پراپ فرم رگوله Prop Trade Fund برای معامله بدون سرمایه اولیه

پراپ فرم رگوله Prop Trade Fund برای معامله بدون سرمایه اولیه
  • 1402/9/12
  • گویا آی تی
  • 0

تا به حال اسم پراپ فرم به گوشتان خورده است؟ آیا با خدمات یک شرکت پراپ تریدینگ آشنا هستید؟ چه با مفهوم این شرکت ها و منابعی که در اختیار تریدرها قرار می دهند آشنایید و چه خیر،‌ به شما پیشنهاد میکنم تا انتهای این متن همراه باشید تا با دنیایی از فرصت برای کسب درآمد دلاری از ترید آن هم بدون ذره ای سرمایه و پول از خودتان آشنا شوید.

خدمات شرکت های پراپ تریدینگ

فعالیت اصلی یک پراپ فرم رگوله ، ارائه سرمایه به تریدرها برای معامله در بازار است. در واقع در این شرکت ها، فرد متقاضی با اثبات توانایی در تریدر، می تواند حساب معاملاتی دریافت و به ترید مشغول شود. با این کار اولا شرط داشتن یک سرمایه اولیه برای ورود به بازار از معامله گران برداشته می شود، دوما آن ها می توانند بدون استرس از دست دادن پول خود با آسایش بیشتری به ترید مشغول شوند.

مورد سوم نیز این است که، به دلیل بالا بودن میزان سرمایه ای که فرد از شرکت دریافت می کند، به طبع قدرت مانور و سود به دست آمده از معاملات برای فرد معامله گر نیز بالا تر خواهد بود. اینکه مبلغ سرمایه ی در اختیار گذاشته چقدر است و چه شرایطی برای نشان دادن توانایی خود در پراپ فرم وجود دارد، همگی وابسته به شرکت و انواع حساب ها می باشد.

پراپ ترید فاند، بهترین پراپ فرم ایرانی

شرکت های بسیاری در حوزه پراپ تریدینگ در جای جای دنیا برای ارائه خدمات وجود دارد، اما به جرأت می توان گفت معتبرترین پراپ فرم برای خدمات به ایرانیان پراپ ترید فاند است که دفتر آن در دبی مستقر می باشد. دلیل این ادعا هم رگوله بودن شرکت می باشد.

شرکت پراپ ترید فاند با نام قانونی Prop Trade Fund Incorporated از تاریخ ۲۸ اکتبر تحت قوانین رگولاسیون سازمان FSRC (Financial Services Regulatory Commission) هم در ناحیه قضائی Antigua and Barbuda فعالیت می کند و فعالیت معامله گری تمام تریدرهای این مجموعه تحت نظارت دائمی این سازمان قرار دارد.

شرکت پراپ ترید فاند رگوله fsrc

همین موضوع نشان دهنده اعتبار و اعتماد پذیری بالای این شرکت می باشد. قطعا می دانید که لازمه اصلی فعالیت در بازارهای مالی، به رسمیت شناخته شدن شرکت در عرصه بین المللی می باشد، وگرنه کسب و کارهای محلی که هیچ نظارت و سازماندهی قانونی شفافی روی آن ها صورت نمی گیرد، به راحتی در عرض چند روز سر از خاک بر می آورند و بعد از رسیدن به اهداف مالی به سرعت بالایی از دنیای کسب و کار خداحافظی می کنند.

 

این شرکت با ارائه انواع حساب با مبالغی از ۷۵,۰۰۰ دلار تا ۲,۰۰۰,۰۰۰ دلار به تریدرهای دارای مهارت کافی، باعث به دست آوردن سود بدون سرمایه شخصی از راه معامله در فارکس می شود. همچنین نکته حائز اهمیت این است که افراد پس از موفقیت و دریافت سرمایه و حساب ار شرکت، می توانند ۸۰ درصد سود حاصل از معاملات خود را در هر زمان برداشت نمایند.

اما در ادامه قصد داریم به معرفی انواع این حساب ها در پراپ ترید فاند را با مبالغ باور نکردنی و شرایط موفقیت و دریافت هر یک را بررسی نماییم.

انواع حساب معاملاتی و سرمایه در پراپ ترید فاند

در پراپ فرم پراپ ترید فاند، انواع حساب چالش معامله گری، مسابقه جکپات با حساب ۱ میلیون دلاری، پراپ ریل از روز اول رولت ترید ۲ میلیون دلاری و جدیدترین آنها حساب ریسک پلاس با کاهش محدودیت های دراودان می باشد. شرایط هر یک از این حساب ها در جدول زیر برای بررسی و مقایسه راحت شما عزیزان آورده شده است:

ریسک پلاس رولت ترید جکپات چالش معاملاتی نوع حساب
۴۵ روز ۳۰ روز ۱۴ روز ۳۰ تا ۹۰ روز مدت زمان
۱ تا ۲ میلیون دلار ۱ تا ۲ میلیون دلار ۱ تا ۲ میلیون دلار ۷۵ تا ۵۰۰ هزار دلار میزان سرمایه
۳۰-۴۵٪ ۶٪ ۴٪ ۱۰٪ حداکثر دراودان
ندارد ۳٪ ۲٪ ۵٪ دراودان روزانه
۲۰٪ ۱۲٪ ۶٪ ۱۰٪ تارگت سود
۱۰ لات ندارد ۱۰لات ندارد حداقل حجم ترید
۹۰ درصد ۸۰ درصد ۸۰ درصد ۸۰ درصد تقسیم سود
۳۰ روز ۴۵ روز روز ۶۰ روز حداکثر زمان پذیرش
متاتریدر ۵ متاتریدر ۵ متاتریدر ۵ متاتریدر۴و۵ پلتفرم
۱:۱۰۰ ۱:۱۰۰ ۱:۱۰۰ ۱:۱۰۰ لوریج
۲۱ روز ۱۶ روز ۱۰ روز ۱۰ تا ۲۰ روز بنا به سرمایه حساب حداقل روز معاملاتی
ندارد ندارد ۵ دقیقه ندارد حداقل زمان ترید
تمامی کلاسهای دارایی به جز شاخص‌ها و سهام‌ها زوج ارزها، کریپتو، نفت، فلزات گرانبها و…به جز شاخص ها زوج ارزها، فلزات گران بها (طلا، نقره و …) و نفت مجاز می باشد. ترید روی سهام، شاخص ها و کریپتوکارنسی مجاز نیست. همه نمادها نمادهای معاملاتی
دوشنبه هر هفته اول هفته دوشنبه هر دوهفته یکبار از زمان دریافت حساب شروع معامله
ممکن است ممکن است ممکن نیست ممکن است انتقال معامله

همانطور که در جدول بالا نیز می بینید، دست شما برای انتخاب از میان حساب در پراپ فرم پراپ ترید فاند بسیار باز است. چرا که چه از نظر مبلغ سرمایه دریافتی که مد نطر دارید، و چه از نظر شرایط معاملاتی می توانید از میان گزینه ها ارائه شده بر اساس ترجیحتان انتخاب نمایید.

اولین حساب ارائه شده در پراپ ترید فاند، حساب چالش معاملاتی است که در مرحله آزمون یک حساب دمو فارکس به تریدر ارائه می گردد که در آن اجازه ترید روی حساب های ۷۵ تا ۵۰۰ هزار را دریافت خواهید کرد. پس از پشت سر گذاشتن موفق هر دو مرحله چالش معاملاتی (حداکثر ۱ ماه) و پذیرش (حداکثر ۲ ماه) به صورت رسمی وارد تیم تریدینگ ما می شوید و در اولین برداشت سود، هزینه اولیه پرداختی هم به شما عودت داده می شود. شما می توانید پس از ورود به تیم تریدینگ PropTradeFund.com هر دو هفته یکبار ۸۰٪ سود کسب شده در حساب را برداشت کنید.

هر دو هفته یکبار نیز یک مسابقه به نام مسابقه Jackpot میلیون دلاری در پراپ ترید فاند برگزار می شود که در آن تریدرها به جای شرکت در آزمونهای چالش، با شرایط رقابتی تری ترید نموده و سریعا حساب ۱ یا ۲ میلیون دلاری فاند دریافت می کنند.

حساب بعدی، یعنی پراپ ریل از روز اول رولت ترید اختصاص دارد به تریدرهایی که برای شرکت در چالش‌های معاملاتی پراپ ترید فاند، زمان یا توانایی مورد نیاز را ندارند. این حساب به افراد این امکان را می‌دهد که قبل از سه ماه، وارد تیم ترید پراپ فرم شده و به سرعت درآمدزایی خود را آغاز کنند. لازم به ذکر است که نحوه فعالیت و مدیریت این حساب تا حدودی به شکل حساب پم فارکس می باشد.

همچنین، افرادی که به دلیل محدودیت‌هایی نمی‌توانند در مسابقه جکپات شرکت کنند (به دلیل شرایطی چون محدودیت‌های دراداون، حجم معاملات و بسته شدن معاملات در پایان روز و …) نیز از این حساب بهره‌مند می‌شوند.

با داشتن حساب رولت ترید، می‌توانید از روز اول در حساب واقعی معامله کرده و در پایان هر ماه، ۸۰ درصد از سود خود را دریافت کنید. این حساب بدون محدودیت زمان بازبودن ترید، بدون محدودیت در نمادهای معاملاتی و انتخاب حجم معاملاتی بر اساس ترجیحات شما عمل می‌کند. با رعایت قوانین مدیریت سرمایه دراداون (روزانه ۳٪ و کلی ۶٪ در ماه)، می‌توانید به سهولت و با تنها ۱۶ روز فعالیت معاملاتی، به تیم ترید ملحق شوید.

اما جدیدترین حساب معاملاتی پراپ ترید فاند که حاصل همکاری با شرکای تجاری بین‌المللی جدید می باشد، حساب ریسک پلاس Risk Plusاست. این حساب این امکان را فراهم کرده است که معامله گران با ریسک تا ۳۰ الی ۴۵ درصد سرمایه حساب خود را مدیریت کرده و می‌توانند با آرامش خاطر و بدون نگرانی از ریسک سرمایه، به معامله با هر استراتژی معاملاتی دلخواه خود بپردازند.

با دریافت حساب ریسک پلاس، تجربه لذت بردن از سود معاملات از روز اول فراهم می‌شود، به طوری که در انتهای دوره ۴۵ روزه، ۹۰٪ از سود کسب شده به حساب تریدر منتقل می‌شود (در مقابل ۸۰٪ در سایر حسابها).

این حساب پراپ فرم پراپ ترید فاند بدون محدودیت زمان معامله است و تریدران می‌توانند معاملات را از ۱ ثانیه تا آخر هفته باز نگه دارند. در صورت نقض قوانین نیز، تریدران فرصت مجددی رایگان خواهند دریافت نمود که البته شرایط این فرصت محدود و موقت ارائه می‌شود.

پس از موفقیت در آزمون و ورود به تیم معامله گری پراپ ترید فاند، تریدران می‌توانند پس از ۳۰ روز، ویزای کاری Work Visa از دفتر دبی دریافت کنند و در تریدینگ فلور به صورت حضوری همکاری نمایند.

کلام پایانی

شرکت پراپ ترید فاند با اختصاص سرمایه به تریدرهای ماهر شرایطی را مهیا می کند تا با آسودگی خاطر بیشتر و بدون ریسک بر سرمایه شخصی در بازار به معامله و کسب درآمد بپردازند. در این متن انواع حساب های ارائه شده در این پراپ فرم را، از سرمایه ۷۵ هزار دلاری تا ۲ میلیون دلاری، با تمام شرایط بررسی کردیم.

برای اطلاعات بیشتر از وب سایت پراپ ترید فاند دیدن کنید و همچنین با عضویت در کانال تلگرام پراپ ترید فاند، از جدیدترین تغییرات و حساب ها، آفرها و تخفیفاتی که ارائه می شود با خبر باشید.

منبع: PropTradeFund.com

سلب مسئولیت رپورتاژ: این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *