در فروشگاه‌ها می‌خوابند. برای مثال: در برخی فروشگاه‌ها، یک تلویزیون سامسونگ ۸۵ اینچ که ۱۳۰۰ دلار قیمت داشته را می‌توان با کمتر از ۸۰۰ یورو خریداری کرد.

البته، این تمام ماجرا نیست و تخفیف‌های بلک فرایدی فقط به این سایت‌های فروش کالای فیزیکی ختم نمی‌شود. برای مثال: خیلی از کاربرانی که در زمینه علوم رایانه‌ای فعالیت دارند، لایسنس آنتی‌ویروس‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی دیگر را در بلک فرایدی خریداری می‌کنند. درست حدس زدید، تقریباً تمام سرویس‌ها و خدمات آنلاین و مجازی نیز مشمول تخفیف‌های باورنکردنی بلک‌فرایدی می‌شوند.

هزینه خرید در بلک فرایدی را بدون کارمزد پرداخت کن!

همان‌طور که گفتیم، یکی از مشکلات عمده کاربران ایرانی برای خرید در بلک فرایدی، چالش پرداخت ارزی آن است. در حقیقت، ما برای این کار نیاز افتتاح حساب پی پال و خرید با پی پال یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی داریم. افتتاح حساب پی پال و درخواست کارت‌های اعتباری نظیر ویزا و مستر کارت در ایران با چالش‌های بسیاری همراه است. برای پرداخت هزینه خرید بلک فرایدی بهتر است که از شرکت‌های واسطه‌ فعال در حوزه پرداخت ارزی استفاده کنید.

 

کافه ارز یکی از بهترین شرکت‌های معتبر در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی است که با سال‌ها تجربه در حوزه پرداخت با پی‌‌پال و ویزا و مستر کارت می‌تواند به راحتی پرداخت هزینه خرید از بلک فرایدی را انجام دهد. استفاده از سرویس‌ بلک فرایدی کافه ارز بسیار ساده است. برای این کار باید در سایت ثبت‌نام کرده و لینک خرید اینترنتی مورد نظر خود را برای تیم فروش آن ارسال کنید. سپس از طریق درگاه بانکی، معادل ریالی هزینه خرید را واریز کرده و سفارش را نهایی ‌کنید. سفارش خرید شما در هر حوزه‌ای که باشد در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد. علاوه بر این، سایت کافه ارز نیز برای بلک فرایدی یک جشنواره تخفیفی در نظر گرفته است که در آن تمامی پرداخت‌های بلک فرایدی در این سایت (پرداخت‌های پی پال، ویزا کارت و مستر‌کارت) با کارمزد صفر انجام می‌شود. بنابراین، اگر تصمیم دارید در بلک فرایدی امسال خرید کنید، می‌توانید بدون نیاز به حساب پی پال و کارت‌های اعتباری و بدون پرداخت کارمزد این کار را در کافه ارز انجام دهید. علاوه بر این، تمام روش‌های نقد کردن درآمد دلاری نیز با کارمزد بسیار کم در کافه ارز امکان‌پذیر است.

برای مشاهده و شرکت در این حراجی بزرگ به سایت کافه ارز مراجعه کنید.

 

این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *